quote: maike_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-05-2007 22:49:32&apos

);
Hai Maike,
Ik ga vanavond ff met mijn ventje praten, maar gisteravond heb ik hem volgensmij wel weten te overtuigen. Hijzelf vind het alleen een probleem dat ik ongi ben op vakantie, dat vind hij vervelend voor mij, maar ja aan de andere kant, ze hebben in Noorwegen toch ook toiletten

Niet te moeilijk over doen hoor hihi..
Het enigste jammere is dat als ik nual stop met de pil, dat ik nog niet zwanger mag worden, maar goed kan me al wel vast goed concentreren op mijn eisprong en op mijn cyclus, kan maar alvast goed op de hoogte zijn over de werking van al dat gedoe hihi..
Ik kan me goed voorstellen ja dat je erg blij bent met je vriend! Goed teken dat hij er zo mee bezig is! Mannen doen altijd stoer en dat het ze niks intresseert maar ondertussen zijn hun er erger mee bezig als vrouwen denk ik..
Je bent inderdaad nog jong, had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Je komt heel volwassen over! Maar als jij klaar bent voor het moeder worden, dan is dat perfect toch. Staan je ouders er ook volledig achter???
Mijn ouders vinden het geweldig, ze zitten nual te zwijmelen bij het feit dat ze een kinderwagen voor ons mogen kopen, en dat ze met hun kleinkind naar de dierentuin kunnen (als het wat ouder is).. Maar mijn schoonmoeder vind het nog TE vroeg. Vorig jaar is ze al oma geworden, en nu vind ze het een beetje te snel gaan.. het liefste zou ze willen dat we nog 4 jaar wachten, maar dan heeft ze lekker pech..
Inderdaad wel beter als je je opleiding volgt en zwanger zou worden dat je een tussenstop kunt maken. Wil je niet tegenspreken, maar een meisje uit mijn klas had dat ook. Plotseling zwanger, kon der opleiding later afmaken, maar die had het zooo druk met haar baby'tje dat ze daar geen kans meer voor zag.. Maar goed ieder mens is anders.
Wat leuk dat je bij verstandelijk gehandicapten werkt!!! Ikzelf heb nog 2 jaar in de zorg gezeten en ik mocht mijn laatste stage ook bij gehandicapten lopen, helaas heb ik toen een ongeluk gehad en kon ik dat op mijn buik schrijven..
Wat fijn dat je ouders je nog iedere maand steunen met een bedrag. Mijn ouders doen dit niet, maar als ik eens een keer omhoog zit, springen ze wel op allerlei manieren bij. Wij kunnen zelf niet echt op vakantie omdat we vorig jaar een huis hebben gekocht, dus mijn ouders hebben 2 maanden terug een weekje italie voor het hele gezin geregeld. Lekker ff onbezorgd weg.. En van de zomer mogen we voor zo goed als gratis mee naar noorwegen en zweden. In totaal gaan we dan 3weken op vakantie.. Dus ook wel weer lekker!
Zelf heb ik ook nog studiefinanciering maar das echt geen vetpot. Mijn vader verdient goed, dus ik krijg het minimale aan studiefinanciering..
Wij hebben zelf eigenlijk helemaal niks gespaard, waar we achteraf echt wel spijt van hebben. We hebben 2de hands meubelen gekregen (oude meubels van mijn ouders) maar we zitten er goed bij hoor, je ziet het er niet aan af. En ja je bent jong dus dan kan je moeilijk alles willen, dan moet je gewoon keuzes maken. Als ik ga werken kunnen we makkelijk gaan sparen, dus ja! En zoals ik eerder al zei, als ik zwanger ben krijg ik van mijn ouders ook genoeg!
Wat spannend dat je de sleutel van je nieuwe huisje krijgen!!! Leuk joh!!! Een 1gezinswoning? Appartementje??
Wij hebben vorig jaar een appartementje gekocht. 2 slaapkamers, grote woonkamer, apparte keuken, en een douche, toilet en een paar bergkasten. Ruim genoeg voorlopig! En als er een kleine komt ook ruimte zat! Ik heb er achteraf wel een klein beetje spijt van dat ik niet geluisterd heb naar mijn vriend, om iets langer te wachten met een huis kopen want voor het geld wat we voor ons appartement hebben betaald hadden we een ééngezinswoning met 4 slaapkamers kunnen kopen.. Maar ja altijd koppig he?! hihi..
Ik spreek je snel weer!
Liefs, Maaike.