voor Loth

Oeps, beetje groot! Maar wel stoer toch?!

Dit was Bente net na de geboorte:

En zo is ze nu:

Slaap lekker en tot morgen!

Hoi dames,

Leuke foto's edith! Mooi meisje zeg!

Hier nog steeds geen verandering.  ben wel trots op mezelf want heb de verleiding om weer te testen weerstaan hahaha. Vanmorgen lekker met Thijmen wezen zwemmen bennu echt helemaal uitgeput haha. Was zo enorm druk en warm daar

Nou meiden tot vanavond????

Liefssss

Ik zal wel blond zijn maar skrijg geen foto's hierheen! Dacht zet ook even een mooie foto van /Thijmen neer maar helaas.

hee lieverd,

idd erg knap, ik zou het niet kunnen hahahaha ik zou echt iedere dag tesen net zo lang totdat tie positief is hahahaha goed hoor!! maar je bent gewoon nog steeds zwanger!;;)

ik zit alweer op dag 3 woehahahahaha tja, de 1ste 14 dagen gaan meestal snel he, maar die laatste 14 pffffffffff net een slak!

kusssssssss

bijna edith vergeten...mooie meid hoor!! echt een schatje!!
doeiiiiiiiiiiii

Ja dat is waar! Die eerste dagen zijn zo om maar daarna! bij elk dingetje ga je denken zal ik zwangerzijn???? En dan de dagen aftellen hahaha

Dag dames!

Nog steeds niets hier. Vanmiddag toen ik weer wakker werd toch maar een test gedaan (Ik moet die dingen ook niet in huis hebben want ik kan ze dan niet laten liggen hihi)) Maar nee hoor weer negatief. Nu had ik ook niet echt verwacht dat ie nu plots positief zou zijn maar toch! Zou zo fijn zijn als ik weet waar ik aan toe ben he? Voel eigenlijk ook niets meer, geen ongi gevoel of zere borsten niet meer misselijk alleen veel afscheiding. Ik begin er in iedergeval steeds monder in te geloven. Volgens mij heb ik me of gewoon enorm vergist met wanneer me eisprong was en moet ik later ongi worden dan ik dacht of me lichaam houdt me gewooon voor de gek. Bedoel anders zou ik zo ondertussen toch wel een positieve test hebben?????? Nou ja mijn goede voornemen: Geen geld meer uitgeven aan  zwangerschaptesten, ongi afwachten en volgende maand heeeeel veeeeel geld uitgeven aan ovutesten heb ik waarschijnlijk meer aan hahaha.

Nou meiden misschien tot zo!

Kusssss  

Terug
Bovenaan