voor Loth

Slaap lekker, werkse morgen en ik spreek je morgen weer!

Kus

Hoi meid,

Lekker gewerkt vandaag? Ik heb vanmiddag (stiekem) een test gedaan en ik zou zweren dat ik een heeeeeeel vaag streepje zag maar dan ook werkelijk heeeeeeeel vaag. Een uurtje later kwam mijn vriend thuis en die wilde ook een test doen dus ik niets gezegd over de eerste test en wij weer testen maar er was geen streepje te bekennen niet eens heeeeeeel vaag. Je zag alleen waar het streepje had moeten zitten zeg maar dus nu twijfel ik enorm of ik het bij de eerste test wel goed gezien heb. Morgenochtend maar testen met ochtendurine. Ben nu al op van de zenuwen!!!!! Heb niet echt een ongi gevoel af en toe steekjes in me onderbuik aan de linkerkant en verder zere borsten en de hele dag al kots misselijk en doodmoe maar ja dat kan ook een buikgriep zijn. En niet te vergeten ik ben vreselijk emotioneel om niets lopen de tranen over me wangen en kan niets hebben, nee het is geen pretje om nu bij mijn in de buurt te zijn hahaha.
Ik ga daarom dus ook zometeen lekker mijn mandje opzoeken en dan hoop ik dat ik morgen wat beter te genieten ben (En goed nieuws heb natuurlijk! maar ik reken er eerlijk gezegd niet echt op)

Liefs Loth

heeeeeee meissie,

wat spannendddddd, zegt nog niks hoor geen streep, mischien maak je pas laat HCG aan he!!! morgenochtend idd met ochtendurine!! laat wel ff weten he!!! denk nog steeds dat je wel zwanger bent hoor!!!

heb goed gewerkt, was rustig maar wel gezellig, ben ook moe en ga zo slapen....
ik zie je morgen welweer!!! slaap lekker lieverd en succes morgenvroeg!!!

liefs sweety

lieverd, las net dat je vanochtend met ochtendurine nog negatief testte....wat een domper meid!! hopelijk maakt je lichaam gewoon laat hcg aan, hoe was dat bij je eerste dan??? probeer pas over 2 dagen nu een testje te doen, anders maak je ejzelf gek denk ik...duim nog steeds voor je hoor!!! ik baal ook wel beetje hoor, zie mijn topic....maar had gelukkig niet gedacht zwanger te zijn, maar ja, 5 dagen eerder ongi, dat heb ik nog nooit meegemaakt, altijd keurig 14 dagen erna...we zien wel weer!!!
anders hoop ik dat jij doorgaat naar september forum en dan blijf ik hier naar ronde 2!!!

lees je gauw!!

liefsssssssssss

Hallooooo,

Nou de test van vanmorgen kon niet vager zeg maar. De controle streep is vel paars de achtergrond roze en dan zie je een heeeeel licht wit! streepje dus ik denk nog steeds negatief want anders zou er toch een (vaag) roze/ paars streepje te zien moeten zijn? Nou goed afwachten maar. Volgens mij had ik bij de eerste ook niet zo een knal streep en toen was ik al 3 of 4 dagen overtijd dus.......
Moet wel zeggen dat ik het moeilijk vind te geloven dat ik echt zwanger ben/ kan zijn. Gister was ik zo gelukkig met dat heeeeele vaaaaage (roze)  streepje maar nu 3 negatieve testen verder denk ik dat ik dat streepje me verbeeld heb en ik morgen gewoon ongi ga worden. (zo voelt het trouwens ook) Ik ga in iedergeval niet meer testen tot zaterdag of zondag want ik wordt er alleen maar depri van.
Weetje ik zou het niet erg vinden als ik niet zwanger ben (Nou ja een klein beetje misschien) maar het feit dat me lichaam me dan zo voor de gek kan houden daar baal ik enorm van.

Hoe is het eigenlijk bij jou?????? Nog steeds overtuigd dat er een ronde 2 voor je aan zit te komen?

Liefs

He we zaten tegelijk te typen wat grappig maar wat lees ik? Ben je al ongi?

hahahaa volgens mij typte ik net iets eerder een verhaaltje dan jij en heb je mijn verhaal niet gelezen...lol....geeft niks lees maar ff bij ahhahahaha

knufffffffffffff

woehahahaha moet niet gekker worden he,,,samen typen ahahaha nee zet nog niet dor ofzo, dus wacht wel ff af of het doorzet, anders zet het mischien morgen wel door, beetje raar allemaal...hmzzzzzzz maar ja we zien wel nietwaar...

Terug
Bovenaan