voor Loth

lieverd, ookal ben je zwanger 1 roseetje kan echt geen kwaad hoor!!! veel plezier en geniet er lekker van meis!!! overigens ik drink en rook niet hahahahah saai he!!

liefsssssssssss

Hoe ik er mee omging?? Ik dronk echt niet, maar als iedere keer als ik ongesteld werd had ik wel een inhaalslag zeg maar, roseetje drinken, biefstukje eten enzo hahaha.

Heb eigenlijk nog geen echte klachtjes, dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet, maar kan nog komen natuurlijk, ben vooral erg moe, daar kan ik het aan merken en heb ook erg veel honger. Eet echt de hele dag door.

maar goed, kan eigenlijk nog niet geloven dat het waar is, dat ik zwanger ben

Ja ik weet dat het geenkwaad kan maar ik ben er gewoon op tegen zeg maar.
Nou ik ga!
Tot morgen!

Kussss

Dag dames!

Ik had net toch zo iets raars! Na het eten moest ik plassen en bij het afvegen had ik 1 druppel helder rood bloed en heel veel wit slijm. (Heb de laatste dagen heel veel afscheiding) Daarna helemaal niets meer (En ik kan het weten want elke keer als ik wat voel lopen zeg maar race ik naar de wc haha)
Dus nu snap ik officieel niets meer van mijn lichaam hihi. Nou   meiden sorry voor dit ietwat onsmakelijke praatje maar moest het even kwijt. (Vriendlief snapt al die drukte niet zo geloof ik )

Misschien tot vanavond en anders tot morgen!

Kussssss

lieve Loth, JIJ bent ECHT Zwanger hoor!!!! test maar!!! weet het zeker!!!
Maar ik blijf hier...helaas ronde 2 is voor mij nu echt een feit!! vanacht heeft eindelijk mijn ongi doorgezet dus dit is alweer dag 2 van mijn nieuwe ronde! geen idee wanneer mijn eisprong is laatstaan mijn NOD omdat ik dus al 5 dagen voor deze NOD ongi werd...voor de zekerheid gewoon weer ovutesten gaan gebruiken en dan zie ik wel en daar tel ik wel weer extra dagen bij op, weet het anders ook niet!!! Vind het echt heel tof dat jullie wel zwanger zijn maar baal wel dat we niet met zijn 3en doorkunnen naar het spetemberforum, had zo leuk geweest he!! Maar jullie blijven me wel op de hoogte houden toch???

liefs van een zeer emotioneel onstabiele sweety....

Lieve Sweety,

Ik heb het met je te doen, nooit leuk, maar wel goed dat je nu ovulatietesten gaat gebruiken, deed je dat de vorige maand ook?? Ik heb het de eerste 4 maanden niet gedaan maar ben blij dat ik dit de laatste ronde wel heb gedaan. Ik dacht namelijk dat mijn eisprong later was ( als ik zoooooon enorme buikpijn had) maar dat was dus niet waar. Hopelijk lukt het snel weer en voel je je over een paar dagen weer helemaal ok

Kus Lotje

Terug
Bovenaan