voor Mariska

Ben benieuwd hoe het nu met je gaat!
Ik heb de hele nacht wakker gelegen van de lichte weeën. Ze hielden geen minuut aan.
Nu ik ben opgestaan en wat ben gaan doen valt het weer mee, maar af en toe voel ik ze wel.
Had ze ook echt een uur lang om de 3 a 4 minuten. Maar ze werden niet echt heftiger helaas. Gyn maar eens vragen straks!
Kon vannacht wel precies volgen hoe mn vriendin (achterbuurvrouw!) beviel. Ik om 3 uur een sms gestuurd om dr te feliciteren en inderdaad ze heeft na twee meiden nu een zoon! Heel super leuk. Allemaal prima gegaan begreep ik, in 2 uurtjes was het gebeurd. Nou daar teken ik voor hoor!

Echt super van Dennis zijn baan. Heerlijk dat hij zo snel weer 'onder de pannen' is. Scheelt toch heel wat stress!
Jasper zijn gesprek ging goed. Hij gaat er eerst een keer meelopen om te kijken of het een leuke baan voor m is. En dan moeten we kijken of het financieel kan. Hij gaat er dan flink op achteruit! Maar als hij het heel leuk vindt, vind ik het het wel waard om zoveel in te leveren. Bleek trouwens wel dat hij een jaar in Rotterdam in opleiding moet en dat hij dan alleen de weekenden thuis is, dus dat is ook een nadeel. Maar goed denk er nog niet teveel over. Als hij het uiteindelijk niks vind is dat ook voor niks!

Ik ga even douchen kijken of de weeën dan helemaal stoppen!
Vrees van wel!

Liefs

Nou tis al weer gestopt.... Hopelijk is het wel een voorteken dat het snel gat beginnen.
Hoe gaat het bij jou en wat zei de gyn?
Wat super van je vriendin! hahaha Leuk hoor dan nu een manneke!
En inderdaad voor 2 uurtjes teken ik ook!

Ja echt super van Dennis zijn nieuwe baan! Echt genieten hoor.
Leuk dat Jasper een dagje mee gaat lopen. Inderdaad is het wel belangrijk dat je er financieel niet te veel op achteruit gaat. Maar het is natuurlijk wel een baan dat hij meer thuis is toch? Buiten dan dat eerste jaar in opleiding. Maar wat is het precies voor baan?

liefs Maris

Mijn voorweeën zijn nog niet over. Er zijn wel periodes dat ik er geen last van hebben, maar zodra ik rustig ga zitten voel ik ze weer! Bij de gyn aan de ctg geweest en toen waren ze natuurlijk accuut gestopt. Had ook niet verwacht dat het wat zou betekenen hoor! Volgende week vrijdag weer heen en dan eerst een ctg en dan naar gyn. Hoop dat het niet meer nodig is, maar reken er toch maar op. Ben dan 1 dag over tijd. Hoop alleen dat die voorweeën niet elke nacht aanhouden en ik ook nog lekker kan slapen. Vanmiddag even een uurtje geslapen en afgelopen nacht dus denk ik een uur of 3, veeeeel te weinig. Ben ook echt kapot. Gelukkig is Jasper er.

Morgen gaat ie meelopen bij Groningen Seaports. Dat is een bedrijf in de haven waar hij dan het uitgaand en binnenkomend scheepvaart verkeer zou moeten regelen. Denk wel een leuke baan. Maar inleveren moeten we dan zeker. Denk toch wel een 500 euro netto iedere maand. Maar op zee verdien je natuurlijk ook wel extreem goed.
Als Jasper zeker weet dat ie een keer aan de wal wil gaan werken kan hij wat mij betreft net zo goed nu wat inleveren als over een paar jaar. Dat stapje terug moeten we uiteindelijk toch maken.

Wat een verhaal trouwens van Feline die uit haar bed klimt! Schrikken zeg! Had je haar bedje helemaal laag? En nu dan...ander bed? Of nog niet? Gelukkig is ze met de schrik vrij gekomen. Je kan zo raar vallen (zo viel Joris laatst van een tafel af kwam gelukkig ook heel goed terecht!).

Ben al even wezen kijken bij mn vriendin...heeeeeerlijk ventje. Echt bizar dat wij hier binnenkort ook weer zo'n kleintje hebben. Ik kan niet wachten. Nog max. een week of 3!

Groetjes

Ik heb nu al een paar uurtjes last van een harde buik die continue aanhoudt, erg vervelend.
Ik hoop wel dat het een beetje zin heeft... en er iets gebeurt. Trouwens ook steken in mijn vagina en volgens mij is dat het verweken van de baarmoedermond!
Jammer dat het niet heeft doorgezet bij jou, kan me voorstellen dat je het ook wel zat bent!
Ik moet aankomende dinsdag naar de gynaecoloog. Zal dan wel even vragen hoe het werkt met veel last van weeen en pijnbestrijding. Namelijk helemaal nog geen idee hoe het werkt bij de gyn. En ik wil niet te veel overtijd lopen, daar had ik bij de VK afspraken over, maar die weten hun natuurlijk niet.

Wens Jasper maar succes voor morgen! Hopelijk is het een leuke baan!
Tja 500 is een hoop geld, maar je krijgt er wel wat voor terug natuurlijk.
Een hoop tijd samen en dat is ook wat waard. En of het nu is of over een paar jaar maakt inderdaad niet veel uit.

Feline slaapt in een ledikant en ze ligt al heel lang op de laagste stand. Ze is gewoon heel lenig. Ze gooide zo haar been op de rand en hopla er overheen...
Ze ligt nu in haar ledikant, maar met 1 zijkant eruit. Dat is mogelijk met dat bedje.
En vannacht werd ze wakker om 12 uur en wilde niet meer slapen, dus nu is Dennis bij haar gaan liggen op een matras. Ze stapte toen meteen uit haar bedje en is bij hem gaan liggen.
Niet ideaal, maar ja.... Ik heb heerlijk geslapen!
Morgen ochtend gaan we naar de dokter met Feline. Toch nog haar oren na laten kijken, want vandaag viel ze weer en net liep ze tegen de deurpost aan.
Dennis moet om 9.15 in het ziekenhuis zijn om te tekenen, dus hopelijk duurt het niet lang bij de dokter.
Ik las trouwens op het forum bij mijn verhaal over valpartij van Feline dat iemand zijn broertje met 8 maanden uit de ledikant is geklommen en is overleden aan een hersenbloeding. Pfff is het met Feline nog goed afgelopen.
Oh leuk he zo'n ukkie! Ben in januari bij een vriendin op kraamvisite geweest, echt heerlijk zo'n ukkie!

Hoe staat het trouwens met de naam voor jullie ukkie?   Nog onveranderd of ben je net als ik haha,

groetjes Maris

sorry dat ik even inbreek... maar eh... miekje82, er wordt met smart naar je gevraagd op Multiply. De oktobermama's (ik dus ook vooral) zijn erg nieuwsgierig hoe het met je is. Ik zie je nu hier, dus weet dat de beeb nog binnen zit
Als je geen zin hebt in Multiply, wil ik best een update doen, maar misschien zien we je daar snel weer??

groetjes, Hope74 (mv Kyra, 25wk zwanger van nr2)

Hey!

Hoe is het nu met je?

Mij is verteld dat die steken in je vagina (aaaaaauuuuuwwww!) duiden op het indalen van het kindje. Helemaal icm harde buiken zou dat natuurlijk goed kunnen.
Hier is het nog steeds wel wat onrustig. Continu wat krampen en af en toe harde buik, maar niet meer zo erg als eerder. Lijkt meer op menstruatiepijn of naweeën. Ik hoop dat al dat voorwerk deze keer wel zin heeft en volgende week onze beeb geboren is. Voor de uitgerekende datum lijkt me ook wel speciaal een keer!

Knap hoor van Feline dat ze zich zo haar bedje uitwerkt. Hoop dat Joris nog niet op dat idee komt binnenkort. Vooralsnog blijft hij prima liggen/zitten/staan. Anders moeten we ook aan een groot bed en heeft Jasper voor niks een ledikantje voor de beeb geknutseld (maar die is zoooo mooi, dat geeft ook niet)

Ben ook nog steeds aan het zoeken naar een mooie kinderwagen. Op zich hebben we m nog niet nodig. Maar onze oude is wel bijna af. We hebben die dubbele maar die is alleen voor gebruik thuis. Die kan wel in de auto, maar dan past er nauwelijks iets bij. Zie het ook echt niet zitten om m in te laden. De eerste tijd dus alleen lopend overal heen of iemand mee die een van de wagens (buggy of bugaboo) kan duwen. Later kan Joris wel meelopen en eventueel op n kiddyboard. Maar vooralsnog geen mooie gevonden op marktplaats.

Super Dennis vandaag tekenen, en wanneer kan ie dan beginnen? Ben ook heel benieuwd hoe het Jasper vandaag bevalt. We zien wel. Elke avond thuis is wel een groot voordeel natuurlijk.

En de naam voor ons kleintje is nog steeds hetzelfde. Ben er niet meer zoveel mee bezig. Om mezelf maar niet aan het twijfelen te brengen hahaaha.. soms denk ik wel eens..Is het echt wel leuk, maar we houden het er toch maar bij!

Nou ik ga even naar mn moeder koffiedrinken. Met dit slechte baggerweer kun je toch niet veel ondernemen!

Groetjes Annemiek

Ik ben t officieel zat..... Echt wil zo graag dat hij snel geboren wordt. Dennis gaat 16 maart beginnen, dus dan zou t dus fijn zijn als hij dan al geboren is.
Ik ben nu misselijk en voel me niet zo lekker, dus hoop dat dat een voorteken is.
Ik vind dat wij er recht op hebben om op tijd te bevallen hahaha. Is wel zo eerlijk!

Pas maar wel op met Joris. Slaapt hij nog wel in een slaapzak? Alhoewel ik al gehoord heb van kindjes die er dan ook uitklimmen.

Lastig he het kinderwagenprobleem.... Ik moet nog bedenken wat we doen. Een dubbele achter elkaar schijnt ook niet echt fijn te lopen. Nu weet ik het niet meer.

Haha, ja de naam.... Ik ben blij dat ik het zeker weet nu, werd er gek van hihi.

Ik ga zo lekker forummen en dan slapen, ben bekaf.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan