voor Loth

'Ah dat is lief van je' zou thijmen nu zeggen! Echt een engerd hoor die Joran! Alsof een meisje zo maar spontaan dood gaat! Oke even heel qru ik zou liever dood zijn dan in zijn armen te moeten liggen. Ooooh dat mag ik niet zeggen

Alweeeeeer reclame vind je het gek dat die stomme uitzending zo lang duurt!

neeee mag je niet zeggen!!!! terugnemen en afkloppen pfffffffffffffff
hahahaha ik ook:)

wat een sukkel brrrrrrrrrr gewoon een klein kind! maar die meid was gee schatje he, gebruikte ook vanalles en was dronken en stoned, dus overdosis waarschijnlijk...hij heeft haar dus niet vermoord, maar ja weet wel heel veel. als hij gewoon naar de politie was gegaan was het oke he.

Ja dan drop je haar toch niet in zee? Ze zullen daar toch ook wel iets van 112 hebben?

tja....hij wilde geld zien denk ik...maar ik ga het niet afkijken hoor ik ga zo slapen..
heb wel genoeg gezien. als dit het schokkende nieuws is...tja, maar oke die moeder heeft nu zekerheid dat ze dood is.

slaap lekker voor later en succes met kijken ahhahahaha

kussssssssssss

Ja ach hij heeft haar niet vermoord maar is gewoon olie dom geweest.

Slaap lekker lieverd!

Kussss

Hey Lieve Meiden,

Nou, ik heb weer ff moeten lezen hoor........alaaf,alaaf, ik heb carnaval gevierd gisteren dus ja.....wel peter.r de vries gekeken trouwens.

Sweety nog gecondoleerd met je oma. Sterkte de komende dagen, het is nooit leuk ook al heb je er wel vrede mee.

Edtih, hopelijk is het raak.

Ja, op de vraag hoe ik het nu ervaar om voor de 2e keer zwanger te zijn.......dat kan ik eigenlijk pas beoordelen als ik het hartje heb zien kloppen en dat duurt nog zo lang. Volgende week eerst een afspraak bij de vlk en dan pas een keer naar het ziekenhuis voor de echo. Ze hebben me trouwens ook al gevraagd of ik wil nadenken over de nekplooimeting. Pffff, weet het niet hoor. Ik heb dat bij de eerste niet gedaan, was toen net 25 en vond het niet nodig, vooral omdat het maar een kansberekening is en niets voor 100% vastgesteld kan worden. Ik twijffel nog heel erg. Hebben jullie het wel gedaan bij de eerste??

Zodra ik het hartje heb gehoord ga ik zeker met volle teugen genieten van deze zwangerschap net zoals de eerste. Ook voor mij zit het er dik in dat dit de laatste keer is. Ik heb altijd gezegd dat ik 3 kindjes zou willen maar manlief is daar heel duidelijk in, hij wil er 2 en niet meer. Hij zelf heeft 1 broer en ik ben opgegroeid met nog 2 zussen en ik heb het altijd goed kunnen vinden met mijn zussen ( buiten onze pubertijd om dan hahahahaha). Maar goed, ik houd het open, je weet maar nooit maar manlief is meer van de praktische kant. Zo van: "Hebben we geen plaats voor, hebben geen extra slaapkamer". En dan zeg ik weer van: "Ja hallo, er zijn genoeg gezinnen waarvan er 2 op een kamer slapen" Maar ook wij zijn anders gewend zeg maar. Wij zijn allebei opgegroeid in een vrijstaand huis met een behoorlijk grote tuin en wij hadden allemaal een eigen slaapkamer enzo....Manlief die is gewoon praktischer ingesteld terwijl ik daar allemaal niet zo aan denk. Maar ik ben het wel eens met wat jullie zeggen. Ik heb liever 2 kids die ik echt alles kan bieden ipv 3 kids en ik kan dat niet doen.

Verder niet zo veel te vertellen hoor.....

Kus Lotje

Terug
Bovenaan