voor mickey 29

Heel herkenbaar hoor Niek, tig x naar de wc lopen... steeds ff controleren of er niks te zien is... Maar hier nog geen RD's, wel enorme steken in de zijkant van mijn borst, zo erg heb ik het nog nooit gehad!!! Buikpijn komt en gaat, dus weer een dag voorbij, maar weet nog niks meer........

Pijn valt mee, heb meer last van borst haha. Maar wel gevoelig hoor, ben als de dood dat ik me stoot ofzo...

Nou slaap lekker voor straks en we houden elkaar op de hoogte!

x Mickey

Hello lady's,

hoe is het bij jullie?????
Ik ben zo benieuwd hoe het gaat....
Nog geen tekenen van menstruatie????
en hoe gaat het met je voet mickey??

ik zit vandaag achter de computer te werken, dus kan heel vaak even kijken of er nog nieuws van jullie is.
Heb vakantie, maar zit rapporten te schrijven... Je doet wat in je vakantie he... Nou ja... ze moeten gewoon klaar en het komt toevallig zo uit met de vakantie net voor de rapportage...

Ik hoor hopelijk snel weer van jullie.
liefs,
peet

Hoi Hoi,

Tja, die rapporten moeten ook gebeuren he?? Kun je wel extra uren schrijven dan?
Hier nog geen RD's, ik check wel 100x. Ben momenteel erg misselijk, maar weet niet of het komt door hormonen (zwangerschap??!!) of door ontsteking in mijn teen, heb ook wat verhoging en ben er gewoon niet lekker van. Pijn valt mee, als ik niks raak tenminste.....Sander heeft weer nieuwe test gekocht en afgesproken dat we hem morgen doen als er dan nog niks is.... Wel nog steeds ongibuikpijn, maar ja, nog ff wachten dus hier.........

ik ga gauw weer liggen, heb t errug koud. Ik kom nog wl ff keertje langs vandaag

dikke kus van Mickey

Hoi meiden
Hier nog steeds niet veel te melden. Het gaat zijn gangetje en wachten dus maar rustig af. Hopelijk blijven ze weg ;-)
Nou spannend hoor.
Peetje je hebt wel niet zo'n fijn weer in je vakantie, jammer. Hier is de mei vakantie al weer om. Nou veel succes met je rapporten, heb een vriendin die ook juf is dus weet wat voor werk het is hahahaha
Mick ben je weer wakker ;-) gaat het weer met je pootje. Nou duim me te pletter voor je hoor!! hahahhah
Nou succes allemaal en spreek jullie snel

xxx Niekje

Hee hallo dames,

Rotweer ja in mijn vakantie... Volgende week ook nog vrij, maar ook dan voorspellen ze weinig goeds volgens mij... Maar dat maakt het minder moeilijk om mezelf achter de computer te nestelen en rapporten te schrijven. Ben nu een heel eind op scheut. De rapporten zijn in concept klaar en ik ben nu bezig met de kinderbrieven. Wij schrijven aan elk kind een persoonlijke brief. heel erg leuk om te doen, maar wel veel werk. En ik ben erg perfectionistisch en wil graag origineel blijven.... En dat valt niet mee als je 30 kotertjes in je klas hebt.
Hoe is het bij jullie dames? Mickey nog geen tekenen van menstruatie???? Ik hoop zo voor je dat ze weg blijven en dat dit je lucky maand is!
en bij jou niekje... Ook nog alles rustig???
Hier verder weinig bijzonders. Vandaag ontzettend veel last van mijn borsten. Maar ik denk dat dat van de provera komt.
Nog 3 dagen provera en dan afwachten of er wel of geen menstruatie komt. Van de ene kant hoop ik van wel natuurlijk... Kunnen we eindelijk weer verder. Maar als er nou niks komt, is er misschien een heel klein kansje dat ik toch wel zwanger ben....
Maar daar hoop ik echt niet op en ga ik ook maar even niet van uit... Anders wordt het ene flinke domper als er straks toch een menstruatie komt...

Ik ga weer verder met mijn verslagen...
tot snel weer.

liefs,
peet

Hi Peet en Niek

Nog steeds geen RD's, theoretisch zou ik nog kunnen bedenken dat ik 2 dagen later met de Clomid ben gestart deze keer en dat ik daarom pas 2 dagn later ongesteld zou zijn, maar er is dus nog steeds niks vanmorgen wel weer neg. test. Heb nu maar weer wat goedkope internet testjes gekocht, haha, het wordt weer duur op deze manier......
Welja we wachten af, lastig hoor, ik heb helemaal niet meer het gevoel dat het iets wordt deze maand en meestal klopt mijn gevoel wel, maar waar blijft die menstruatie dan??? Ik wacht deze week iig nog ff af en dan moet ik de gyn maar even bellen. Misschien dat 50 mg dan niet meer helpt bij mij??? Maar ik had toch duidelijk mijn ei gevoeld??!! Pfffff ik weet het niet meer hoor, ik houd jullie op de hoogte.....
Fijn Peetje, dat je lekker opschiet, ik duim ook nog steeds voor jou hoor!!!!
xx Mickey

Hoi meiden!

Nou hier nog steeds alles rustig, nou rustig.....in mijn koppie niet dan :) maar geen spoor van de RD te bekennen hoor. Heb nog steeds gevoelige borsten en vreemd gevoel in mijn buik. Het is net of het onderste deel van mijn buik, hoe leg ik dat uit.....net boven je haargrens van je bikinilijn zeg maar wat opgezet is .....snappen jullie het???? hahahahah Ik weet niet zo goed uit te leggen... Vooral als ik gezeten heb en ik  sta wat vlugger op dan voel ik het en als ik wat veel heb gedaan dan merk ik ook dat ik last van mijn buik krijg.... zo'n zeurderig gevoel..   en heb nog steeds het idee dat ik heel vaak naar de wc moet maar hoef natuurlijk niet.
Zou het dan toch??????? kan het me eigenlijk bijna niet voorstellen.....
weet alleen dat ik me anders voel maar hoop zo dat ik het me niet verbeeld......

Nou meiden hopelijk hebben we allemaal snel meer zekerheid en goed nieuws natuurlijk :) !!!!

xxx Niekje

Jee Mickey wat maak je het spannend!!! Heb je met de gyn iets afgesproken over een datum waarop je echt moet gaan menstrueren of niet? Dat heb ik nl. meestal wel met mijn gyn. En als er op die dag nog geen menstruatie is en geen positieve test, dan moet ik naar het ziekenhuis komen. Dan gaan we ff bekijken wat en hoe zeg maar...
Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je geen eisprong hebt gehad of heb je daarvoor bloed laten prikken?
En anders zou ik gewoon ff het ziekenhuis bellen morgen of zo hoor... anders word je echt gillend gek... niet dan?

Hee Niek, Ik herken helaas niet wat je zegt met die buikpijn. Ook dat je buik zo opgezet is... het zegt me niks... Niet herkenbaar voor me.
Wanneer was ook alweer je NOD?
ik snap dat het in je koppie niet echt rustig is... Bij mij is het al onrustig in mijn hoofd en ik zit niet tegen mijn NOD aan...
En voor jou geldt natuurlijk ook nog de spanning van de bruiloft er bij. Wanneer ga je ook alweer precies trouwen?

Nou meiden... ik kom straks weer ff spieken of jullie nog nieuws hebben...
Hou jullie taai... enne.... misschien moeten we maar een keer een theekransje houden. hahaha!

liefs peet

Terug
Bovenaan