Hee Maaike,
Ja ik moest en zou je opzoeken haha!! We hebben toch wel wat met elkaar besproken destijds heb het gister allemaal nog nagelezen. Had eindelijk iemand gevonden die me begreep haha.. En met wie ik adviesen kon delen. Plus, we scheelde niet veel en hadden dezelfde namen dat vergeet ik niet zo snel
Jeetje joh! Dus je hebt daarna nog een operatie gehad? Maar daarna gelijk raak super hoor. En mei is een hele mooie maand om je kindje te mogen verwachten. Ben je al bezig met het kamertje?? En ga je het nog steeds zo doen als je toen zei? Ben wel nieuwsgierig hoor! En ik wil een foto haha..
Wij hebben hier wel een soort van kinderkamertje maar die is voor mijn nichtje. Zij heeft 4 maanden hier ingewoond. Dus staan een ledikantje en een commode wel vreemd hoor...
En goed meis dat je bij het LOI bent begonnen! Is het moeilijk? Wil ook een thuis studie gaan volgen maar geloof dat je dan ook stage moet lopen enzo? En ik heb natuurlijk niet een al te goede ervaring met stages haha..
Bij m'n vorige stage ben ik naderhand gestopt omdat ik mijn stage niet had afgemaakt moest ik ook noodgedwongen stoppen met school. Daarna ben ik dus aan het werk gegaan.. Maar in November '08 ben ik dus ziek geworden en zit ik nu nog steeds thuis.
Ohhh het UWV, bahhh!! Hahaha heb ik echt geen goede ervaring mee! 31 december '08 liep mijn contract af bij mijn vorige werkgever.. Alles liep door elkaar.. Ik was ziek, geen inkomen etc. Dus ik via de site van UWV gaan zoeken.. Kwam eruit dat ik een WW moest aanvragen dus ik gedaan en ingeschreven bij het CWI. Maar ik zit aan medicatie waarvan ik nogal slaperig word.. Wilde die man me naar allerlei cursussen sturen terwijl ik waarschijnlijk in slaap val van de medicatie. Bleek dat ik recht had op een ZW-uitkering!! Dus WW ging niet door.. Maar nou komt het...... M'n vorige werkgever werkt niet mee met het UWV dus heb ik zelf enkele papieren opgestuurd. De 4 weken zijn voorbij zit nog steeds zonder geld en er is nog geen beslissing genomen. Kan jij niet wat regelen haha.
Maar ben blij dat je in ieder geval werk heb beter dan die paar uurtjes per week bij de Albert Heijn toch? Je mannetje nog steeds daar?
Oh meis, super zeg je bent getrouwd! Hoe was je dag?
Ben nog steeds samen met mijn vriend ja, ondertussen wonen we dit jaar 2 jaar samen. Mijn schoonmoeder is veranderd gelukkig!! Nu nog een hummeltje... Loop sinds oktober '07 in de medische malle molen. Heb vorige week een nieuwe gyn. gehad omdat die andere me maar Clomid bleef geven zonder tussentijdse follikelmeting etc. Nu moet ik 6 kilo afvallen (is wel te doen) en weer medicatie omdat ik niet ongesteld ben geworden... Daarna krijg ik een HSG gaan ze kijken of mijn eileiders verstopt zijn en dan begin ik weer met de laagste dosering Clomid 50 mg. Dus we beginnen weer van voor af aan.. Maar komt goed hoor.
Meis ik hoor van je!! Is weer een heel verhaal geworden zoals gewoonlijk
Liefs, Maike.