voor Loth

Hey Loth,

Ik heb de ovutesten van sensitest gebruikt en ja, meteen raak dus.....

Lotje

Dank voor jullie reactie. Ik kijk wel even wat ik ga doen twijfel ook of ik deze keer al ovu testen ga gebruiken misschien wacht ik nog wel even 2 maandjes en kijk eerst even hoe het gaat. We willen toch in maart minder gericht klussen zeg maar i.v.m de uitgerekende datum.

Hoe is het verder met jullie?

Kussss

joehoeeee lothjeeeeeee

ik gebruik ze ook niet deze mnd en de mnd erop hoor!! pas in april als we gericht gaan klussen!!! mocht het toch zo raak zijn, nou prima en heel blij maar anders ook geod!!
dus ook wij zien wel he!! beetje hetzelfde als jullie!!

hoe gaat het met je sollicitatie??

kusssssssss

ben der overigend vanaaf niet meer...ben alleen thuis en pc staat in de zaak en dan hoor ik justin eventueel niet, dus ben weer weg!! ik lees het wel weer!! ben der morgenavond wel weer!!!
hier verder geen nieuws want ik wacht dit keer niet op mijn eisprong of NOD wat ook wel eens lekker is moet ik jullie zeggen, niks geen gedoe of spanning...komt wel weer in april waarschinlijk hahahahaha

hoe gaat het verder met jullie??

kusssssssss

Ongezellig ben je weer hoor hahah! Wel grappig dat we er een beetje hetzelfde over denken he???
Heb verder nog niets gehoord van mijn sollicitatie maar ja is ook niet vreemd heb net gister mijn brief gemaild. Net even in het CAO zitten kijken maar kreeg een hartverzakking! Jezus wat betalen ze slecht! Mocht ik aangenomen worden dan zal er toch nog heel wat onderhandeld moeten worden hihi. Nou ja we zien wel.

Liefssss

Hi dames!
We hebben een paar dagen pech gehad met internet...modem heeft het uiteindelijk begeven. Maar...ik ben er weer! Even wat bij te lezen zeg...zag heftige dingen langs komen!

Sweety, ik heb idd een paar jaar flink in de stress gezeten! Ik was zo jaloers op stellen die allebei evenveel kids willen...dat is zó fijn! Gelukkig geld dat voor ons nu ook weer! Spannend zeg, of je 2de ook weer zo'n mooie tint krijgt! Mijn man is 1/4 indonesisch, snel bruin, zwart haar. M'n dochter is wel snel bruin, maar heeft toch mijn donkerblonde haar, had ik niet verwacht!

Lotje, spannend, de 1ste afspraak bij de VK maken! Ik hoop voor je dat je weer bij ze terecht kan en hopelijk nog snel ook! ;-)

Loth, Heel veel succes met de sollicitatie! Ik heb ook 9 jaar onregelmatig werk gedaan en wilde daar ook vanaf. Nogal lastig om als verpleekundige regematig werk te krijgen! Maar ik heb het gevonden en ben er erg blij mee! Zeg...niet schrijven "We zijn weer compleet, gezellig" als ik er niet bij ben hè! Voel me helemaal buitensgesloten                      
Jeetje wat een heftige dingen kwam er langs sweety en Loth! Ik kan me meer bij Lotje aansluiten, alles in de familie ok.

ik ben nu dus wél op m'n ei aan het wachten en wil dan héél gericht gaan klusen! ;-) Ik hoop dat m'n ei zich netjes meld...m'n buik is nog steeds wat van slag, gisteren wéér lichte bloeding, terwijl ik toch écht dacht dat m'n menstruatie voorbij was. Ach ja...we zullen zien hè! Ik kan altijd nog aan de ovulatietesten, en jullie weten tegen die tijd wel welke het fijnste zijn!
Groetjes, Edith.

Hoi hoi!

Edith sorry soryy sorry hihi. Zal het niet meer schrijven. Je hebt gelijk hihi.

Meiden wat zouden jullie doen?
Ik krijg van mijn werk 3 redelijke prijzige cursussen aangeboden in februari erg leuk naturlijk maar ik wil er niet blijven werken. Nu twijfel ik of ik dat moet zeggen. Vind het namelijk niet echt eerlijk om curcussen op hun kosten te volgen terwijl ik op zoek ben naar ander werk. (Hebben die cursussen trouwens ook helemaal geen nut meer) Maar ja als ik het ga vertellen weet ik zeker dat mijn contact in juli niet verlengt wordt en stel nou dat ik snel zwanger raak, vind dan nog maar eens een baan. Mijn vriend is erg bang dat als ik iets anders vind en zwanger raak ze me daar na afloop van contract op straat zullen zetten. Nu dacht ik dan zeg ik niet dat ik op zoek ben naar ander werk maar wel dat ik me twijfels heb en de reden van die twijfels en dat ik het daarom nu niet oke vind om die cursussen te volgen maar ja is dat dan wel zo slim???? Enerzijds denk ik wel want dan kan mijn werkgever meedenken en misschien is er dan wel een andere functie voor mij die meer geschikt is voor mij en als ik dan wat anders vind komt het ook niet zo onverwachts voor hun maar anderzijds stel dat zij mij er daardoor alsnog uitgooien!? Ik vind dit zooooo lastig weet echt niet wat ik nou zou doen dus pleaseeeee help!!!!

Zo dat was een heel verhaal. Zijn we er vanavond weer allemaal???

Kusssss

Heb trouwens net nog een brief de deur uitgedaan. Vacature voor groepsleidster op een kinderdagverblijf 3 dagen per week. Lijkt me ook erg leuk!

Kussss

Terug
Bovenaan