voor Loth

hee lieve lotje,

ik gebruikte ze idd vorige maand ookal, maar toen hebben we door omstandigheden maar 1 keer geklust...wel ronde de eisprong maar toch he. Het geeft hniet, komt wel weer. Maar had zo graag met jullie mee gegaan, nu blijf ik hier alleen achter...daar baal ik eigelijk meer van dan dat ik niet zwanger ben...erg he!

maar gun het jullie zooooo erg hoor begrijp me niet verkeerd!

ik ga nu even bankhangen ik ben vanaaf rond 21.00 weer terug!! even uithuilen in mezelf, daarna weer vol geode moed verder!!!

liefs meid!

Hallo!

Vind het zo leuk dat jullie denken dat ik zwanger ben! De testen denken daar alleen anders over. Heb vandaag nog getest maar weer ontzettend negatief.
He sweety wat k*t dat je ongi bent! Maar je weet nu in ieder geval wel waar je aan toe bent toch? En wie weet met die ovutesten?

kussss

hee lieverd,

hoe gaat het met je?? nog steeds neg???tjeeeee dat had ik echt niet verwacht, na hoeveel dagen had je bij thijmen een positest dan??? spannend he!
tja, tis nu eenmaal zo, ronde 2 he, ach tos pas ronde 2, maar baal zo dat ik niet met jullie mee kan gewoon...ach ja, niks aan te doen. weet alleen echt niet hoe ik nu mijn cyclus moet gaan uitrekenen....

Schat je weet nog niet eens of ik wel weg ga! Teste bij Thijmen 4 dagen na NOD positief maar dat was ook de eerste test dus weet niet of ik eerder ookal positieve test gehad zou kunnen hebben. Heel verwarrend allemaal. En ja hoe moet je nu je cyclus uitrekenen? Uitgaan van je eisprong maar? En er dan 14 dagen bij optellen?
Kom zo kletsen hoor we zitten te monopolyen maar ben al zo goed als falliet (Tot vreugde van vriendje want die kan niet tegen zijn verlies haha)

jij gaat gewoon, punt uit!!!

tja, dat deed ik dus afgelopen cyclus ook he, mijn ei was op dag 18 en dan 14 dagen erbij is 13 januari, maar werd dus al 9 januari ongi, dus tja, ik pak maar een gemiddelde ofzo..ik tel nl nu pas dag 2 ipv dag 4, tel die 2 dagen bruin minimaal maar niet mee en begin vanaf gister te tellen dak echt ongi werd...zit ik safe denk ik...ach, ik ga gewoon weer testen...vanaf dag 12 ofzo, dan zie ik het wel weer wanneer mijn ei komt, bij justin was ik in ronde 3 zwanger dus hopelijk gaat het nu ook zo snel, maar je weet het niet he!!

alles verkopen en op je straten hotels zetten, dan een hypotheeknemen om die hotels te financieren...tenzij je wil verliezen ahahaha ben je snel klaar.

totsso

tadaaaaaaaaa dan maar een nieuwe banner he, moet toch iets! alhoewel afgelopen cyclus dus maar 29 dagen was...maar goed, ik doe toch ovu testen dus dan pas ik hem wel weer aan....

Hi dames van "we gaan voor de 2de"!
Jullie vormen een gezellig trio hier! ;-) Zou een chatbox niet handiger zijn qua kletsen? Toen we voor de 1ste gingen schreef ik ook op een forum en daar heb ik op een gegeven moment een msn-group voor aangemaakt, een zgn. "huiskamer" Daar konden we foto's en berichten plaaten en er was ook een chatbox. Misschien ook een idee voor ons clubje?
Loth, ik herken jouw verhaal van mijn 1ste zwangerschap...vlak voor m'n NOD had ik ook ontzettend veel slijmverlies. Ik dacht steeds dat ik ongesteld werd, omdat ik het echt voelde lopen. Achteraf was dat voor mij dus een zwangerschapsteken...ik hoop voor jou ook!
Groetjes, Edith.

Ja hallo meiden, ook ik ga jullie echt niet verlaten hoor ook al ben ik zwanger.....

Verdere kwaaltjes: moe, moe en nog eens moe en heel raar, ik krijg 's avonds krijg ik pas pijn aan mijn tietjes hahah

Lotje

Terug
Bovenaan