Voor Sara en Angel

Hoi Sara,

Dat gaat de goede kant op met je ovulatie-testen, ik duim voor je dat je snel een vette streep te zien krijgt! Zou fijn zijn weer een normale cyclus.

Ja, ik test nog niet voorlopig. Dacht vandaag dat ik ongi werd, maar het was alleen een klein beetje bloed en daarna niks meer. Dus kan 2 kanten op, of het zet morgen door of misschien een innestelingsbloeding?!
Maar weer afwachten!!!

Hé Heartje, je hebt ons toch niet verlaten hier op het forum?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Toch weer best spannend! Kan me voorstellen dat je nog even wacht met testen. Ik heb aan het duimen dat je over een paar dagen toch weer een positieve test hebt.

Hier gaat alles goed. Ben wel moe van al het harde werk, maar het ziet er beetje bij beetje al steeds beter uit hier in huis. We gaan zo meteen weer door met verven dus ben benieuwd hoe ver we komen vandaag.

Groetjes,
Sara

Hoi Angel,
Nou hier goed nieuws! Ik had net een super dikke positieve ovulatie-test! De lijn was zelfs dikker dan de testlijn! Gister al geklust, vanavond weer!! Ben wel heel opgelucht. Anders had ik na deze ronde de gyn op gebeld. Nu wacht ik gewoon braaf tot december...

Liefs,
Sara

Hoi Sara,

Goed nieuws meid!!! Succes en plezier met klussen!
Ben blij voor je dat je nu wat duidelijkheid hebt over je eisprong. Ben benieuwd of je nu precies over 14 dagen ongesteld wordt.

Ik was vanochtend niet fit, misselijk, maar...heb ook nog een klein beetje bloedverlies vandaag, wel bruin bloed (sorry voor de details). Ik vermoed wel dat m'n ongi door gaat zetten.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Ja, ik ben ook erg benieuwd!
Wat jammer dat je denkt dat je toch ongi gaat worden. Maar dat zou wel betekenen  dat je dan meteen je normale cyclus terug hebt. Dat is dan wel fijn.  
Er is nog een heel klein beetje hoop aangezien je alleen bruinverlies hebt, maar dat zou wel erg mooi zijn meteen weer zwanger. Misschien dan volgende ronde.

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

M'n ongi heeft doorgezet, jammer, maar ben inderdaad toch ook wel blij dat m'n cyclus gelijk weer superregelmatig is. Misschien ook wel beter om m'n lichaam weer even tot rust te laten komen. We gaan er gewoon weer helemaal voor!
Denk dat ik ook maar eens die ovulatie-testen die jij hebt ga bestellen, waar heb jij ze besteld, welke site is dat?

Hoe staat het met jou, nog ovulatietest gedaan vandaag?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Jammer dat het toch doorgezet heeft. Tja, misschien is het beter voor je om nog ff te wachten, maar als je je al weer goed voelt en jullie het verlies een plekje hebben kunnen geven, vind ik dat je er gerust voor kan gaan. Dat hangt gewoon van je zelf af.

Ik heb de dipsticks van Sensitest gekocht. Ze waren niet erg duur en je kan ze kopen in een pakket met 3 zwangerschapstesten erbij. Maar dat kan je gewoon allemaal op hun site vinden. Zodra ze je betaling hebben ontvangen, zijn ze de met 1 of 2 werkdagen binnen. Ik had via internetbankieren betaald op zondag en ik had ze dinsdag of woensdag al binnen.

Groetjes,
Sara

Hoi Angel

Alles goed? Hopelijk niet al te veel last van de rd's....

Hoi Heartje,
Alles goed? Ben je op vakantie? Of ben je overgestapt naar het andere forum?

Hier gaat alles verder goed. Nu al 7 dagen buikpijn  (ik neem aan ovulatiebuikpijn). Ook tijdens het klussen voelt het de laatste 3 dagen niet de hele tijd prettig aan, maar het doet dan geen pijn het voelt alleen anders. Wel hele zere tepelhoofden, net alsof iemand er steeds in knijpt....

Groetjes,
Sara

Terug
Bovenaan