Hi dames!
We hebben een paar dagen pech gehad met internet...modem heeft het uiteindelijk begeven. Maar...ik ben er weer! Even wat bij te lezen zeg...zag heftige dingen langs komen!
Sweety, ik heb idd een paar jaar flink in de stress gezeten! Ik was zo jaloers op stellen die allebei evenveel kids willen...dat is zó fijn! Gelukkig geld dat voor ons nu ook weer! Spannend zeg, of je 2de ook weer zo'n mooie tint krijgt! Mijn man is 1/4 indonesisch, snel bruin, zwart haar. M'n dochter is wel snel bruin, maar heeft toch mijn donkerblonde haar, had ik niet verwacht!
Lotje, spannend, de 1ste afspraak bij de VK maken! Ik hoop voor je dat je weer bij ze terecht kan en hopelijk nog snel ook! ;-)
Loth, Heel veel succes met de sollicitatie! Ik heb ook 9 jaar onregelmatig werk gedaan en wilde daar ook vanaf. Nogal lastig om als verpleekundige regematig werk te krijgen! Maar ik heb het gevonden en ben er erg blij mee! Zeg...niet schrijven "We zijn weer compleet, gezellig" als ik er niet bij ben hè! Voel me helemaal buitensgesloten
Jeetje wat een heftige dingen kwam er langs sweety en Loth! Ik kan me meer bij Lotje aansluiten, alles in de familie ok.
ik ben nu dus wél op m'n ei aan het wachten en wil dan héél gericht gaan klusen! ;-) Ik hoop dat m'n ei zich netjes meld...m'n buik is nog steeds wat van slag, gisteren wéér lichte bloeding, terwijl ik toch écht dacht dat m'n menstruatie voorbij was. Ach ja...we zullen zien hè! Ik kan altijd nog aan de ovulatietesten, en jullie weten tegen die tijd wel welke het fijnste zijn!
Groetjes, Edith.