A
Anoniem
Guest
Hey!
Ja het huis is aardig op orde nu hoor!! Maar goed ook want ik kreeg gisteren te horen dat mijn bloeddruk tehoog is. Waarschijnlijk door de werkstress. Nu zit ik dus in de ziektewet... En stiekem voelt het al een beetje als verlof. Er viel zo'n last van mijn schouders af he toen ik gisteren belde dat ik niet meer mocht werken!!!
Ik ga er ook volop van genieten heb ik mezelf belooft. Lekker ontspannen.
Maar door die hoge bloeddruk moet ik wel volgende week al weer terug naar de vk. Voor urineonderzoek en nog een keertje bloeddruk meten. Ze verwachten dat er niets is (geen zw. vergiftiing) Maar echt door de werkstress. Dus ga ik me maar niet te druk maken en gewoon rustig aan doen.
Een groeiecho hoefde niet, ze kon de beeb nu heel goed voelen en het was niets te groot mee. Misschien wel lang maar niet te zwaar ofzo. Als het zo zou doorgroeien schatte ze 7 pond. Nou das netjes toch. Hooguit over een paar weken nog een echo om te kijken als ze het dan niet vertrouwd maar voor nu was er geen rede tot een echo.
Jou bekken is niet echt tof dan.... ppfff vervelend zeg! Nog een paar weken volhouden zou ik zeggen dan hoop ik voor je dat het snel voorbij is. Maar inderdaad vergeten zal wel snel gebeuren als je je manneke in je armen hebt!!!
Wij wilde trouwens bewust niet weten wat het wordt. Maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig nu hoor!!
Rustig aan he!!!
liefs ingrid