voor Mariska

Hey!

Lekkere vakantie gehad? of is ie een beetje in het water gevallen?
Wij zijn vannacht thuisgekomen en hebben een erg leuke tijd gehad.
Geen geweldig weer, maar toch wel erg lekker allemaal!
Nu de puinhopen opruimen...wat een was heb je toch als je 2 weekjes weg bent geweest...niet normaal!!

Hoe gaat het verder?
Hier prima, nog wel steeds beroerd en erg moe..maar heb het idee dat het al iets minder wordt. Op vakantie had ik zowieso nauwelijks last, nu begi nt het weer een beetje terug te komen!
Ik ga zo ook nog lekker even bijslapen.

Groetjes

Hoihoi,
We hebben een heerlijke vakantie gehad. Wel wat regen hoor, maar het was te overzien. Toen het te erg werd zijn we naar huis gegaan.
Gisteren naar mijn zus geweest, woont sinds eind december in Drenthe, nu pas haar huisje gezien.... schandalig hahaha
Echt heel leuk. Ze woont op een boerderij met haar zoon, zusje, moeder en vriend (is mijn nepzus vandaar)
Ze hadden kuikens en Feline vond t geweldig!

Leuk he die was...... grrrr ik heb nu al 5 wassen gedraaid en moet er nog wel 2......
(Volgende wasmachine wordt een grotere hahaha)

Verder ben ik heel moe, vanmiddag lekker een uurtje geslapen. En ik ga zo even een boodschappenlijst maken.
Morgen eerst naar de markt en boodschappen doen en dan naar opa en oma's om het nieuws te vertellen.

Iedereen reageerde tot nu toe erg enthousiast!

Heb jij nu ook nog wat vrije dagen?

groetjes Maris

En....hoe reageerden Opa en Oma? Toch altijd een bijzonder moment he!
Ik heb het nog niet aan veel mensen verteld. Mijn ouders en 2 vriendinnen.
Mijn schoonouders weten t nog niet, maar dat komt wel. Ben benieuwd hoe die reageren. Verwacht een domme opmerking, maar misschien valt het mee.
Misschien stuur ik mn man wel alleen heen om het te vertellen. Mijn schoonouders zijn zeker niet mijn favoriete mensen om op bezoek te gaan. Ik ga zelden en ze komen ook niet echt vaak hier en dat vind ik wel best. We hebben geen ruzie ofzo, maar zin om er heen te gaan zal ik nooit hebben.

Ik werk momenteel niet echt. Ben alleen gemeenteraadslid, dit komt neer op 4 vergaderingen per maand en een hele dikke pak papier lezen en wat feestjes en symposia bezoeken. Zie dit niet echt als een baan. Dit is al wel weer begonnen en ik begin rustig aan met voorbereiden nu.
Vanaf oktober (geloof ik) ga ik op het dochtertje van een vriendin passen 2 dagen in de week. Ze is in juni geboren. Heb daar ook wel veel zin in, is toch leuk.
Je zit die 2 dagen wel thuis maar hebt wel lekker wat om handen! Ben wel erg benieuwd hoe dat gaat! Helemaal na maart natuurlijk met 3 kinderen onder de 2. Maar heb daar wel vertrouwen in.

Wat doe jij voor werk? Moet je al snel weer aan de slag?

Nou...ik ga heeerlijk slapen zo!

Groetjes

We zijn nog niet bij opa en oma's geweest, want we hadden geen zin. hahaha
Mijn schoonzusje en zwager weten het ook nog niet..... erg he hahaha

Jammer dat je geen leuke schoonouders hebt, die van mij zijn echt top! Ze staan altijd voor ons klaar en zeggen eerlijk wat ze denken. Toen ik zwanger was van Feline heeft mijn schoonvader gezegd dat hij het heel leuk vond, maar of het niet verstandiger had geweest om eerst een ander huis te kopen omdat we een 2 kamer appartement hadden. Mijn man heeft toen meteen gezegd dat we geen zin hadden om de kinderwens weer uit te stellen en dat er vanzelf wel een huis kwam. En inderdaad we wonen nu in een heel huis en Feline heeft d'r eigen kamer en de nieuwe spruit straks ook!
Vind het trouwens wel leuk om een babykamer in te richten. Bij Feline was het een deel van onze (wel grote) slaapkamer.

Ik heb de eerste domme opmerking al geincasseerd: Is het niet te snel op elkaar.... zei mijn moeders vriend. Ten eerste heb je daar niks mee te maken en ten tweede zit het er al in... Ik heb maar gezegd dat ik 22 maanden precies goed vind, maar eigenlijk had ik een rotopmerking moeten maken.

Best een relaxte baan lijkt me dat!
Lijkt me erg pittig 3 kindjes, moet er zelf niet aan denken. Nu heb ik een heel lief en meestal makkelijk meisje (hopelijk blijft dat zo) en hopelijk een lief kindje erbij in maart.

Ik moet maandag weer werken, na een te korte vakantie hahaha. Acvh volgend jaar 16 weken! En dan zomers nog vrij.

Als je geen zin hebt gaat het over he! Ook niet zo erg. Ik vind ook dat je daar niet zo moeilijk over moet doen. Sommigen doen het echt zo officieel...eerst die en dan die en dan pas mag die het weten..zo zit ik niet helemaal in elkaar.

Mijn man heeft het gisteren aan zn ouders verteld door de telefoon. Hij zegt geen rare opmerkingen te hebben gehad...maar ik twijfel of dat echt zo is hahahaha!e
We zullen het zien als we ze weer in real life zien.
Echt raar zo'n opmerking...is dat niet wat snel....
ik moet nog even een rake opmerking verzinnen wat ik zeg in zo'n geval. Vind dat zo idioot. Denk iets van...nou gelukkig hoef jij er niet voor te zorgen of zo...

Morgen weer werken....heeeeel veel succes, altijd wel even wennen weer!
Ik mis mijn 'oude baan' absoluuuuuuuuut niet. Wat een drama 40 u per week en dan nog meestal 8u overwerken...nooit meer! Ben blij dat het zo kan! Maar had dan ook echt geen leuke baan.

Hoop dat je morgen een leuke dag hebt!

Groetjes

Ik heb zondag meedere malen schoonzusje gebeld, maar ze namen niet op. Dus ttoen ze eindelijk opnamen zei ik dat we langs wilden komen maar dat t te laat was.
En volgende week waren ze in het weekend ook niet thuis, dus nu maar over de telefoon gezegd. Ze reageerde wel leuk, ze had al Foliumzuur in mijn kastje in de badkamer gezien (wist dit al van mijn schoonmoeder en dat had ze met mijn vorige zwangerschap ook, toen had ze mijn pil gecheckt hahaha wel heel aso, maar goed)

Mijn man wilde wachten tot 12 weken, maar ik ga het op mijn werk vertellen als ik 11 weken ben. Ik krijg donderdag natuurlijk weer een echo en als dat weer goed is dan ga ik het vanaf die week erna op mijn hyves zetten!

Heeft je man zo'n slechte band met zijn ouders. De band met mijn ouders is ook niet echt goed of normaal, maar door de telefoon zou ik niet durven, vond het voor mijn schoonzusje al lullig hahaha. Ze gaat misschien wel mee naar de echo donderdag, ze zou toen bij Feline al een keer meegaan, maar dat is er niet van gekomen.

Mijn man zei dat we het toch niet meer weg willen halen, dus waarom uberhaupt zo'n opmerking. Maar ja we zijn wel wat gewend van sommige mensen in onze omgeving.

Het was heel druk op mijn werk. Ze hadden alleen gefactureerd en dat niet netjes opgeruimd (had van te voren al gezegd dat dat niet nodig was hoor!) Dus ik heb echt heel hard gewerkt en ben al een heel stuk bijgewerkt. Als ik 3 weken vrij ben of straks met verlof zal het wel pittiger zijn als ik terug kom! hahaha
Mijn werkgever was erg blij dat ik weer terug was, natuurlijk erg leuk om te horen.

Wat deed je hiervoor voor werk dan? Ik heb voor de geboorte van Feline vanaf januari tot mijn officiele verlof thuis gezeten, omdat bij het bedrijf waar ik toen werkte mijn contract niet werd verlengd.
Voordat ik zwanger was ging het fantastisch en kon in doorgroeien, wat ook echt wel in me zit. Maar een zwangere die iets minder wilde gaan werken kon niet.....
Vond het toen wel heel jammer, want het was echt een ontzettend leuke baan. Maar als ik nu kijk hoe leuk ik het hier heb! Boekhouden en deuren verkopen en afspraken plannen met klanten.
En de sfeer is ook heel erg goed! Ik krijg deze week een nieuwe collega erbij (man in de buitendienst) Hoop dat hij ook leuk is en de sfeer zo leuk blijft.

En ik wil NOOIT meer met vrouwen werken hahaha drama met dat geroddel, zo'n hekel aan.

Jeetje een heel verhaal eigenlijk, maar zit op mijn schrijfstoel....

Ga nu even op de andere reageren en op de andere forumonderdelen en intussen America's Next Top Model kijken. Vind jij dat ook leuk?

groetjes Maris

Heeel leuk zo'n lang verhaal!!! Vind het altijd erg leukom iets van je tehoren! En lekker dat je me herinnert aan america's next topmodel! Was het helemaal vergeten! Vind het heeeeeel erg leuk om te zien.Helemaal de eerste afleveringen.

Mijn man kan wel met zn ouders opschieten. Het maakt hem niet zoveel uit hoe we het nieuws vertellen en omdat we niet wisten wanneer we ze weer zagen maar door de telefoon verteld.
Nu zijn ze vanochtend wel langsgeweest. Maar geen gekke opmerkingen gehad.Wel over mn zoon. Ze vond het maar raar dat hij nog borstvoeding krijgt... maar daar ga ik verder niet op in. Laatze maar denken wat ze willen.

Inderdaad fijn dat je gewaardeerd wordt op je werk. Dat scheelt zoveel. En lekker dat de sfeer goedis!
 Ik werkte in de hypotheken. Was echt heeeeeeel erg druk en ondergewaardeerd. Veel overwerken en jekreeg erniks voor terug. Nog geen spatje waardering en je werkt je helemaal uit de naad. Maar gelukkig. Toen ik zwanger was van Joris liep mn contract af. Ik heb toen zelf besloten dat ik geen nieuw contract wilde en ben gestopt met werken.

Morgen trouwdag, lekker uit eten. Woensdag echo en donderdag verloskundige.
Owja ik ga morgen ook babyzwemmen met Joris...zoooo leuk altijd!

Ik ga ook nog even verder lezen!

Groetjes

Hoihoi,

Hoe was je etentje? En natuurlijk je echo?

Ik heb net de echo gehad ben nu precies 10 weken en 3 dagen zwanger. Dus de datum blijft op 23 maart staan.

We gaan van het weekend weer met de boot weg (het weer schijnt heel mooi te worden) dus nu huisje opruimen, spullen pakken enzo.

liefs Maris

Terug
Bovenaan