Ik heb zondag meedere malen schoonzusje gebeld, maar ze namen niet op. Dus ttoen ze eindelijk opnamen zei ik dat we langs wilden komen maar dat t te laat was.
En volgende week waren ze in het weekend ook niet thuis, dus nu maar over de telefoon gezegd. Ze reageerde wel leuk, ze had al Foliumzuur in mijn kastje in de badkamer gezien (wist dit al van mijn schoonmoeder en dat had ze met mijn vorige zwangerschap ook, toen had ze mijn pil gecheckt hahaha wel heel aso, maar goed)
Mijn man wilde wachten tot 12 weken, maar ik ga het op mijn werk vertellen als ik 11 weken ben. Ik krijg donderdag natuurlijk weer een echo en als dat weer goed is dan ga ik het vanaf die week erna op mijn hyves zetten!
Heeft je man zo'n slechte band met zijn ouders. De band met mijn ouders is ook niet echt goed of normaal, maar door de telefoon zou ik niet durven, vond het voor mijn schoonzusje al lullig hahaha. Ze gaat misschien wel mee naar de echo donderdag, ze zou toen bij Feline al een keer meegaan, maar dat is er niet van gekomen.
Mijn man zei dat we het toch niet meer weg willen halen, dus waarom uberhaupt zo'n opmerking. Maar ja we zijn wel wat gewend van sommige mensen in onze omgeving.
Het was heel druk op mijn werk. Ze hadden alleen gefactureerd en dat niet netjes opgeruimd (had van te voren al gezegd dat dat niet nodig was hoor!) Dus ik heb echt heel hard gewerkt en ben al een heel stuk bijgewerkt. Als ik 3 weken vrij ben of straks met verlof zal het wel pittiger zijn als ik terug kom! hahaha
Mijn werkgever was erg blij dat ik weer terug was, natuurlijk erg leuk om te horen.
Wat deed je hiervoor voor werk dan? Ik heb voor de geboorte van Feline vanaf januari tot mijn officiele verlof thuis gezeten, omdat bij het bedrijf waar ik toen werkte mijn contract niet werd verlengd.
Voordat ik zwanger was ging het fantastisch en kon in doorgroeien, wat ook echt wel in me zit. Maar een zwangere die iets minder wilde gaan werken kon niet.....
Vond het toen wel heel jammer, want het was echt een ontzettend leuke baan. Maar als ik nu kijk hoe leuk ik het hier heb! Boekhouden en deuren verkopen en afspraken plannen met klanten.
En de sfeer is ook heel erg goed! Ik krijg deze week een nieuwe collega erbij (man in de buitendienst) Hoop dat hij ook leuk is en de sfeer zo leuk blijft.
En ik wil NOOIT meer met vrouwen werken hahaha drama met dat geroddel, zo'n hekel aan.
Jeetje een heel verhaal eigenlijk, maar zit op mijn schrijfstoel....
Ga nu even op de andere reageren en op de andere forumonderdelen en intussen America's Next Top Model kijken. Vind jij dat ook leuk?
groetjes Maris