voor Loth

Hallo!

Net moest ik even de stad in en kon me toch niet inhouden. Bij de kruidvat even goedkope testen gehaald. Maar jullie raden het al he? Nog steeds negatief helaas. Ga er nu echt maar van uit dat ik gewoon ongi wordt een deze dagen. Neem de andere test mee naar belgie als ik dan vrijdag nog niet ongi ben ga ik weer testen.

Liefsssss Loth

pfffffffffffffffff loth....nog nega??? tjeeee wat balen hoor!! zelfs niet een heeeel licht streepje??? tja...weet ut ook niet meer hoor!!! op welke dag cyclus zit je nu???
jou cyclus 6 dagen langer dan normaal en de mijne 5 dagen korter dan normaal...lekker stel zijn we ahhaahhaha. Maar ja, ik heb zekerheid jij nog steeds niet he, echt heel erg is dat! hopelijk zet je ongi snel door!! Maar natuurlijk hoop ik nog steeds dat je zwanger bent maar na 6 dagen nog nega....waarom vraag je niet een bloedtest aan je HA, dik je het verhaal beetje aan, overdrijf lichterlijk met je overtijd dagen?? meestal krijg je dat dan wel, en dan weet je het zeker???lijkt me voor jezelf fijner dat je weet waaraan en waaraf? nou sterkte maar weer met wachten he!!! nu weet je niet wanner je NOD is he...hopelijk in spetember hahahaha

latersssssssssss xxxxx

hee meiden,

hoe gaat tie?? hier best, bijna van mijn ongi weer af...op naar volgende week!! denk dat ik ronde dag 14-18 mijn eitje ga krijgen...maar das pas in het volgende weekend, dus duurt nog wel ff he!! gek eigenlijk, dat nu de dagen weer voorbij vliegen he en na je ei, staat de tijd stil hahahaha ach ja, hoort erbij...heb stiekum al gekeken...mocht het deze maand raak zijn ben ik 19 oktober ongeveer uitgerekend en mijn vriend is 27 oktober jarig!! hij zou heel graag een kindje in oktober willen dus ik heb tegen heb gezegt dat tie dan weet wat tie moet doen..:)

lotje, hoe voel je je?? en hoe ver ben je nu?? 4,5 week ofzo?? spannend hoor, heb je al een afsrpaak voor een echo??

loth, hoe gaat het met jou???al beetje over de teleurstelling heen???en voel je uberhaubt nog iets?? of al beetje gekleurde afscheiding ofzo?? met thijmen alles goed??

ik ben bang dat justin ziek wordt...hij was heel warm net en wilde niet gaan slapen..pas op de bank naast mijn vriend viel hij in slaap...dus we zien wel vanacht....hopelijk valt het mee, vind het altijd zo zielig als die baby,s ziek zijn he!!!

nou mischien tot vanaaf??

kussssssssss

Nee hoor zelfs niet een heeeeeel licht streepje gewoon niets nada noppes. Zit nu op dag 33 duurt mij veeeeeelste lang. Maar ja niets aan te doen. Komende daagjes lekker genieten en als ik niet ongi wordt doe ik vrijdag een test als die nega is en mijn ongi blijft uit dan hobbel ik volgende week iid even naar de ha. Hoop dat dat niet hoeft hihi!

Hebben jullie ook wel eens zo een last van schuldgevoel richting je kind??? Ik zit er vandaag vol mee.
Thijmen is de laatste 2 dagen erg knuffelig en lief zoekt me steeds op geeft talloze zoentjes etc. Je merkt gewoon aan hem dat ie die extra aandacht even nodig heeft. Heerlijk natuurlijk ,vorige week lekker een paar dagen 100% aan hem gewijd en blijkbaar bevalt meneer dat wel. (Normaal is ie niet zo knuffelig mag je blij zijn als je een nachtzoen krijgt haha) Maar nu komt het vanmorgen wilde hij niet naar het kdv maar ja heb hem wel gebracht ondanks dat ik vrij ben. Hij kon me gewoon niet loslaten terwijl hij normaal niet eens meer naar mij omkijkt. Ik dacht ik haal hem gewoon om half 4 ofzo al op i.p.v 5 uur maar door de storm en regen is mark hem gaan halen maar die was er pas om half 6 (Ik heb geen rijbewijs en het is toch iets van 2,5 a 3 kilometer) OOOOH wat voelde ik me schuldig tegenover Thijmen! Dat ie thuiskwam heeft ie bijna 10 minuten op schoot gezeten dicht tegen me aan en overal waar ik ging was hij ook. En morgen drop ik hem een dag eerder bij zijn vader omdat wij naar beldie gaan en vrijdag om een uur of 17.00 weer terug zijn. Vervolgens gaat ie zaterdag weer logeren omdat we dan een familiefeest hebben s'middags en s'avonds waarbij de kleinkinderen niet meekunnen. Hallo nog meer schuldgevoel!!! Nu weet me gezonde verstand wel dat Thijmen niets te kort komt en dat hij het heel fijn zal hebben bij zijn vader en zaterdag bij oma maar ja gezond verstand is leuk en aardig maar komt niet echt overeen met me gevoel momenteel. Zo klote kan ik me daardoor voelen.

Zo meiden dat is een heel verhaal maar ik moest het even kwijt.

Kusssss

He sweety

Ja altijd zielig he kinderen die ziek zijn helemaal als ze het nog niet kunnen vertellen. Hoop op een rustige nacht voor je.

Hier nog steeds helemaal niets. Niets wat op ongi duidt en ook niets wat op zwanger duidt. Wel nog af en toe zere borsten en ongi gevoel maar dat zegt niet zoveel want dat heb ik nu al 2 weken. Het vervelende is ook dat ik bij Thijmen ook helemaal nergens last van had behalve dat ongi gevoel dus er kan ook niet echt zeggen dat ik dingen herken van toen ofzo.

Kussss

achhhhhhhhhh liefje,

ik ken dat wel hoor...vandaag was ik ziek thuis en heeft mijn ma justin opgehaald zodat ik ff kon slapen en uitzieken...maar missen dat ik hem deed...pfffffff weet echt wel dat tie het hardstikke leuk heeft en niks te kort komt en mijn ma geniet ervan maar toch he!! wil zelf voor mijn kind zorgen pffffffff...maar idd ook jij moet eens ff aan jezelf denken en lekker kunnen genieten...wel zielig dat thijmen net nu juist zoveel aandacht vraagt van je he en je het hem eigelijk niet kan geven...wie weet een groiespurtje?? of iets meegemaakt wat tie ff moet verwerken?? meestal hangen ze dan erg aan mama he!!

succes met je menneke, komt wel goed hoor!!

xxx

maar bij thijmen testte je na 4 dagen wel positief toch of ook pas na 1 week?? want dan is er natuurlijk nog wel hoop??

Oh komt ook allemaal wel goed maar heb het gevoel dat ik hem te kort doe ofzo.

bij thijmen teste ik na 4 dagen positief maar had toen ook niet eerder getest dus weet eigenlijk neit of ik eerder ookal positief getest zou hebben. Maar toen zei me gevoel heel duidelijk je bent zwanger en dat heb ik nu niet. Misschien omdat ik er nu veel meer mee bezig ben. Toen zat ik midden in een verhuizing dus ja dan let je niet op elk pijntje he?

Ben je wel een beetje lekker uitgeziekt?

(Heb nu trouwens wel een ongi symptoom ik zit toch te snaaien!!!!)

Terug
Bovenaan