Hee meid,
Ja gelijk heb je, we hebben heel wat afgekletst hierzo. En net wat je zegt door onze leeftijd zitten we over veel dingen op eenzelfde lijn. Wel zo fijn als je iemand hebt die je ook begrijpt! Blijf het echt heel erg leuk vinden elkaar weer gevonden te hebben!!
Het klopt inderdaad dat ik nogmaals geopereerd ben. Ik zal je verder alle ellende maar besparen maar het is echt een gebed zonder einde. Na mijn bevalling word ik zowiso nogmaals geopereerd, en alst goed is is het dan voor de laatste keer, maar ja dat heb ik al iets te vaak gehoord, dus eerst maar zien dan geloven!
Het babykamertje hebben we al helemaal klaar. De week voor kerst hebben we het helemaal afgemaakt, net de gordijnen en een lamp ontbreken nog maar verder ist zo goed als klaar. Misschien een beetje aan de vroege kant maar mijn ouders kwamen helpen met behangen en aangezien mijn vader zo'n drukke baan heeft was de enigste week dat hij vrij kon regelen de week voor kerst. En goed zo erg ist nou ook weer niet om zo nu en dan eens naar t kamertje te kijken haha!
Ik zal je straks wel eens wat foto's laten zien!
Kan me inderdaad voorstellen dat het een vreemd idee is dat je als het ware een kamertje ingericht hebt, terwijl der nog geen kleintje in ligt! Waarom heeft jullie nichtje bij jullie gewoond dan? En nu is ze weer terug naar der ouders toe dan?
De opleiding die ik volg via het LOI heb ik bewust uitgekozen zonder stage haha, met name omdat ook ik daar geen zin en tijd voor had. Ik volg de opleiding Secretaresse op schoevers niveau. Het is pittig maar goed te doen,het is met name dat je jezelf moet blijven motiveren en als je iets niet snapt moet je weer contact opnemen met je leraar en ja zo nu en dan ligt het welis een paar maanden stil, maar zodra je er eenmaal aan begint dan schiet t ook wel lekker op!
Wat jammer dat je je opleiding nooit meer hebt afgemaakt, zonde eigenlijk he door zo'n rot stage!
Je gaf aan dat je in november 2008 ziek bent geworden, wat vreselijk voor je! Niet heel ernstig hoop ik? Ik wil gerust weleens voor je nakijken hoe je er nu voor staat met je ziektewetuitkering?! Ik weet inderdaad dat het een teringzooi is bij het uwv. Komt met name omdat mensen van de WW er de ballen geen verstand van hebben dat als mensen ziek zijn de ww word afgewezen, en omdat je natuurlijk ziek bent heb je geen recht op ww en dan ben jij als 'klant' daarvan de dupe! Het kan zijn dat je nog steeds geen bericht hebt ontvangen over je betaling of beslissing omdat je werkgever weigert mee te werken, als hij bijvoorbeeld spullen dient op te sturen en dit niet doet kan dat weer vertraging voor jou oplopen.Maar onthoud 1 ding, alles wat de werkgever weigert daarvoor krijgt hij een boete, hij is verplicht jou ziek uit dienst te melden en als een of andere kwal van een werkgever denkt jou zo een hak te kunnen zetten paktie alleen zichzelf ermee.
Als je wilt dat ik het een keer voor je nakijk dan moet je het maar een x doorgeven dan mailen we wel even (prive) om gegevens uit te wisselen.
Het uwv is wat dat betreft wel beter als albert heijn ja, maar zowiso hoef ik na mijn verlof niet terug te komen dus dat is wel balen! Dus wie weet kom ik toch wel weer achter de kassa te zitten bij albert heijn haha!
Ja we zijn inderdaad getrouwd en het was een super dag. In eerste instantie was het de bedoeling om saampjes te trouwen, etentje met de familie en klaar. Maar goed uiteindelijk is het een feest geworden met alles erop en eraan! Ik zal je welis wat foto's sturen!
Zo gaaf joh nog steeds samen met vriendlief, en wel fijn dat het tussen jou en je schoonmoeder beter gaat, is niet leuk als het niet botert.
Wat is er dan precies aan de hand? Ligt het aan jou dat jullie geen kinderen kunnen krijgen of aan je vriend? Sorry dat ik zo direct ben maar ik heb geen idee wat het allemaal inhoud wat je me hebt verteld, dus als je het zou willen uitleggen graag.
Meid ik ga nu eten, ik ga zo ff wat fotos uploaden na het eten!
Liefs Maaike