voor vrouwtjuh

Hey!

Ja het huis is aardig op orde nu hoor!! Maar goed ook want ik kreeg gisteren te horen dat mijn bloeddruk tehoog is. Waarschijnlijk door de werkstress. Nu zit ik dus in de ziektewet... En stiekem voelt het al een beetje als verlof. Er viel zo'n last van mijn schouders af he toen ik gisteren belde dat ik niet meer mocht werken!!!
Ik ga er ook volop van genieten heb ik mezelf belooft. Lekker ontspannen.

Maar door die hoge bloeddruk moet ik wel volgende week al weer terug naar de vk. Voor urineonderzoek en nog een keertje bloeddruk meten. Ze verwachten dat er niets is (geen zw. vergiftiing) Maar echt door de werkstress. Dus ga ik me maar niet te druk maken en gewoon rustig aan doen.

Een groeiecho hoefde niet, ze kon de beeb nu heel goed voelen en het was niets te groot mee. Misschien wel lang maar niet te zwaar ofzo. Als het zo zou doorgroeien schatte ze 7 pond. Nou das netjes toch. Hooguit over een paar weken nog een echo om te kijken als ze het dan niet vertrouwd maar voor nu was er geen rede tot een echo.

Jou bekken is niet echt tof dan.... ppfff vervelend zeg! Nog een paar weken volhouden zou ik zeggen dan hoop ik voor je dat het snel voorbij is. Maar inderdaad vergeten zal wel snel gebeuren als je je manneke in je armen hebt!!!

Wij wilde trouwens bewust niet weten wat het wordt. Maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig nu hoor!!

Rustig aan he!!!

liefs ingrid

Hey hoi,

Joepiieee jij bent klaar met werken!!!! Nou zal idd een pak van je hart zijn he?
Heerlijk voor je!
Zou idd heel goed mogelijk zijn dat je te hoge bloeddruk te wijten is aan werkstress he?
Nou dat hoor je dan volgende week wel weer.....
Hopen dat ie wat lager is nu je uit die stress weg bent!

Hmm dus ze kon wel voelen dat de beeb lang was? haha grappig he?
maar dus niet te zwaar nog...ach idd zon echo is zo gemaakt...
Maar tot nu toe loopt het dus wel fftjes op rolletjes dan?
Voel je je ook goed verder?
Of merk je aan je lijf dat je bloeddruk wat te hoog is?

En moet je nog veel doen in en rond om huis? En wat ga je deze laatste weken allemaal doen? Of bekijk je het gewoon per dag?

Nou geniet van je welverdiende rust he?!!!

Liefs Jo

Hey jo!

Ja heerlijk joh die rust!! Ik geniet er ook met volle teugen van. Lekker beetje niets doen. Wel wat maar niet echt vel. Ik begin eindelijk een beetje rust in mijn lijf te krijgen. Dat heb ik weken niet gehad. Alleen maar een gehaast gevoel van binnen. Langzaam trekt dat nu wel... Dus ik denk dat het met een week wel beter zal zijn met die bloeddruk.

Op zich heb ik er geen last van. Alleen als ik zit te piekeren krijg ik hoofdpijn. Maar das normaal denk ik. Dus probeer ik me zoveel mogelijk te ontspannen en niet te piekeren.

Tja de beeb was even niet zo hard meer gegroeid. Daar was de vk ook wel blij om... En ik stiekem ook. Die lange benen zitten er nog wel hoor. Dat kon ze ook voelem, die lagen echt klem. Maar van hoofd tot kontje was het een normaal formaat. Gelukkig.

In huis kijk ik wel wat ik doe per dag. Iedere dag een beetje en zodra ik moe wordt laat ik alles vallen en morgen weer een dag. En jij??? Babykamer af of nog niet? Bij ons echt bijna. Alleen nog poetsen.. maar dat kan ik nog niet opbrengen misschien volgende week ofzo....

Tot snel he!

liefs ingrid

Hey hoi,,,

Wat fijn dat je zo geniet van je welverdiende rust...
Hoop idd dat je bloeddruk gauw normaal zal zijn....
Neeeee piekeren is nie goed nee...ik weet er alles van...krijg dr ook koppijn van!
irri is dat he?

Ja hier is de babykamer af...op de klamboe na...alles is gewassen en gestreken
dus beeb, kom maar op...

Helaas ben ik nu aan bed gekluisterd.....vd week was ik alleen thuis toen ik na
het douchen viel.....kon niet meer lopen(bekken) en of staan...
ben kruipend door huis hulp ingeroepen...
afijn naar zhuis, bekken flinke optater en wat beschadigde spieren...
rust rust en nog es rust adviseerden ze....dus dat doe ik nu...en het gaat wel iets beter, gelukkig...maar wat was ik in paniek! gelukkig ging alles met de kleine goed....heel constant het kloppen van zn hartje...
helaas kan ik niet meer op mn rechterzij liggen, dat doet dan erg veel pijn, vaag he?
ach ja, die laatste weekjes zijn behoorlijk zwaar, voor de meesten...
Nog ff doorzetten maar......

Geniet jij lekker maar doe vooral rustig aan!

Liefs Jo

Hey

je moet wel een beetje uitkijken hoor! Ik   schrok ervan toen ik je berichtje las...
Gevallen in de douche... phoe... Dat had wel slechter af kunnen lopen.... Gelukkig maken jij en je mannetje het ok.

Ik heb ook moeite met op mijn zij liggen hoor. zowel links als rechts gaat niet erg lang. Maar ja dan draaien we maar een beetje in het rond in bed....

Daar heb ik tenslotte ook al twee dagen doorgebracht op mijn bedje.... Heb me strikt aan de regels gehouden rust rust rust,,,,, Met als gevolg een bloeddruk die als een gek omlaag kelderde en ik dus 2x flauw gevallen ben... En onwijs slap en energieloos ben nu.... Dus veel slapen. Volgens de vk duurt het ongeveer een dag of 4 voordat mijn lichaam weer aan de normale bloeddruk gewent is. En dan maar hopen dat ik geen last meer heb van die ellendige bloeddruk......

Onze babykamer is ook bijna klaar. Nog even wat poetsen en de laatste kleertjes strijken en dan is het helemaal klaar.

Wordt jij ook zo nieuwsgierig op wie jullie manneke gaat lijken en wat voor specifieke dingen hij van jou of je partner of welke specifieke familietrekjes hij heeft? Ik wel ben zoo beneiuwd.... ook naar wat het is trouwens

Hou je rustig he meid!

liefs ingrid

Hey hoi...

Das ook ff schrikken he? Val je zomaar flauw...
Raar iets dat bloeddruk he?
Kun je eigenlijk nagaan hoeveel werkstress je had!
Dat je al na 2 dagen rust een normale bloeddruk hebt...
die verlaging ging idd ws te snel, vandaar dat flauwvallen....
Maar hoe voel je je nu dan?? Voel je je verder wel goed??

Klinkt het raar als ik zeg dat het hier lijkt of ik elk moment kan gaan
bevallen? steken, krampen, heel heet, rugpijn echt zo vaag allemaal...
vrijdag of zaterdagnacht heb ik helemaal niet kunnen slapen....
haha lag ik naakt op de dekens terwijl Peter het ijskoud had...
Ben het nu toch wel heel erg zat, al heb ik vanacht wel redelijk geslapen....
Zitten en liggen? auw auw...tja en lopen gaat nie...blijft dr dan over? haha
bevallen!!

Ja ben ook erg benieuwd hoor....al zagen we op de 20wkn echo dat het mondje
echt van zn papa was.....maar de rest laat zich raden..ach hoe die er ook uit zal zien, kzal smoorverliefd op hem zijn! hihi....
Heb jij een voorgevoel wat het gaat worden?

Nou sterkte he?

Liefs Jo

quote: Vrouwtjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 12:33:31'));

Hey hoi...

Das ook ff schrikken he? Val je zomaar flauw...
Raar iets dat bloeddruk he?
Kun je eigenlijk nagaan hoeveel werkstress je had!
Dat je al na 2 dagen rust een normale bloeddruk hebt...
die verlaging ging idd ws te snel, vandaar dat flauwvallen....
Maar hoe voel je je nu dan?? Voel je je verder wel goed??

Klinkt het raar als ik zeg dat het hier lijkt of ik elk moment kan gaan
bevallen? steken, krampen, heel heet, rugpijn echt zo vaag allemaal...
vrijdag of zaterdagnacht heb ik helemaal niet kunnen slapen....
haha lag ik naakt op de dekens terwijl Peter het ijskoud had...
Ben het nu toch wel heel erg zat, al heb ik vanacht wel redelijk geslapen....
Zitten en liggen? auw auw...tja en lopen gaat nie...blijft dr dan over? haha
bevallen!!

Ja ben ook erg benieuwd hoor....al zagen we op de 20wkn echo dat het mondje
echt van zn papa was.....maar de rest laat zich raden..ach hoe die er ook uit zal zien, kzal smoorverliefd op hem zijn! hihi....
Heb jij een voorgevoel wat het gaat worden?

Nou sterkte he?

Liefs Jo

Hey,

Nou dat was echt even schrikken ja.. Jurgen was ook zo geschrokken, arme stakker.... hij is al zo bezorgd om me... Hij durft me bijna niet meer alleen te laten.

Ja die werkstress, ik had niet door dat dat zoveel invloed kon hebben zeg. Erg raar. Nu moet ik ook zeggen dat ik donderdagavond een soort van rare rust over me heen kreeg hoor. Echt alsof iemand letterlijk een rugzak met shit van me rug afhaalde. Dat moet het keerpunt geweest zijn.

Ik vind het niet raar klinken hoor dat je ieder moment kan gaan bevallen, theoretisch kan dat natuurlijk ook toch??? Ik bedoel 37 weken waarom niet.

Warm heb ik het ook 's nachts hoor. Echt bizar, het zweet loopt zo van mijn rug.... Terwijl ik normaal echt nooit zweet. En mijn handen ook. Asl ik typ of de muis vast heb dan glij ik er bijna vanaf. (echt smerig trouwens...)

Wij hebben gezien dat het mijn ogen heeft en de lengte van jurgen, hele lange vingers en benen.... Dus we zien wel....

Nog even volhouden he!

liefs ingrid

Hallooo,

Hoe is het nou? Is alles een beetje gestabeliseert?
Of toch nog weer flauwgevallen, hoop van niet!
Tuurlijk is Jurgen zich ook kapot geschrokken!!
Hoop dus dat het nu wel een beetje beter gaat...

Hier is de situatie nog steeds hetzelfde, vanmiddag weer voor controle
zijn weer benieuwd....
Moet er erg aan wennen dan Peter nu alles doet....en mannen en boodschappen doen he? tjonge jonge, hij koopt de hele winkel leeg met allerlei lekkers....en zeg dan maar es nee ik hoef nie...  dat kan deze lekkerbek niet goed...

Ach ja, we tellen af he?!!

Liefs Jo

Terug
Bovenaan