quote: maike_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2007 20:01:48&apos

);
Hoihoi Meid,
Ik heb inmiddels nog steeds niks gehoord. Ik wacht het nog even af tot het einde van de week en dan bel ik er gewoon achteraan hoor! Ookal ben ik afgewezen zou het wel zo netjes zijn dat ze dat eens eventjes laten weten...
Leuk joh dat je bij intrum justitia gaat werken. En vooral met kinderen die het down syndroom hebben! Zijn zulke lieve kinderen he?!
En 2 dagen per week is net mooi toch... Heb je toch nog wat extra's en dan ben je ook niet full-time bezig.
Gohh dat duurt weleens lang zeg voordat je ongi word. Ben je er misschien TEveel mee bezig? En dat het daardoor misschien een beetje ontregelt is? Nou ik hoop voor je dat je toch zwanger bent, heb je al getest in de afgelopen dagen???
Inderdaad verstandig als je over een weekje even langs de huisarts gaat als je dan nog steeds niet ongi bent.
Nou we zijn nu een paar dagen verder en ik moet zeggen dat ik me inmiddels alweer een stuk beter voel. Ik was ook net ongesteld geworden, dus dan spelen je hormonen ookal wat harder mee, en nu gaat het eindelijk wat beter. Heb de afgelopen paar dagen alleen maar gehuild, echt om niks soms.. en af en toe lucht dat weleens op!
Ik denk ook wel als we éénmaal zwanger zijn dat we het kindje makkelijk kunnen onderhouden.
Mijn vriend verdient op dit moment €1300 (soms iets meer, soms wat minder) maar vanaf week 25 gaat hij omhoog omdat hij promotie heeft gehad, dus we denken dat hij dan €1400 gaat verdienen.
Ik heb nu bij de albert heijn iets van € 200 dus dat is niet echt veel, maar ik krijg dan nog € 230 studiefinanciering, maar dat is na deze maand ook klaar want dan is mijn opleiding afgelopen, maar goed omdat ik dan klaar ben met mijn stage en kan ik ook gaan werken.
Verder krijgen we iedere maand €190 euro belastingteruggaaf terug + €50 zorgtoeslag.. dus even rekenen: 1300 + 200 + 230 + 190 + 50 = is een kleine 2000 euro op dit moment.
Maar daar gaan ook weer vaste lasten vanaf, dus we houden ongeveer 500 euro per maand over, maar daar moet wel een maand van gegeten en gerookt worden..
Maar als je echt bewust kiest voor een kind, rook ik niet meer natuurlijk, dus dan heb je toch zo'n 100 euro extra in de maand, en dat kun je dan weer gebruiken voor luiers en voeding enz.
En natuurlijk mijn inkomsten als ik ga werken, dus ik denk niet dat het zo'n probleem is hoor!
En inderdaad wat jij zegt, iedere maand gewoon 60 euro appart zetten dan heb je toch een lekker spaarpotje en kan je daar lekker van leven!
Mijn vriend zei inderdaad ookal dat hij niet onder druk gezet word, hij vind alleen wel dat ik er teveel mee bezig ben, en dat hij dat niet zo leuk vind! Maar ja wat moet ik dan? Mijn hormonen eruit laten halen ofzo? Ik kan er niks aan doen, ik blijf er mee bezig, en hoe ik het ook probeer te onderdrukken het helpt gewoon niet!!!
Ja ze zeggen inderdaad dat je na de 3 maanden kunt beginnen met de babykamer, maar als je spulletjes hebt gekocht bij de prenatal, en je krijgt een miskraam, dan nemen ze al die spulletjes terug, en krijg je je geld terug! Dus dat is opzich wel een geruststelling.
Ja die kinderwagen is opzich wel leuk, maar ik zou het alleen al vanwege het principe dat ze zo lopen te kutten, die kinderwagen al niet kopen! Ik heb zelf een mooie gezien van quinny, maar die is rond de 800 euro, dus das best een smak geld. ook heb ik bij de babydump een mooie gezien, een merk wat ik niet ken, en die is maar 385 euro. dus dat is dan wel mooi te doen!
Ik heb opzich ook wel schijt aan anderen, maar tis niet leuk, als ze op alles wat aan en op te merken hebben. Over alles hebben ze commentaar en dan toch nog beweren dat ze wel blij voor ons zouden zijn als we daadwerkelijk zwanger zijn, nou daar geloof ik niet in hoor!
Ik vind het inderdaad ook wel fijn dat je je nual vast kunt orienteren voordat je zwanger word. Er zijn natuurlijk dingen die wel belangrijk zijn, voordat je zwanger bent bijvoorbeeld foliumzuur, en zulk soort dingen had ik anders niet geweten.
Ik had ook een boek besteld heb het in 1 middag uitgelezen, en ik heb een bloedhekel aan lezen dus moet je nagaan haha!
Echt zo'n leuk boek, baby van aukje van ginneken, echt superrrrrrr...
Nou ik spreek je snel weer!
Liefs, Maaike