voor Loth

Hoi meiden!

Jullie hebben het rustig gehouden zie ik hahaha.

Nou ik ben woensdag ongi geworden   (en hoe!) dus op naar ronde 2. Heb nu 2 keer een cyclus van 34/35 dagen gehad terwijl ik normaal op de 28 zit. Ga dus maar aan de ovu testen haha.

Ik spreek jullie morgen weer. Ga vanavond even bij mijn mannetje zaalvoetbal kijken.

Liefsssss Loth

Hey Loth,

Balen dat je ongesteld bent geworden. Ook ik heb de eerste keer nadat ik gestopt was met de pil een cyclus gehad van 34!! dagen, heel raar terwijl dat normaal niet zo is. Daarna had ik een hele mooie cyclus dus hopelijk gaat dat bij jou ook gebeuren en ja, die ovulatietesten....daar zweer ik bij hoor.

Kus Lotje

achhhhhh Loth, dus toch...pffffff balennnnnnn...maar je dacht het al een beetje he..maar ja zol;ang die RD er niet waren, houdt je toch beetje hoop...op naar ronde 2 met mij saampjes!!! gezellie!!! hoe was verder je midweekje?? leuk gehad?? en met zoonlief
ook goed gegaan???

hier alles goed, alweer op dag 8!! hahahaha gaat snel he!!!zoefffffffff en daar komt mijn ei alweer hahahahaha ach we zien wel, doen het deze mnd rustig aan, want de webwinkel van mijn man gaat binnenkort online en dan hebben we weinig tijd...en in maart zo wie zo een pauze maand want ik wil echt geen beeb in december...mischien heel egoistisch maar ja...lijkt me gewoon echt niet leuk voor de beeb dan, hoor geen positeive verhalen erover die jarig zijn in december...dus waarschijnlijk gaan wij er echt pas weer voor in april!!! duurt nog wel ff dus...maar ja, justin is ook pas 9,5 mnd dus hebben geen haast he, maar waarschijnlijk ben jij dan al zwanger hoor!!!

tot gauw weer!!

liefs sweety

Tjongejonge, ik heb steeds problemen met inloggen hier...erg iritant!

Loth, balen dat je toch nog ongesteld bent geworden zeg! Wat kan je lichaam soms rare fratsen met je uithalen hè! Soms wou ik wel eens dat het iets meer zoals bij de dieren zou gaan...paringstijd, het mannetje ruikt wanneer het vrouwtje vruchtbaar is en hoppa...nestje werpen! ;-) Nu lekker met Sweety en mij mee naar de 2de ronde!

Lotje, fijn dat je je zo goed voelt! Hopelijk blijft dat de hele zwangerschap zo. Tja, de keuze voor een VK is erg persoonlijk natuurlijk...Bij mijn praktijk was ook een hele jonge meid en die straalde ook best nog wat onzekerheid uit. Maar daarentegen is mijn vriendin net 27jr en ook VK en die is echt super! Zij gaat met een beetje geluk ook mijn 2de bevalling doen!

Sweety, nog even geduld en dan kunnen we weer aan de klus hè! Ik ben blij dat het niet dit weekend is, want mijn man is naar een zgn. "mansluujzitting" geweest, oftewel een zuipfestijn, dus ligt op apegapen! Ik vind de dagen tot aan de klusdagen al zo lang duren...laat staan die 2 weken wachten erna nog...

Liefs, Edith.

Hoi meiden!

Sweety mijn midweekje was heerlijk! We hebben erg genoten van de omgeving en elkaar. Hadden we echt even nodig! Hier trouwens precies hetzelfde ook wij lassen een stop in in maart. Zou ook geen december kindje willen haha dus daar denken we hetzelfde over.

Vind het eigenlijk niet eens erg dat ik ongi ben geworden wil natuurlijk heel graag zwanger worden maar even zien hoe mijn cyclus in elkaar steekt is ook prettig.

Nou meiden misschien tot zo????

Kusssss

he meiden,

edith, jaaaaaaaaa vind ik ook hoor, duurt eeuwig hahahahah maar ja ook die dagen gaan weer voorbij he, ik probeer lekker bezig te blijven en dat scheelt echt heel veel..plus ik ben er ook nog niet zo veel mee bezig omdat we alle tijd hebben, ons zoontje is pas 9,5 mnd dus tja...dus het moeten is er nog niet, wat niet wegneemt dat we graag weer zwanger willen worden hoor, maar het komt zoasl het komt en het gaat zoals het gaat hahahahahah

Loth, jah wij zien wel hoe het loopt, maar in ieder geval tot april ongeveer niet echt heel gericht klussen, en mocht het wel raak zijn dan is dat natuurlijk prachtig maar anders is het ook niet erg!!tis zo wie zo een wonder dat we een kindje mogen krijgen he, en ik zeg doodleuk, doe maar ff niet in maart want wil geen decemberkindje...pffff eigelijk wel egoistisch he...maar ik hoor echt om mij heen van de mama's die een kindje in december hebben dat het tegevalt met kado's verzinnen enz. dat wil ik mijn 2de kindje echt niet aandoen...dus tja, dan maar ff niet in maart...en we hebben nu toch een trouwerij voor de boeg he!!! hoe gaat het verder??? ik was gister bij Fame geweest met Jim bakkum en Kimlian, was leuk!!! Kimlian is al 5 mnd zwanger en die staat me daar toch te hupsen en sprngen en dansen joh, ik doe het haar niet na!!! echt knap!!! en dat avond na avond...kweet nog dat ik echt om 21.00 soms op bed lag hahahahahah

nou weer heel verhaal geworden he!! gaan jullie nog aan de ovutesten of niet?? ik ben nog aan het twijfelen.....

liefsssssssssssss

Hoi hoi,

Ja ik ga zeker aan de ovu testen wil graag weten hoe mijn cyclus in elkaar steekt en hopelijk wordt me dan weer zo een twijfelachtige week bespaard. haha

Ik zou ook echt geen kindje willen in december hoor. Heel egoistisch misschien maar net wat je zegt ik zie om me heen kinderen die dan jarig zijn en dat is gewoon 3 maal niets. Maar goed we zien wel hoe het uitpakt he? Ik heb eigenlijk niet zoveel nieuws. Bijna ongi af dus dat is erg fijn. Van de week maar even ovutesten bestellen en dan op naar de klusdagen haha!

kussssss

Hoi Meiden!
Ik ga nog niet aan de ovulatietesten. Ik wil het eerst spontaan de kans geven. Dit is mijn 1ste cyclus na het spiraaltje, dus ik ben wel heel benieuwd hoe die zal zijn. Vorige week ongesteld, 1 dag niks, toen weer een dag bruin/rood, weer een paar dagen niks, dus ik dacht nu is de menstruatie écht over, maar vandaag weer bruin/rood (smakelijk!) Het is dus nog een beetje van slag van binnen. Maakt me niks uit, als m'n eisprong maar netjes komend weekend komt! Ik heb wel al iets meer haast dan Sweety, want onze dochter is al 4 en ik wilde 2 jaar geleden al een 2de!
Ik hou geen rekening met december. Ik was 14 november uitgerekend van Bente en die kwam pas de 24ste. Dus zij heeft ook verjaardag, sinterklaas en kerst vlak na elkaar. Ideaal is het misschien niet, maar voor mij geen reden om "een kans te laten schieten"!
Groetjes, Edith.

Terug
Bovenaan