voor Loth

Hoi Meiden,

Ja ik was er ook even niet. Donderdagavond wedstrijd gehad en gisteren was mamsie jarigig dus.....
Verder alles ok hier. Heel erg moe, ben blij dat dochterlief in de middag nog slaapt want ik slaap lekker mee, zo moe, veel meer als met de 1e zwangerschap. Verder heb ik contact gehad met mijn oude verloskundige en ik wordt a.s week teruggebeld. Ze moeten nog even overleggen met hun collega's. Want eigenlijk doen ze het niet en hebben eigenlijk nog nooit deze vraag gehad dus hopelijk krijg ik goed nieuws van ze. Zou erg mooi zijn. Nou meiden, ik ga bankhangen. Tot snel weer,.

Kus Lotje

ellowwwwww

Loth, gefeliciteed met je menneke!! fijne dag gehad?? en hoe ging de begrafenis?? allemaalgelukkig weer achter de rug he pffffff altijd akelig!!!! hoe staat het met de vacatures??? nog iets gehoord??Mij is een baan aangeboden bij Lancome, weet nog niet of ik dat ga doen, vind de afwisseling van verschillende merken ook wel leuk..hmzzzzz..
hoe gaat het met het klussen??? hier weer lekker afwachten tot mijn ongi, want die gaat ongeheid komen hahaha klussen is niet echt gelukt dus...

lotje, jij ook nog gefeliciteerd met je mamsie!! ook gezellie gehad??? en hoe heb je het hun verteld van je zwangerschap??? leuk hoor!!

edith, het klussen zit er weer op he meis!! hopelijk heeft het veel geods hedaan voor je en ben je lekker zwanger deze maand!! zal duimen hoor!!! hoe gaat het verder??

liefs sweety

Hmmm Sweety, wij hebben nog helemaal niemand ingelicht. Willen graag wachten tot de echo namelijk. Heel raar want toen ik zwanger was van de eerste hebben we het onze ouders meteen verteld, gewoon zo van: als het mis gaat dan kunnen we tenminste op iemand terug vallen, terwijl we dat nu niet zo hebben. Wat ik wel moeilijk vindt is dat eigenlijk veel mensen wel weten dat we bezig zijn,niet zozeer dat al die mensen het weten maar.....ik zal het wel even uitleggen.
Mijn zusje is ook zwanger 25 weken nu en wij hebben er nooit geheim van gemaakt dat we hopen dat nummer 2 zich aanmeldt als dochtelief 3 is. Dus ik heb mamsie ook verteld dat we bezig waren en toen ik voor de 4e keer weer ongesteld was geworden was ik eigenlijk best wel verdrietig en heb dit gedeeld met mam. Ik was al gestopt met de pil sinds juni en eigenlijk pas voor het eggie gaan oefenen vanaf september maar toch, voor mijn idee duurde het eeuwig. Ik wordt ook steeds door mensen gevraagd ( die niet weten dat we bezig zijn ) van wanneer beginnen jullie aan de tweede en dat stoorde mij heel erg . Dus toen afgelopen vrijdagavond 2 tantes die opmerking ook maakte wimpelde ik dat gewoon af. Maar zuslief zag ik kijken en toen ik even in de keuken stond wrijfde mam over mijn rug en zei: ik bid iedere dag dat het jullie ook gegund is. Slik, ik dacht je moest eens weten......Dus hopelijk heb ik de echo heel erg snel en kunnen we het goede nieuws vertellen.
Ik wil deze keer wel echt graag wachten tot de echo.

Kus Lotje

Dag dames!

Lotje: spannend of je bij je eigen verloskundige terecht kan! Hoop het zo voor je zou natuurlijk erg prettig zijn. En wat knap dat je je mond houdt zeg! Zou dat niet kunnen hoor!

Edith: Lekker aan het klussen geweest? Nu maar afwachten he? Ik duim voor je hoor meid!

Sweety: Ik duim ook voor jou hoor ookal hebben jullie niet echt gekklust. Van Thijmen werd ik ook zwanger in een maand dat we er eigenlijk niet mee bezig waren, we hadden maar 1 keer sex gehad en het gevolg is nu 2,5 en super eigenwijs dus ja je weet het niet. En die baan bij lancome? Ga je er op vooruit? of maakt het niet zo veel uit? Wel een compliment dat je hem aangeboden krijgt!

Ik heb nog niets gehoord van mijn sollicitaties dus spannend.
Gister was het wel gezllig, alleen familie maar ja Mark is met z'n 3en thuis en die hebben alle drie een partner en 1 kindje dus met ouders erbij zit het hok toch nog vol haha.

Vandaag toch zoiets vreemds, de hele dag al een ongi gevoel een beetje zoals voor mijn eisprong maar gezien mijn vorige 2 cyclussen zou dat wel erg vroeg zijn. Vorige maand dacht ik het trouwens ook o zo goed gevoeld te hebben maar ik zat er een week naast! haha. Maar goed ik heb me voorgenomen om deze maand geen ovu testen te gebruiken en de natuur gewoon nog even z'n gang te laten gaan maar dat vind ik nu wel moeilijk wil weten waarom ik nu alweer een ongi gevoel heb haha. Hoop dat het wel over gaat want ik vind het zo een rot gevoel en vorige maand bleef het ook zo zeuren na mijn eisprong en daar heb ik dus nu echt geen zin in! Dan loop ik 75% vvan de tijd van mijn cuclus met zo een ongi gevoel halloooooooo!

Tot vanavond?????

Kussss

owwwwww Lotje. sorry....ik nam eigenlijk aan dat je het wel je ouders verteld zou hebben, mijn excuses!! hopelijk heb je snel je echo en kun je het hun snel vertellen!! ik zou niet mijn mond kunnen houden hoor..pfffffffffff tegen iedereen wel, behalve tegen mijn ouders, zus en beste vriendin hahahaha succes!!!

Loth, ja ik ga er dan super op vooruit maar zit wel weer meteen vast aan 1 merk hahahah ach ik kijk nog wel ff maar tis idd een mooi compliment!
nu al eisprong??? das idd snel he. welke dag zit je nu??? ik heb hem denk ik zaterdag gehad, en we hebben alleen maar donderdagnacht geklust hahahah in theorie zouhet kunnen 2 dagen van te voren, maar ik geloof er niet in hoor hahahaha maakt niet uit! na ons trouwen ofzo wel. we zien wel tegen die tijd, maar ik blijf wel hier hoor want jij moet natuurlijk wel sneller zwanger worden dan ik he!!

edith, hoe gaat tie??

kusssssssssss ff bij mijn ventje kijken of tie goed slaapt...tosso

Ik zit nu op dag 11 dusssss. Maar goed jij zegt wel dat ik snel zwanger moet worden maar ook wij doen na deze maand rustig aan hoor! En nu eigenlijk ook wangt ik ben natuurlijk ook aan het solliciteren dus als het komt is het fantastisch maar anders is het ook goed. Al moet ik wel zeggen dat ik nu ik weer wat dingetjes voel zeg maar dat het weer meer kriebelt zo van dan toch maar om de dag klussen hihi. Hoe bedoel je snel van gedachten veranderen? Toen ik overtijd was was ik er zeker van om deze maand ovu testen te gaan gebruiken een week later zagen we het allemaal wel maar nu kriebelt het toch weer meer. Goh vermoeiend hahahaha.

En ligt Jsutin lekker te slapen?

hahahahhaa ja das zo, ik had zaterdag geloof ik mijn ei, en ik moest me ook inhouden om mijn vriend niet te bespringen...hij had echt geen zin en ik baalde stiekum toch wel hahahaha dus heeeeel herkenbaar he! maar oke, moment is weer voorbij he dus nu gaat het wel weer! de maanden gaan snel zat voorbij dus we zien wel eind mei!

jah justin slaapt lekker! en thijmen??

Ja Thijmen is heerlijk gaan slapen, had vandaag overdag niet geslapen dus hij was erg moe.
Ik moest werken en Thijmen mocht opblijven tot ik thuis was (19.45) zat er zo een heerlijk moe mannetje die heeeeeel erg zijn best deed om te bewijzen dat ie nog best wat langer op kon blijven haha. Hij doet er alles aan om niet te hoeven slapen maar als ie dan lekker ligt is het oke.

De begravenis was trouwens heel mooi en emotioneel.

Terug
Bovenaan