voor Loth

ja das zo...een luikje in je navel ofzo...ach ja, je kunt idd alleen wachten he.....tis idd rustig, maar ik bend er he!!!

Ja gelukkg!!!! We zitten naar zo een opvoedprogramma te kijken. Vind ik altijd leuk want dan denk ik zo slecht doe ik het nog niet hahahaha!

jaaaaaaaaaaaaa dat zijn pas rampkinderen!! wat erg he als ze zo zijn..pfffffffff lijkt me echt heel moeilijk...maar meeste ligt toch echt aan de ouders he!!

Helemaal mee eens! het ligt vaak toch echt aan de ouders. Deze ook schreeuwd elke keer tegen de oudste terwijl het een heel pittig kindje is die gewoon ook wat positieve aandacht wil. Best zielig. Wel mooi voorbeeld hoe het niet hoort hahaha

das waar, zo moet het dus echt niet!! vind het ook vaak zielig hoor, de kids...maar ja...gelukkig helpt die nanny vaak wel

Ja gelukkig wel. Ik heb wel eens van die dagen dan kan ik Thijmen en zijn peuterpuberstreken echt niet hebben en dan wordt ik boos op hem voel me dan achteraf altijd zoooooo schuldig. Als ik die programma's dan zie dan denk ik ach zo slecht doe ik het niet. Maak het ook altjd weer goed met hem en leg hem uit waarom ik kwaad ben. Tegenwoordig gaat ie dat dan projecteren op zijn knuffel zo schattig! Moet knuffel op de trap zitten enzo. (Thijmen moet 2 min. op de trap als ie niet luisterd of ets anders flikt)

achhhhhhhh wat schattig!!! maar het hoort erbij he..:) ik kan ook best beetje boos op justin worden hoor!! hij kan alleen nog niet naar de trap he met 9 mnd dat snapt tie niet hahahahaha maar later zal hij dat ook moeten hoor, ze moeten het toch leren..Maar kanp hoor dat je het wel steeds uitlegd aan thijmen!!! ziet thijmen zijn echte papa nog?? wel fijn dat je huidige vriend zo gek met thijmen is, das erg fijn he!

Hey Meiden,

Ben ik ook weer hoor. Net even lekker gevolleybald, heerlijke training gehad.
Maar ik zie dat jij, Loth nog steeds niets weet. Groot gelijk dat je eerst maar eens even lekker gaat genieten met je gezinnetje, En mocht je ongesteld worden en je wilt de volgende maand ovutesten gaan gebruiken moet je dat zeker doen. Ik heb het de laatste keer ook gebruikt, 2 keer per dag! zelfs en ja, dat heeft dus geholpen want ik dacht zelf dat mijn ei later kwam...

Sweety, wat leuk dat je gaat trouwen, ook wij zijn klein getrouwd, maar was helemaal super.

Lotje

Terug
Bovenaan