voor MWV/mo !!!

Hai Hai ladies!

Gisteren weer even bij de gyn geweest, en het was erg raar.
De andere gyn die we zaterdag hadden, had opgeschreven dat er rechts een eitje zat van 14 mm. Maar gisteren was die nergens te bekennen!?!?!?! heel raar, en links zat nu wel een eitje van 14 mm. nog niet groot genoeg.
de gyn die we gisteren hadden dacht dat zijn collega het waarschijnlijk verkeerd gezien had. nu hebben we afgesproken dat ik met de LH test in de gaten hou of ik mijn eisprong komt/ is geweest. en morgen moeten we nog een keer terug om te meten en te kijken.
Als mijn eisprong al wel is geweest zet belt ie nog naar het ziekenhuis voor een TP.
Is het ei links groter geworden, houden we die in de gaten en gaan we daarvan uit.

wat raar he, heb normaal altijd een nette cuclus maar na de punctie is het allemaal een beetje in de war.

dussssssss morgen nog een keer terug, en hoop dan meer te weten over de TP.
en dan wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!
daar zijn we zo goed in, he dames ;) !

liefs Saar

Het is helaas niet gelukt om de cryo goed te ontdooien. We moeten dus nu weer wachten tot ik ongesteld ben en dan zouden we meteen door mogen voor een heel nieuw IVF traject. Weet nog niet of we dit ook meteen doen.

Misschien even een maandje rust en dan maar weer. Ik ben nu emotioneel beetje op met ook het overlijden van mijn opa er nog eens tussen door.

Groetjes
Inge

Hai meiden!

oh inge, wat onzettend balen voor je.
het si allemaal al zo spannend, en als ook dat nog es tegenzit, kan me voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt nu!
ga jezelf maar es lekker verwennen! lekker in bad, even relaxen!

Hier staat eindelijk   de TP weer op de planning. was even bang dat het allemaal niet doorzou gaan omdat het zo lang duurt. maar het gaat nu weer de gode kant op
Ben vanmorgen bij de gyn geweest. en het zag er allemaal weer goed uit.
moet vanavond om 23.00 1 prgnyl spuit zetten.
en dan hebben we vrijdag de TP.
Kan vrijdag om 9.15 bellen voor de afspraak.
eerst duimen dat ze maar 1 rietje hoeven te ontdooien ( met 2 eskimo's )
en dat het andere rietje nog in de vriezer kan blijven zitten.
en daarna ...... wachten wachten wachten.
en natuurlijk ook heel veel duimen!

hoe gaat het bij de rest???

liefs saar

Hai meiden, hier weer even wat nieuws.
Ik ben vandaag voor het eerst naar de osteopaat geweest, hele aardige man. Heb even in een sneltrein vaart mijn hele leven doorgespit en op tafel gegooid.
en hij had er wel wat aan.
Ik ben heel erg benieuwd of dit gaat werken. heb de volgende afspraak op 2 december staan.
Hij heeft me nu al flink onder handen genomen.
Er stond heel veel spanning op mijn buik, op mijn darmen en ook op mijn baarmoeder.
Dat gaat ie proberen te verhelpen.
en er zat ook iets niet helemaal goed in mijn schedel.

Beetje hocuspocus nu nog, maar ik hoop dat we er iets aan gaan hebben.
hij was ook wel erg nieuwsgierig naar hoe het hele medische circus in zijn werk gaat.

dus nu geduld..................
en heel veel duimen.

vrijdag morgen kunnen we bellen voor de afspraak voor de TP.
en dan weer wachten.

liefs Saar

Hey meiden,

Jeetje Inge wat ontzettend balen zeg! Gaat het nu alweer wat?..Het is mijn grootste angst ook dat onze laatste 2 ekimootjes niet goed zullen ontdooien. Ik ben zaterdag naar voor de echo geweest en het slijmvlies zag er goed uit. A.s. donderdag is de TP. Als deze eskimootjes niet goed ontdooien dan moeten wij ook voor de allerlaatste punctie. Ik hoop dat het er niet van hoeft te komen..

Nou Saar, we gaan gelijk op. Ik donderdag en jij vrijdag. Spannend! Hoeven we tenminste alleen door de wachtweken...

Tot van de week!

Mo

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties. We zijn gisteren met zijn tweeen naar de sauna geweest en we hebben even lekker uitgerust en besloten dat we na de feestdagen weer willen gaan starten. Vooral ik wil graag "gewoon" de feestdagen in. We lopen nu al een hele tijd ziekenhuis in ziekenhuis uit en ik heb het idee dat ik geen tijd heb om gewoon te zijn.

Klinkt misschien wat raar voor jullie maar we hebben gelukkig al een geweldige dochter en daar kan ik dan gewoon tijdens deze dagen extra van genieten. Als jullie het goed vinden wil ik nog wel graag met jullie mee blijven lezen en schrijven en natuurlijk hoop ik voor jullie dat het bij jullie ook allemaal maar heel snel mag lukken.

Groetjes
Inge

Hoi!

@INge: tjee, lees nu je berichtje pas, wat ontzettend vervelend allemaal! Ook voor ons was dat de grootste angst destijds. Geniet even van een periode zonder verplichtingen met het zh, even rust aan je hoofd. Sterkte!
@Saar: ben benieuwd hoe je ervaringen met de osteophaat zijn!
@Mo: als het goed is heb je vandaag een telefoontje gehad over je eskimootjes. Is er iig eentje overgebleven? Zo ja: succes morgen met de tp!!!

Hier helaas geen goed nieuws. Negatief getest......
Wel een verhaal met een staartje. Afgelopen maandag testte ik licht positief, licht maar wel duidelijk een streepje. Mijn man superblij, maar het voelde niet goed. Ik kon niet blij zijn.... Dinsdag en vandaag weer getest en beiden negatief.
Hoogstwaarschijnlijk heb ik een vroege mk gehad. Wel ingenesteld, wat hormoon geeft, maar niet doorgegroeid. Hierdoor breekt het lichaam het hormoon weer af. Vandaar maandag nog een restje hormoon te zien op de test en daarna niet meer.
erg zuur en heel moeilijk.
Maar we zijn nog nooit zover gekomen!
Nu wachten op ongi en dan snel weer aanmelden voor een volledige ICSI.....

Sterkte meiden en tot snel!

Liefs,
Ginger

Hey Ginger en de andere meiden,

Ik heb nog geen telefoontje gehad maar ze kunnen nog een half uur van te voren afbellen . Gaan we maar niet van uit..De moed zakt me wel behoorlijk in de schoenen, er is er nog niet ééntje van ons zwanger....Ik zag bij een andere topic dat Anne ook in haar wachtweken van de IVF zit en Depri zit ook nog vollop in zit, ik hoop dat ik mij daar dan vanmiddag bij kan aansluiten en dat de meiden met goed nieuws komen.

Ik vind het wel heel appart dat ze je kunnen vertellen dat het wel is ingenesteld is maar niet is doorgegroeid, kunnen ze dat aflezen van je bloedwaardes? Bij ons vertellen ze dat helemaal niet, ga toch eens vragen..Ook al ben je voor je gevoel een stapje verder het blijft verschrikkelijk zuur dat het dan toch niet is blijven zitten..Ik hoop dat je ergste tranen weer een beetje voorbij zijn en dat je toch maar weer met frisse moed gaat beginnen aan de volgende ICSI. Jij moet nu toch ook weer voor een punctie? Als het deze keer bij ons mis gaat dan krijg ik ook weer een punctie, de eskimootjes zijn dan opperdepop...

Ik ga nog wat rommellen in huis en dan naar het AMC..Jullie horen nog van me.

Mo

Terug
Bovenaan