voor Loth

Ik dacht ook dat er altijd 14 dagen tussen eisprong en ongi zaten? Vreemd he je lichaam? Maar het kan ook innestelingsbloeding zijn toch? Geloof dat ik ergens gelzezen heb dat 5 tot 10 dagen na de bevruchting de innestelling plaats vind dus dat zou bij jou uiterlijk morgen wezen dan. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven....
Weetje als ik morgen niet ongesteld wordt maar later dan weten we dat dat 14 dagen gebeuren gewoon onzin is want ik weet heel zeker dat ik morgen 14 dagen terug? mijn ei heb gehad.

Ik hoor net dat een vriendin eindelijk zwanger is na 3,5 jaar proberen, heel veel ovulatietesten, ziekhuisbezoeken en een tig IVF behandelingen! Ja dan mag ik nu toch niet zeuren omdat het de eerste keer misschien wel niet raak is?

En dus om me gedachte op andere dingen te brengen ga ik vandaag eens 100% met me mannetje doorbrengen. De laatste 2  maanden heb ik zoveel stress en drukte te verduren gehad dat quility time met Thijmen er niet in zat (Het is nou ook niet zo dat ik me kind verwaarloos ofzo maar om nou te zeggen dat we veel samen deden?) Dus vanmorgen lekker met de trein naar het zwembad geweest en vanmiddag naar de kinderboerderij. Heerlijk zo een dagje en ik zie dat het Thijmen zo veel goed doet die tijd met mama alleen en daar kan ik dan weer zo van genieten he dat stralende koppie!

Liefs

idd, het blijft een pradchtig iets...geniet maar lekker vandaag, mijn bloeden is opgehouden tot op heden?? werkelijk, ik snap er helemaal niks van...ik zie wel. ben er heel nuchter onder gelukkig en ben lekker bezig!! fijne dag meis en tot vanavond...kom ik zeker weer rond ha;f 9 ff lezen en kletse met je hoe je dag was kee??

liefsssssssssssss

Hoi forumvriendinnetje!

Ik heb een heerlijke dag gehad merkte gewoon aan Thijmen dat ook hij hier aan toe was. Al dagen jengelt hij alleen maar om mij en nu was ie zo veel rustiger en vroeg ie ineens om mijn vriend met douchen. Zo zie je maar weer hoe belangrijk dit soort dagen zijn.

Wel raar dat het bloeden (nog) niet door is gezet zeg! Nou ja rustig afwachten maar en wie weet?....... Toch innestelingsbloeding?

Ik heb trouwens echt geen idee waar mijn lijf mee bezig is. Haast een klachten meer alleen nog een beeeeetje misselijk en ongi gevoel zo af en toe maar verder? Nou ja we wachten maar af en wie weet gaan we gewoon samen naar ronde 2 zou ook wel heel gezellig zijn toch?
Hoop dat ik vanavond nog even online ben maar 'de jongens' komen zo kaarten en als zij hun vrouwen thuislaten moet het lukken anders spreek ik je morgen weer okee?

Liefs

Hey Ladies,

Nou, ik was jullie ff kwijt maar nu weer gevonden gelukkig. Heb heel wat moeten lezen maar jullie zijn dus ook nog geen steek verder. Ik hield het vanochtend ook echt niet meer ( morgen NOD) en heb een test gedaan.......een vaag blauw streepje  Weet eigenlijk niet wat ik denken moet. Het lijkt erop dat ik zwanger ben maar durf het nog niet met zekerheid te hopen. Manlief maar niet ingelicht, lijkt me beter om samen te doen als ik echt overtijd ben dus als ik nog steeds niet ongesteld ben geworden dan testen we zaterdagochtend. Eigenlijk heb ik al sinds vorige week het gevoel dat het raak is. Rare buikpijn gehad, chaggie, prikkelbaar, veel meer plassen, of houdt mijn lijf me voor de gek?? Was het maar vast zaterdag......wordt er gek van.

Lotje

He lotje!

Ik geloof dat ik je toch alvast ga feliciteren hoor want hoe vaag ook een streep is een streep zeggen ze dus het ziet er goed uit voor je meid! Hoe veelste ronde was dit ook al weer? Als je een duidelijkere test hebt kom je dan even glitters strooien???? Die kunnen we hier goed gebruiken haha! Ik zal in ieder geval nog voor je duimen maar denk echt niet dat het nodig is hoor!

Liefs Loth

He sweety,

Toch niet online? Ik denk dat ik zo ga douchen en misschien dat ik daarna nog even kom kijken. Het is rustig vanavond op het form. Erg ongezellig! Na ja.

Weet je wat ik echt heeeeel irritant vind? Ik moet elke keer de forum pagina vernieuwen wil ik kunnen zien of er al weer ergens gereageerd.  

Nou wie weet tot zo en anders spreek ik je morgen!

Kus

heeeeeeee lotjeeeeee

we hadden een berichtje voor je achtergelaten meis, waar we waren??
wat spannenddddddddddd!!! k ga je echt toch feliciteren!!! een streep is een streep lieverd!! wat leukkkkkkkkkk, nou hier verder geen nieuws, bloeden heeft nog niet doorgezet, wel beetje bruine vegen...getsie he..sorry...maar verder nergens last van. Dus ik verwacht dat morgen de RD doorkomen grrrrrrr.....maarjaaaaa dan vol goede moed naar ronde 2!! Maar baal wel dat ik 5 dagen voor mijn NOD ongi ben geworden...pffffffffff al 9 dagen na mijn ei...dat heb ik echt nog nooit gehad, altijd 14 dagen erna...dus nu weet ik totaal mijn cuclus niet meer, alleen dak op dag 18 dus mijn ei zeker heb gehad aan de hand van de ovutest...maar goed we zien wel!!!

heeeeee forumdinnetjeeeeeeeeeee,

al je klachten weg???tjee das raar...tja morgen afwachten he, mocht je toch niet ongi worden overmorgen nog een testje doen???ik heb zoals je las alleen heel af en toe een bruine veeg, dus ik verwacht morgen de RD weer...4 dagen te vroeg dus...balen wel...ik kijk we of ik je nog zie, zou leuk zijn, maar anders spreek ik je morgen schat!!

knuffffffffffff

Terug
Bovenaan