voor Loth

achhhh wat lief!!! justin ook zo schattig als tie in zijn oogjes wrijft en mij aankijkt zo van...ben heel moe maar wil niet hahahaah dan zing ik voor hem en valt tie toch stiekum in slaap hahahaha echt heel aandoenlijk..

fijn, das dan een mooie afsluiting!

Ja zeker, maar iedereen had er ook vrede mee hoor ze had namelijk een hersentumor en ging de laatste 3 weken heel hard achteruit dus dan kan je beter overlijden.

Denk stiekem dat we toch de komende week / 1,5 week om de dag gaan klussen hihi kan het niet laten plus dat ik ook altijd meer zin heb deze weken

woehahahahaha ow Loth toch!!! nou, dan duim ik toch maar voor je he hahahahhaha leuk hoor, gun het je wel meis!!! wel jammer dat we niet tegelijk zwanger zijn dat zou pas leuk zijn!! maar gun het je veel eerder dan juni hoor!!! ik blijf wel lekker meelezen!!

ach das altijd triest...maar beter voor die persoon he das waar! fijn trouwens dat je baas toch beetje positief heeft gereageerd, heeft tie verder nog iets gezegd??

Nee niet echt. Maar weet nu wel heel zeker dat ik goed doe aan mijn beslissing. Tijdens die begrafenis kon ik niets anders denken dan ik wil dit niet meer! Ik wil geen mensen begeleiden om ze vervolgens te begraven. (Heb hiervoor 4 jaar in de psychiatrie gewekt en daar gingen en gemiddeld 1 a 2 per jaar)

Vind het ook wel jammer dat we dan niet te gelijk zwanger zijn maar ja als we wel alle twee er vol voor warne gegaan had dat ook geen garantie geweest he? Maar goed wie weet wordt het niets deze maand en dan gaan ook wij pas weer in april/ mei aan de slag dussss

nou, dan heb je er goed aan gedaan toch! knap van je!! wat doet je vent?
wij hebben ook een eigen webwinkel en computerzaak. dat doet hij fulltime.

das zo, maar hopen mag altijd en als je van thijmen binnen een maand al zwanger was, nou dat geeft toch wel hoop dat het deze maand wel moet lukken toch! maar blijft altijd spannend! ik zit op dag 17 of 19 hahahaha geen idee, maakt ook niet uit ik zie de rode duiveltjes wel weer verschijnen. ik ga zo slapen meis, morgen vroeg op, ga de hele dag naar mijn beste vriendin in Brummen met justin. heb er zin in!!!

knuffel en tot morgenavond??

Je bent me voor! Wilde net zeggen dat ik zo lekker ga slapen. Rol zowat van me stoel vanvermoeidheid haha!

Mark is vrachtwagenchauffeur voor een klein transport bedrijf in Schagen.
Hij rijdt alleen nationaal dus is s'avonds en in het weekend gewoon thuis. God dank want ik zou er niet tegen kunnen als ie weken van his zou zijn. hihi

Ik was trouwens van Thijmen niet in 1 maand zwanger hoor! 3 maanden hebben we erover gedaan toen maar goed dat is nog snel.

Lieverd fijne dag morgen en ik spreek je zeker morgen wel weer!

Kussssss

Hi dames!
Ff kort, want ik ga zo bij m'n zusje lekker series kijken, doen we altijd samen op maandagavond! Ik zal snel weer uitgebreider reageren.
Hier gaat alles z'n gangetje, m'n buik blijft in de war; dan een dag niks, dan weer een dag menstruatie-achtig gevoel en bruinverlies. Geen idee dus of en wanneer ik een eisprong gehad heb, niks duidelijks gevoeld in ieder geval. Wel wat "op de gok" geklust (waarna trouwens wel weer vers bloed, volgende ochtend over) maar ik ga maar nergens vanuit. Ben benieuwd hoe m'n cyclus nu in elkaar zit, en of ik rond de 9de toch weer "gewoon" ongesteld word. Wat een verwarrend gedoe zo! En ik was zo blij dat ik 2 dgn. na verwijderen mirena al ongesteld werd! Zo simpel blijkt het dus toch niet te gaan! En wat ik trouwens ook heb (nu we toch met intieme detaills gooien) iritant pijnlijke steken in m'n vagina...Kan me zoiets ook herinneren van de vorige keer, weet alleen niet of ik toen al zwanger was of nog bezig met zwanger worden...herkent iemand het?
Tot snel, groetjes, Edith.

haaaiiiii,

edith, wat onzeker he..hopelijk heb je toch goed geklust ondanks alles, anders heeft je lichaam toch net wat meer tijd nodig om weer op gang te komen?? mischien keertje ovutesten gebruiken? daar werd ik altijd lekker zeker van! wist ik precies wanneer mijn ei kwam dus gerichter klussen, werkte goed, meteen aangeteld na de ovutesten!

loth, hoe gaat tie?? ik ben lekker bij mijn vriendin geweest, heel leuk gehad en dus gevraagd of ze mijn getuige wilde zijn!! tuurlijk, traantje weggepinkt en toen zijn we lekker met justin gaan wandelen! wel heel vermoeiend, ruim 300 km gereden pfffffff duik dus ook zo lekker mijn bedje in!!! hoe was je dag?/

Lotje, hoe gaat tie??wanneer heb je echo??

kussssss

Terug
Bovenaan