voor mickey 29

Ik heb juist het idee dat bij Niekje wel goed zit.... Klinkt wel zwanger toch?? En theekransje lijkt me gezellig hoor
Hier nog geen RD's, maar wel krampen... Ik heb geen bloedgeprikt en weet dus ook niet zeker of ik een eisprong gehad heb, maar ik dacht hem te voelen... Ik heb ook niks met de gyn afgesproken, omdat de laatste keer dat ik haar sprak telefonisch was, dat ik weer met de hormonen mocht beginnen. En omdat ik steeds goed op tijd ongesteld werd met 50mg Clomid gingen we ervanuit dat het nu ook wel goed zou gaan. Ik bel gewoon maandag of misschien morgen voor een afspraak.

xx  

hoi Peetje
Als ik er van uit ga dat mijn nod 14 dagen naar mijn ei is dan zou het zaterdag zijn. maar heb dus geen idee of het ook 14 dagen is omdat ik anders niet weet wanneer en of ik uberhaupt een ei heb :)   op   vrijdag 15-06-2007   gaan we trouwen dus dat is morgen over 5 weken ..... spannend. We hebben verder alles geregeld en heb er super veel zin in.
En  wat dat theekransje betreft....goed idee hahahahahaha gezellie
Waar komen jullie eigenlijk vandaan?? Weet niet of ik het al eens gelezen heb, zou best kunnen maar weet het niet meer. En hoe (jong) oud zijn jullie???

Ik kom uit limburg en ben 28.
xxx Niekje (en dat is natuurlijk een nickname maar zal mijn eigen naam gebruiken als ik zwanger ben ;-) Stel je voor dat er  iemand mee leest die je kent hahahaha ook lekker lullig als je het stil wil houden....  

ahahahah volgens mij zijn we er alle drie hahahaha
He Mick!
zou idd even de gyn bellen dan weet je misschien snel meer.
duim duim hahahahaha
oh wat spannend allemaal....

xxx

We zijn idd lekker actief vanmiddag met zijn drietjes...
Wel leuk dat er zo snel gereageerd wordt!

15 juni komt idd al lekker dicht bij! Leuk hoor trouwen!! Ik vond het echt een geweldig gave dag!

Ik kom uit een dorp in de buurt van Den Bosch. Ben 31 (morgen over 2 weekjes 32!!!) en heb dus al een zoontje van 3 jaar.
ben onder behandeling in het ziekenhuis in Veghel.
Niekje ik heb altijd in de buurt van je gewoond. Ik ben namelijk in Venray geboren en heb altijd in een dorpje daar in de buurt gewoond.

En ja Mick... het klinkt best positief bij Niekje... We gaan nog maar eens een paar extra kaarsjes voor haar branden en die duimen flink laten draaien.
maar zo lang er bij jou nog geen RD zijn... duim ik ook nog voor jou hoor!!

tot snel maar weer
kus peet

grappig idd, we waren er alledrie... Ik kom uit Gouda, en ga ook daar naar het ziekenhuis. Ik woon hier nu 3 jaar en oorspronkelijk kom ik uit het noorden. Haren, iets onder de stad Groningen. Mijn familie woont ook allemaal nog daar. Ik ben hier voor mijn man heen verhuisd. Hij heeft een zoontje van 7 die voor de helft bij ons woont. Wat doe jij voor werk Niek? Ik werk in de gehandicaptenzorg. Onregelmatig dus. Hoeveel Clomid gebruikten jullie nu ook alweer? Ik verwacht dat ik de volgende keer ook omhoog moet, als ik nu niet meer goed op de 50 reageer.

nog geen rd, ik check steeds ff..... Wel krampen, snap er niks van

xx Mickey

Ik woon bij Venlo in de buurt en ben in Venlo in het ziekenhuis in behandeling. Ik ben assistent filiaalmanager in een winkel en dat doe ik nu al bijna 10 jaar ;-) Bevalt me goed dus blijf het nog wel even doen voorlopig. verder hebben we dan twee lieve honden en dus nog geen kindjes.
Ik ben ook begonnen met 50 mg ,toen 100 en als laatste 150 mg. Bij mij deden de 50 en 100 helemaal niets en had ik dus ook niet verwacht dat de 150 iets zou doen. mijn gyn ook niet eigenlijk. Vandaar dat ik bij Peetje al info aan het vragen was over de mortel een kliniek in brabant.
Nou wie weet is het niet meer nodig :)
Ik woon idd vlak bij venray in de buurt :) ging er vaak naar de kermis!!

xxx

Hoi meiden,

Ik kom me ook effe mengen in jullie topic....als jullie het niet erg vinden....

Niekje, ik weet helemaal precies wat je bedoelt met dat rare gevoel in je buik. Ik heb dat ook sinds een paar dagen, net als jij als ik wat gedaan heb of te snel op sta, alles gaat dan naar mijn buik. Ook precies net boven mijn 'haargrens'....en ook vaak naar de WC voor maar een heel klein plasje.... Zou het dan inderdaad? Of zouden het gewoon de zenuwen zijn? Ik heb het al zo vaak gedacht, maar ben net zo vaak teleurgesteld....

Laten we hopen dat het toch zo mag zijn!!! Heel veel succes nog met de laatste loodjes, ik lees wel hoe het afloopt.

Liefs, Anke

Oh Anke, wat spannend joh!! Ik denk echt dat het bij mij gewoon mis is gegaan, dus dat de Clomid zijn werk niet heeft gedaan. Ik ga toch morgen de gyn. maar bellen. Ze zijn bij mij nooit zo snel in het ziekenhuis, dus als ik het nu vast aangeef.....
Maar ik blijf voor jullie duimen hoor!!

xx Mickey

Terug
Bovenaan