Voor Maike met 1 'a'

Hoi Maike,

ze schrijft mee bij klusmeiden 08 08 (of iets in die richting)

Groetjes Joepie

Heej!
Nou hier ben ik dan!!!
Hoe gaat t met je!?
Liefs Maaike

Hey Maaike!!

Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen... Maar bij ons wilt het niet zo lukken. Heb me dus een tijdje van de forums weg gehouden om er zo op die manier toch wat minder mee bezig te zijn.

Ik las dat jij een wondertje krijgt binnenkort gefeliciteerd meis!!! En dat na de 1e ronde kijk eens aan.

Hoe is het verder met je??

Liefs, Maike.

Hej Maike,

Kan me voorstellen dat je een tijdje niet op de forums bent geweest als
het niet zo wilt lukken. Vind het heel erg leuk dat je me weer hebt
opgezocht! Is alweer een hele tijd geleden!

Wat is de reden eigenlijk waarom het niet echt wilt lukken bij jullie?
De medische molen ook in? Als je er liever niet over wilt praten dan
moet je het gewoon zeggen hoor!

Ja het klopt, wij verwachten rond 19 mei ons eerste wondertje. Gelijk
de eerste beste ronde raak. Bij ons is het toch ook allemaal een stukje
anders verlopen dan gepland.

Ik ben natuurlijk in de zomer van 2007 gestopt met de pil maar toen de
operatie gedaan was bleek mijn enkel zo'n puinhoop dat ik verplicht nog
een operatie moest ondergaan.

Uiteindelijk ben ik mei 2008 geopereerd en heb ik een illizarov frame
gehad voor 3 maanden dus toen zwanger worden was echt onmogelijk.

Nou toen het frame verwijdert is gelijk gestopt met de pil, en niet meer ongesteld geworden!

Verder gaat hierzo alles goed. We zijn in oktober getrouwd, ik werk
nu zo'n 1,5 jaar bij het uwv en we wonen nog steeds in het ohhh zo
saaie vlissingen haha!

Mja en natuurlijk ons wondertje op komst, dus veel veranderingen hebben plaatsgevonden!

Mijn opleiding heb ik succesvol afgerond alleen ik heb daarin geen werk
kunnen vinden maar ik ben van plan na mijn zwangerschapsverlof weer te
gaan solliciteren richting de secretariele kant, ben momenteel ook
bezig met een opleiding tot secretaresse (via het loi) en ik verwacht
eind dit jaar daarvoor examen te kunnne doen.

En hoe gaat het verder met jou? Hoe is het eigenlijk nog met je
opleiding en stage afgelopen? Heb je destijds nog een andere plek
kunnen vinden?

En nog steeds samen met je vriend? Gohh vind t echt leuk je weer te spreken!!!

Liefs Maaike

Hee Maaike,

Ja ik moest en zou je opzoeken haha!! We hebben toch wel wat met elkaar besproken destijds heb het gister allemaal nog nagelezen. Had eindelijk iemand gevonden die me begreep haha.. En met wie ik adviesen kon delen. Plus, we scheelde niet veel en hadden dezelfde namen dat vergeet ik niet zo snel :)

Jeetje joh! Dus je hebt daarna nog een operatie gehad? Maar daarna gelijk raak super hoor. En mei is een hele mooie maand om je kindje te mogen verwachten. Ben je al bezig met het kamertje?? En ga je het nog steeds zo doen als je toen zei? Ben wel nieuwsgierig hoor! En ik wil een foto haha..
Wij hebben hier wel een soort van kinderkamertje maar die is voor mijn nichtje. Zij heeft 4 maanden hier ingewoond. Dus staan een ledikantje en een commode wel vreemd hoor...

En goed meis dat je bij het LOI bent begonnen! Is het moeilijk? Wil ook een thuis studie gaan volgen maar geloof dat je dan ook stage moet lopen enzo? En ik heb natuurlijk niet een al te goede ervaring met stages haha..
Bij m'n vorige stage ben ik naderhand gestopt omdat ik mijn stage niet had afgemaakt moest ik ook noodgedwongen stoppen met school. Daarna ben ik dus aan het werk gegaan.. Maar in November '08 ben ik dus ziek geworden en zit ik nu nog steeds thuis.

Ohhh het UWV, bahhh!! Hahaha heb ik echt geen goede ervaring mee! 31 december '08 liep mijn contract af bij mijn vorige werkgever.. Alles liep door elkaar.. Ik was ziek, geen inkomen etc. Dus ik via de site van UWV gaan zoeken.. Kwam eruit dat ik een WW moest aanvragen dus ik gedaan en ingeschreven bij het CWI. Maar ik zit aan medicatie waarvan ik nogal slaperig word.. Wilde die man me naar allerlei cursussen sturen terwijl ik waarschijnlijk in slaap val van de medicatie. Bleek dat ik recht had op een ZW-uitkering!! Dus WW ging niet door.. Maar nou komt het...... M'n vorige werkgever werkt niet mee met het UWV dus heb ik zelf enkele papieren opgestuurd. De 4 weken zijn voorbij zit nog steeds zonder geld en er is nog geen beslissing genomen. Kan jij niet wat regelen haha.

Maar ben blij dat je in ieder geval werk heb beter dan die paar uurtjes per week bij de Albert Heijn toch? Je mannetje nog steeds daar?

Oh meis, super zeg je bent getrouwd! Hoe was je dag?

Ben nog steeds samen met mijn vriend ja, ondertussen wonen we dit jaar 2 jaar samen. Mijn schoonmoeder is veranderd gelukkig!! Nu nog een hummeltje... Loop sinds oktober '07 in de medische malle molen. Heb vorige week een nieuwe gyn. gehad omdat die andere me maar Clomid bleef geven zonder tussentijdse follikelmeting etc. Nu moet ik 6 kilo afvallen (is wel te doen) en weer medicatie omdat ik niet ongesteld ben geworden... Daarna krijg ik een HSG gaan ze kijken of mijn eileiders verstopt zijn en dan begin ik weer met de laagste dosering Clomid 50 mg. Dus we beginnen weer van voor af aan.. Maar komt goed hoor.

Meis ik hoor van je!! Is weer een heel verhaal geworden zoals gewoonlijk ;)

Liefs, Maike.

Hee meid,

Ja gelijk heb je, we hebben heel wat afgekletst hierzo. En net wat je zegt door onze leeftijd zitten we over veel dingen op eenzelfde lijn. Wel zo fijn als je iemand hebt die je ook begrijpt! Blijf het echt heel erg leuk vinden elkaar weer gevonden te hebben!!

Het klopt inderdaad dat ik nogmaals geopereerd ben. Ik zal je verder alle ellende maar besparen maar het is echt een gebed zonder einde. Na mijn bevalling word ik zowiso nogmaals geopereerd, en alst goed is is het dan voor de laatste keer, maar ja dat heb ik al iets te vaak gehoord, dus eerst maar zien dan geloven!

Het babykamertje hebben we al helemaal klaar. De week voor kerst hebben we het helemaal afgemaakt, net de gordijnen en een lamp ontbreken nog maar verder ist zo goed als klaar. Misschien een beetje aan de vroege kant maar mijn ouders kwamen helpen met behangen en aangezien mijn vader zo'n drukke baan heeft was de enigste week dat hij vrij kon regelen de week voor kerst. En goed zo erg ist nou ook weer niet om zo nu en dan eens naar t kamertje te kijken haha!
Ik zal je straks wel eens wat foto's laten zien!

Kan me inderdaad voorstellen dat het een vreemd idee is dat je als het ware een kamertje ingericht hebt, terwijl der nog geen kleintje in ligt! Waarom heeft jullie nichtje bij jullie gewoond dan? En nu is ze weer terug naar der ouders toe dan?

De opleiding die ik volg via het LOI heb ik bewust uitgekozen zonder stage haha, met name omdat ook ik daar geen zin en tijd voor had. Ik volg de opleiding Secretaresse op schoevers niveau. Het is pittig maar goed te doen,het is met name dat je jezelf moet blijven motiveren en als je iets niet snapt moet je weer contact opnemen met je leraar en ja zo nu en dan ligt het welis een paar maanden stil, maar zodra je er eenmaal aan begint dan schiet t ook wel lekker op!
Wat jammer dat je je opleiding nooit meer hebt afgemaakt, zonde eigenlijk he door zo'n rot stage!

Je gaf aan dat je in november 2008 ziek bent geworden, wat vreselijk voor je! Niet heel ernstig hoop ik? Ik wil gerust weleens voor je nakijken hoe je er nu voor staat met je ziektewetuitkering?! Ik weet inderdaad dat het een teringzooi is bij het uwv. Komt met name omdat mensen van de WW er de ballen geen verstand van hebben dat als mensen ziek zijn de ww word afgewezen, en omdat je natuurlijk ziek bent heb je geen recht op ww en dan ben jij als 'klant' daarvan de dupe! Het kan zijn dat je nog steeds geen bericht hebt ontvangen over je betaling of beslissing omdat je werkgever weigert mee te werken, als hij bijvoorbeeld spullen dient op te sturen en dit niet doet kan dat weer vertraging voor jou oplopen.Maar onthoud 1 ding, alles wat de werkgever weigert daarvoor krijgt hij een boete, hij is verplicht jou ziek uit dienst te melden en als een of andere kwal van een werkgever denkt jou zo een hak te kunnen zetten paktie alleen zichzelf ermee.
Als je wilt dat ik het een keer voor je nakijk dan moet je het maar een x doorgeven dan mailen we wel even (prive) om gegevens uit te wisselen.
Het uwv is wat dat betreft wel beter als albert heijn ja, maar zowiso hoef ik na mijn verlof niet terug te komen dus dat is wel balen! Dus wie weet kom ik toch wel weer achter de kassa te zitten bij albert heijn haha!

Ja we zijn inderdaad getrouwd en het was een super dag. In eerste instantie was het de bedoeling om saampjes te trouwen, etentje met de familie en klaar. Maar goed uiteindelijk is het een feest geworden met alles erop en eraan! Ik zal je welis wat foto's sturen!

Zo gaaf joh nog steeds samen met vriendlief, en wel fijn dat het tussen jou en je schoonmoeder beter gaat, is niet leuk als het niet botert.

Wat is er dan precies aan de hand? Ligt het aan jou dat jullie geen kinderen kunnen krijgen of aan je vriend? Sorry dat ik zo direct ben maar ik heb geen idee wat het allemaal inhoud wat je me hebt verteld, dus als je het zou willen uitleggen graag.

Meid ik ga nu eten, ik ga zo ff wat fotos uploaden na het eten!
Liefs Maaike

Hier een foto van het babykamertje:

Hier een foto van onze trouwdag:

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan