voor Loth

wij zijn in maart 3 jaar getrouwd.
Manlief en ik kennen elkaar alweer 12,5 jaar, waren nog erg jong ( 15 en 16 ) toen we elkaar leerden kennen. Toen we hadden besloten om voor een kleine te gaan hebben we eigenlijk nergens aan gedacht. We woonden al samen, maar nooit een samenlevingscontract afgesloten, was niet nodig. Dus toen ik een maand of 3/4 was bedachten we dat er dus nog wat geregeld moest worden natuurlijk, en ja, trouwen vonden we de beste en leukste optie. dus ik ben gezellig met een dikke buik getrouwd.
Binnen 5 weken hadden we alles geregeld, donderdags getrouwd en daarna lekker gaan uit eten met ouders, zussen+ aanhang, schoonouders, en zwager+aanhang. De dag erna een feest gehad bij ons thuis ( woonde in een oude kroeg)   met de hele vriendengroep, was echt super. Zou het zo weer overdoen. Wij waren ook gewoon casual gekleed.

ja, ik had bijvoorbeeld op maandagnacht ( hhah erg he, ik heb toen getest toen we thuis kwamen met kertavond het was 01.30 uur ) en die was negatief maar toen ik de volgende ochtend rond 11.00 teste was die positief

zoiets gaan wij dus ook doen lotje...wij trouwen, gaan dan naar mijn ouders en doen bruidstaart een hapje en een drankje en savonds wat te eten, meer niet....alleen met naaste familie..heb er wel zin in!!

Ja dat is ook vaak het gezelligst he? Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de volgende keer dat ik trouw wil ik alles erop en der aan of n iedergeval een mooie jurk haha.

En dat is waar sweety je hoort ook heel vaak andere verhalen maar ik heb hier ook heel veel moeite voor moeten doen hoor! Thijmen zjn vader is gek van hem maar regelt niets zelf dus dat zorgt voor heel veel spannng maar nu gaat het goed. En ik probeer er zo weinig van te laten merken naar Thijmen. Zal nooit kwaad spreken waar hij bij is maar ja de kleintjes pakken alles op he?

goh, dat wist ik niet!! ik test altijd om dezelfde tijd gewoon   keer per dag...als tie positief is, dan kan ik tussen 24-36 mijn ei verwachten dacht ik

Meiden ik ga afhaken! Ben moe en vriendlief ligt al in bed tot morgen!

Liefssss

ja, kweet ook niet sweety, ik teste dus die dag erna positief en heb de volgende ochtend ook weer getest, gewoon voor de zekerheid en toen ook nog steeds positief en toen dus nog een keer geklust.....dus ja, het is het proberen waard denk ik...

Trusten Loth

ik heb dus al een trouwerij dehad met alles der op en aan, jurk, bruidauto, trouwen in een buitenserre onder de sterren feest met zangeres enz. dus vandaar nu simpel en mijn vriend vond dat gelukkig prima!!

nou loth, mijn exman is nu mijn beste vriend hahahah dus het kan gelukkig wel he!!en ja, die kleintjes zijn erg gevoelig das waar..justin voelt het ook meteen als mijn vriend en ik ruzie hebben, gaat tie huilen zielig he!

ik ga slapen lieverds!! moet morgen naar rotterdam werken voor lancome, dus...en ben nog niet beter helaas!!! tot morgen weer en fijne avond!!

kussssssssss

Terug
Bovenaan