A
Anoniem
Guest
Hee tut,
Ben ook blij dat ik je weer gevonden heb! Haha, heb gewoon in dat topic gezet ben op zoek naar maaike1987.. Je was zeker wel verbaasd toen je het zag?
Pff.. wat een rompslomp dan zeg dat je weer geopereerd moet worden!! Ik hoop dat het wel pas is als je kleintje rond 2 jaar is. En niet nog zo klein meis wat vreselijk zeg. Inderdaad eerst zien dan geloven als ze je het elke keer zeggen begrijp ik dat je dan wel wantrouwig bent.
Gaaf zeg dat babykamertje, helemaal geweldig. Het kriebelt echt onwijs veel bij ons.. Vooral nu ons nichtje hier een kamertje heeft is wel beetje dubbel. Nou het zat zo, zij woonde nog thuis met die kleine en der vriend sliep echt elke nacht daar dus woonde daar zo een beetje. Maar omdat hij van een borrel houd en niet vies is van een gokspelletje op internet schiet die wel eens uit zijn slof. Toen heeft hij tegen m'n schoonouders gezegd dat hij niet kan sparen omdat die kost geld moet betalen dus hebben ze gezegd dat hij dan maar weer lekker aan het eind van de straat bij zijn moeder moet gaan wonen.. Daardoor heeft m'n schoonzus toen ook ruzie gekregen met der ouders en is ze waar het op neer komt gewoon op straat gezet!! Haar vriend ging terug naar zijn moeder, hun dochtertje hier en zij zou regelmatig bij der vriend gaan slapen tot ze wat voor hunzelf zouden hebben. Onze afspraak was maximaal 3 maanden dan moesten ze wat voor hunzelf hebben. Maar omdat zij een alleenstaande moeder uitkering had kon ze niet samen met hem op papier wonen zeg maar.. Dus heb ik toen geregeld dat ze bij mij kon komen werken. Na 4,5 maand hebben ze eindelijk een huisje maar ben ik ontslagen en zij gaat vrolijk verder met m'n collega's (terwijl ik door hun ben ontslagen!!) alsof het haar beste vriendinnen zijn walgelijk gewoon..
Heerlijk zeg zo een thuisstudie.. Als ik er één vind waar ik echt voor wil gaan betalen mijn ouders de studie. Ja mijn ouders zijn nog steeds mijn geldzakje af en toe vooral nu in deze tijd.
Oh wijffie dat zou ik fijn vinden als je af en toe eens wilt kijken. Want hang geloof ik al 3 weken bijna dagelijks aan de telefoon bij het uwv haha.. Heb een heel logboek van alles gesprekken word er een beetje gek van. Het is niet heel ernstig hoor. Ben behoorlijk down sinds m'n schoonzus en nichtje hier weg zijn. Hoop ruzie gehad met m'n vriend doordat zij hier zat. Nu ze weg zijn werd het me gewoon teveel alle stress kwam naar boven dus heb oxazepam en seroquel gehad zodat ik gewoon wat rustiger ben, nadeel is ik ben heel de dag moe wil zoveel mogelijk slapen of ik val gewoon in slaap achter de pc haha.. Echt bizar! Maar nou vraag ik me af.. Mijn ex-werkgever (klinkt zo triest) heeft mij wel ziek uit dienst gemeld maar hebben nog geen papieren gestuurd waar het uwv om heeft gevraagd. Ik ben welliswaar soort van ontslagen met hun reden van: dat ik geen veranderingen in mijn houding aannam.. Slaat nergens op ze moeten het toch ergens op gooien, maar in mijn papiertje staat ook dat ze mijn contract niet verlengen vanwege dat die van rechtswege afloopt. Dus hoop dat ik wel gewoon recht het op m'n zw-uitkering. Zit al een maand zonder geld, hebben nu 1 salaris en een koophuis :|
Wat was je een mooie bruid zeg! Ook een super jurk. Jullie stralen helemaal!! Een klein feestje voor een bruiloft word altijd een groot feest zeggen ze.. Heeft je man je een aanzoek gedaan zoja hoeeeee??
Mijn vriend heeft wat vertraagde zwemmertjes maar heeft er voldoende om zwanger te kunnen raken dus daar ligt het niet aan. Ik heb pcos dat houd in dat ik wel eitjes aanmaak maar ze niet ver genoeg doorrijpen om een eisprong te kunnen hebben. Als je geen eisprong hebt kan je niet bevrucht raken en word je ook niet ongesteld. Nu slik ik Primolut, dat is een medicijn waarvan je ongesteld gaat worden. De 1e dag dat ik ongesteld ben moet ik de gyn bellen daar moet ik dan tussen de 5e en 10e dag terugkomen. Daar krijg ik een HSG scan. Dat houd in dat er een rontgen foto word gemaakt van mijn baarmoeder en eileiders. Omdat je baarmoeder en eileiders niet te zien zijn op een rontgen word er een contrast vloeistof in gespoten. Als blijkt dat mijn eileiders verstopt zijn zullen ze dat verhelpen. Want een verstopte eileider maakt het ook moeilijk voor het zaadje dat wil doorzwemmen want daar worden ze gestopt. Als ik dan weer ongesteld word begin ik op de 3e tot 7e dag met Clomid. Dat is een medicatie met hormonen.. Krijg ik altijd enorme opvliegers van en pijnlijke borsten maar heb het er voor over. Deze hormonen zorgen dat je eitjes wel rijpen. Ze maken ze als ware net iets groter dan normaal.. Dan moeten we natuurlijk flink klussen en hopen dat het raak is.
Maar meis hoe bedoel je dat je na je zwangerschaps verlof niet meer terug kan naar het uwv?
Als je nog wat wilt weten erover mag hoor! Gewoon vragen! Direct is altijd goed beter dan een omweg waardoor je moet gissen en verkeerde conclusies kan trekken
Xx Maike.