he meiden,
edith, jaaaaaaaaa vind ik ook hoor, duurt eeuwig hahahahah maar ja ook die dagen gaan weer voorbij he, ik probeer lekker bezig te blijven en dat scheelt echt heel veel..plus ik ben er ook nog niet zo veel mee bezig omdat we alle tijd hebben, ons zoontje is pas 9,5 mnd dus tja...dus het moeten is er nog niet, wat niet wegneemt dat we graag weer zwanger willen worden hoor, maar het komt zoasl het komt en het gaat zoals het gaat hahahahahah
Loth, jah wij zien wel hoe het loopt, maar in ieder geval tot april ongeveer niet echt heel gericht klussen, en mocht het wel raak zijn dan is dat natuurlijk prachtig maar anders is het ook niet erg!!tis zo wie zo een wonder dat we een kindje mogen krijgen he, en ik zeg doodleuk, doe maar ff niet in maart want wil geen decemberkindje...pffff eigelijk wel egoistisch he...maar ik hoor echt om mij heen van de mama's die een kindje in december hebben dat het tegevalt met kado's verzinnen enz. dat wil ik mijn 2de kindje echt niet aandoen...dus tja, dan maar ff niet in maart...en we hebben nu toch een trouwerij voor de boeg he!!! hoe gaat het verder??? ik was gister bij Fame geweest met Jim bakkum en Kimlian, was leuk!!! Kimlian is al 5 mnd zwanger en die staat me daar toch te hupsen en sprngen en dansen joh, ik doe het haar niet na!!! echt knap!!! en dat avond na avond...kweet nog dat ik echt om 21.00 soms op bed lag hahahahahah
nou weer heel verhaal geworden he!! gaan jullie nog aan de ovutesten of niet?? ik ben nog aan het twijfelen.....
liefsssssssssssss