voor Loth

Even voor het emotioneel doen: Volgens mij heb ik er een super vriendin bij!!!
Over emo gesproken ik moest gisteren gewoon huilen bij de goude kooi! Van 1 van de bewoners is een hondje overleden en ik vond dat zo zielig! Moet niet erger worden hoor!!!!

wat leuk!!! alvast proficiat meid!! mijn mama is bijna 61...en mijn grote zus is 36
en ik kan me heel goed voorstellen dat je zus der neefje mist, leuk idee hoor zal ze vast heel blij mee zijn!!

We gaan trouwens al goed richting de 700 berichtjes hihi. Hebben we al een naam? Ik vond secondmams2bee ofzo wel leuk

ja hoor als het aan mij ligt wel lieverd!! Mijn beste vriendin heb ik ook via internet leren kennen!! en emo hoort bij zwanger zijn he..) is trouwens na de bevalling bij mij nooit meer weggegaan woehahahaha ik blijf echt een janktrien hoor en dat was ik eerst echt nooit!!!

one2bemums, heel grappig want je kunt het op 2 manieren uitleggen he, one is een kindje, 2 is het tweede kindje, of one2bemums, betekend willen mama worden!
zelf verzonnen in bed goed he woehahahaha moet maar wat te doen hebben toch

Ja die vind ik ook leuk one2bemams! Daar zit gewoon een hele logica achter!
Heb ik trouwens ook hoor sinds mijn zwangerschap van Thijmen ben ik veel emotioneler, als ik ongi moet worden is het altijd nog erger omdat de hormonen dan ook nog door je lijf gieren hahaha

nou dan hopen dat edith en lotje die ook leuk vinden he!!!
ja erg he, jank om niks, als ik een puppy zie of een beeb in een serie die ziek wordt..pfffffffff kan mezelf wel wat doen hoor...denk ik echt tjee mens, tis maar gespeelt maar nee hoor daar gaan de tranen zucht...

Terug
Bovenaan