voor Loth

Thijmen gaat elke donderdag een nacht naar zijn vader toe met heel veel plezier. En ja het is heerlijk dat mark ook zo goed met Thijmen omgaat al vanaf de eerste keer dat Thijmen mark zag zat het goed tussen die 2. Nou had mark wel een vrachtwagen bij zich dus dat zal wel geholpen hebben! hahaha (Mark is vrachtwagenchauffeur)

he lotje!!!

clubje weer compleet he! 2 ovutesten per dag?? tjee ik gebruik er maar 1tje???en als ik dan een dikke streep heb dan klussen he!! waarom deed jij er 2??

He lotje leuk dat je er ook weer bent! Hoe lang ben je getrouwd????

wat fijn loth, dat hij ook nog goed contact met zijn echte papa heeft!!! ook voor thijmen super!! heeft tie gewoon 2 papa's!! snapt tie dat al een beetje??
ja auto's doen wonderen he ahahahah slim van mark hahahah

Mijn vruchtbare dagen waren rond de kerst en manlief was natuurlijk vrij........
Dus ik deed de test in de ochtend en in de avond omdat we natuurlijk toen ook overdag konden klussen

Ja hij heeft een papa en een mark zeg maar. Af en toe haalt ie ze wel eens doorelkaar maar dat gebeurt heel weinig. haha. Thijmen was ook nog zo jong dat hij nu niet anders weet en dat is wel een voordeel. Denk dat het moeilijker was geweest als hij ouder was geweest.

dus jij deed sochtend een test en savonds??? was het dan wel eens dat tie sochtend negatief was en savonds positief dan?? anders zie ik er het voordeel niet van of snap ik het gewoonweg niet omdat ik ziekjes ben hahahahaha sorry hoor

das idd zo loth, hoe ouder hoe lastiger das waar, maar wel fijn dat de echte papa nog in beeld is zeg maar. en dat je dus nog goed daar met thijmen over kan praten. je hoort ook heel vaak andere verhalen he!!

dus jij deed sochtend een test en savonds??? was het dan wel eens dat tie sochtend negatief was en savonds positief dan?? anders zie ik er het voordeel niet van of snap ik het gewoonweg niet omdat ik ziekjes ben hahahahaha sorry hoor

das idd zo loth, hoe ouder hoe lastiger das waar, maar wel fijn dat de echte papa nog in beeld is zeg maar. en dat je dus nog goed daar met thijmen over kan praten. je hoort ook heel vaak andere verhalen he!!

Terug
Bovenaan