Voor wie ervan droomt, maar er nog niet mee 'bezig' is (en voor alle andere meiden die he

Hey Wilma! Wat  heb je weer een lang verhaal geschreven zeg!    Is alleen maar leuk hoor!! Het zegt inderdaad genoeg als je vriend een nieuwe start wil maken in een nieuw huis! Ik wou dat wij een huisje konden kopen, maar zolang mijn vriend nog geen vast contract heeft blijven we eerst gewoon huren. Het bevalt ons hier prima in het dorp! En zoals jij ook al zegt, als het goed voelt - gewoon doen! Wat voor vereniging is dat, waar jij sport?? Dat is erg goedkoop, 39 euries per drie maand en dan iedere dag sporten! Waar ik heen ging, betaalde ik (met studentenkorting!) 13 euries in de maand voor 1 x in de week sporten... Was wel supergezellig, maar het werd te duur op een gegeven moment (heb namelijk ook niet altijd een auto, dus als je dan een keer mist...). Hoelang rij je al paard? Mijn zusje heeft haar eigen pony (is net geen paard) en ze is daar echt dagelijks... Ik heb vroeger ook wel paard gereden (is op 2 handen te tellen hihi) en dat was altijd op zich wel leuk. Professioneel paardrijdster zal ik wel nooit worden, maar het zijn echt prachtige beesten! Vind de Friese paarden zo mooi, maar die hebben wat een eigen willetje toch? Dat lijkt zo mooi als ze daar dressuur mee rijden...   Wat een leuk idee trouwens, om zoiets aan je vriend te geven als het zover is! Ik wou eigenlijk de test inpakken en een groot lint eromheen doen ofzo, maar dit is ook leuk! Mijn vriend is niet zo'n lezer, misschien dat ik nog iets anders kan bedenken... Net als jij kijk ik ook altijd in de etalage van winkels... Niet alleen die van Prenatal ofzo, maar vind het ook heerlijk om even bij de Hema op de baby afdeling  te snuffelen.. Daar hebben ze ook van die leuke dingetjes! De kinderhoek van Ikea is zo leuk, kun   je echt veel leuke ideeen opdoen voor de kinderkamer! En de spulletjes zijn daar echt niet duur! (en dat is altijd het nadeel van die winkel hahaha) Is altijd leuk he, kleintjes verwennen! Het is ook zo moeilijk, want er is zoveel leuke spul! Nou ja, je bent 's avonds niet op internet vanwege de verbouwing, maar dan lees je het morgen wel! Succes met verbouwen en  op het werk  morgen! Veel liefs van mij

ha wilma en Femme,
leuk dat jullie ook weer wat geschreven hebben.
mijn vriend en ik zijn bijna 4 jaar bij elkaar, waarvan we bijna 3 jaar samenwonen. eerst gehuurd, maar sinds iets meer dan een jaar hebben we een koophuis.  
ik  ken jullie gevoel  van die baby winkels. als ik ergens loop en ze hebben iets voor baby kan ik het niet laten om ff te  snuffelen tussen die kleine maatjes. rompertjes, sokjes, jurkjes etc.  
ik werk op een kinderafdeling in een ziekenhuis. daar werk ik veel met babys en kleine kinderen. kan ik mooi alvast oefenen (hihihi).
volgende week ga ik samen met een vriendin  de stad in en gaan we alleen maar naar babydingetjes kijken.  we trekken er echt een hele dag op uit. niet  om te kopen, maar alleen om te kijken. (ik  lijk wel gek of niet?).  
ik vind het ook een leuk idee om zo'n boek voor je vriend te kopen. wat vinden jullie mannen er trouwens van. vinden zij het ook zo leuk, of zijn  ze stiekem ook nog wel een beetje bang voor het vaderschap.

ik ben ook druk aan het sporten. tijdelijk in de sportschool, maar over een paar weekjes begint het volleybalseizoen weer. eigenlijk wil ik eerst nog een paar kilo afvallen, voordat ik zwanger raak, want daarna is het  helemaal moeilijk om het  er weer af te krijgen.
en ik ben echt zo iemand die kei veel gaat vreten als ze zwanger is, dan kom ik vast 30 kilo aan  ofzo.

wilma verbouw ze! en Femme jij ook weer tot gauw!
groetjes leetje  

Heey Leetje,
Wat een leuk idee joh om gewoon de hele middag in de stad babydingen te gaan bekijken!!! Als ik zoiets zou doen, moet ik echt mijn portemonnee thuislaten... Of in ieder geval mijn pinpas! Mijn vriend ziet me al aankomen met zo'n voorstel hihi! Mijn vriendinnen en familie weten niet dat mijn vriend en ik waarschijnlijk volgend jaar gaan stoppen, dus ik kan helaas nog niet met hen zoiets gaan doen. En alleen is ook maar alleen! Ik kijk altijd wel eventjes hoor, als ik in de stad ben met een vriendin. Maar niet heel uitgebreid en ik koop ook niks. Heb laatst bij Ikea gewone tafellampjes gekocht (die van 2,50 euro - zijn goedkoop maar erg leuk!) en een set mandjes. Je kunt niet aan de buitenkant zien waar je dit voor wilt gebruiken (staan geen schaapjes of beertjes op ofzo haha). Ook ga ik geen kleertjes kopen met de kleinste maat.. Mijn nicht is vorig jaar bevallen van een hele lange baby, en die moest dus al een of twee maten groter hebben!! Mijn zusje was ook lang (en zwaar... 9 pond!), dus misschien zit het in de familie... Dus ik denk dat ik sowieso ook een paar maten groter in de kast heb liggen!
Mijn vriend is echt gek met kinderen! Hij is altijd zo leuk  met onze buurjongetjes bezig - hierdoor vragen de buren steeds  wanneer de ooievaar komt hihi! Hij vindt kinderen echt hartstikke leuk, maar ik ben benieuwd hoe hij is als het zo ver is (met de pil stoppen)!  Het idee vindt hij, tot nu toe, erg leuk.  Als ik zwanger ben (als het allemaal goed gaat enzo..) gaat hij me helemaal vertroetelen en verwennen; hij past heel goed op mij en als het dan zover is mag ik, denk ik, niks meer aan het huishouden doen enzo.Heel bezorgd en voorzichtig!
Hoe zit het met jouw vriend/man?? Vindt hij het ook zo leuk als jij? Spannend hoor.. Ik bedoel, het is al bijna december! De tijd gaat zo snel! Ik wou dat ik mijn diploma al had, ik kan echt bijna niet meer wachten! Maar ja, het zal toch even moeten...
Nou, ik denk dat ik wel weer genoeg geschreven heb nu! Hahaha
Hopelijk zijn jullie vandaag ook nog even op dit forum, zodat ik vanavond ook nog wat te lezen (en te schrijven!) heb! Groetjes en veel liefs van mij!

Hai Femme,

Jij kan er ook hele verhalen schrijven hoor! ha ha! Leuk he! Ik had vandaag een beetje een hectische dag op mn werk, het is nu gelukkig weer rustig. Heb nu alleen geen zin meer om te werken.
Jullie komen vanzelf ook wel in een koophuisje terecht hoor! Het is voor jullie wel onzeker dat je vriend nog geen vast contract heeft. Wij hebben allebei een goed salaris dus wij mogen niet klagen.
De vereniging waar ik sport bestaat uit worstelen, gewichtheffen enzo geloof ik. En ze geven daar dan ook in een klein zaaltje steps en bodyshape. Het is geen luxe sportschool zeg maar. Maar dat vind ik niet erg. Ik ga heen om te sporten en niet om al het anderen. Zolang de lessen maar leuk zijn.
Ik reed ook dagelijks paard. Heb ook dressuurwedstrijden gereden maar daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt. Heb ook een jaar of vier geen paard gereden. Voordat ik  bij mijn vriend ging wonen heb ik  nog een beetje rond gehobbelt op de pony van mijn vader en daar ben ik nu dus al een jaar mee gestopt. Maar ik mis het wel heel erg. Omdat ik toch beweging wil blijven ga ik maar naar de sportschool, maar dat is niet mijn grootste hobby! Friese paarden zijn erg mooi! Ik heb er nog nooit op een gereden maar het schijnt heel apart te zijn. Ach nog een jaartje naar school en dan ga ik maar eens kijken of niet iemand een bijrijder nodig heeft voor 2 tot 3 dagen in de week.
Ons neefje verwennen is super leuk. Mijn schoonzusje zegt al dat het soms te gek is. Maar vaak zijn het maar spulletjes van rond de € 5,00! Al hebben we met zijn verjaardag wel een heel wat duurder kado gekocht. Ach zo als mijn viend ook zegt: Hij wordt maar 1 keer 2 jaar!  En hij is nog maar de enigste in de familie!
Nu met het verbouwen zit ik wel al steeds meer te denken hoe we de kinderkamer zullen gaan inrichten. Wat waar zal komen te staan zeg maar en wat voor kleur de muren en zo zullen worden. We doen in eerste instantie alles in het huis maar  in dezelfde kleur.  We kunnen het altijd nog overschilderen!

Groetjes   Wilma

Hai Leetje,

Wel leuk zeg om met een vriendin te gaan snuffelen naar babyspulletjes. Mijn vriend zou me voor gek verklaren als ik dat zou gaan doen! ha ha!  maar ja, die vind het ook onzin dat ik nu al stekjes van kamerplanten van een collega heb gehad. "We wonen toch nog niet!" Nee, maar half september zijn het toch al leuke plantjes! Heb ik al mooi wat voor voor de ramen! Ha ha!

Mijn vriend is met zijn ex-vrouw ook bezig geweest om kinder te krijgen. Zelfs onderzoeken gehad. Bij hem was alles goed , maar zij had geen eisprong. Hij is zelf erg blij dat het nooit gelukt is, ook al klinkt dit misschien rot. Maar hij heb twee vrienden die ook gescheiden zijn en ziet daar alleen maar ellende ten koste van de kinderen.
Hij kijkt er erg naar uit naar het vaderschap, maar hij wil wel dat ik klaar ben met school voor ik stop met de pil. Hij is ook  knetter gek met zijn neefje. Hij zegt net zo snel als ik "ooo dat is leuk voor dat joch!"

Ik heb inderdaad ook het gevoel dat ik me tonnetje rond ga eten tijdens een zwangerschap. En ik ben ook al niet zo groot: 1.57 m. Dus dat wil ik eigenlijk niet echt graag.
Ik wil zowiezo wat kilootjes kwijt dus als ik in september klaar ben met verbouwen dan ga ik weer twee dagen in de week te sporten en echt goed letten op wat ik eet.

Nou ik ga nog weer even een half uurtje aan het werk! (7 uur begonnen)

Groetjes Wilma

Hallo Allemaal,

Wat vind ik dat nu leuk om ze horen dat er nog meer mensen zijn die in het zelfde schuitje zitten als ik. Mijn vriend heeft al 2 kinderen uit een ander huwelijk. 5 en 8 zijn ze. Zelf ben ik 28 en heb ik veel moeite mijn hormonen in bedwang te houden. Ik wil heel graag een kindje en ben dan ook  de hele dag met baby dingen bezig. Zoals dit forum lezen, naar kinderwagens kijken...kortom jullie herkennen dit wel neem ik aan.

Ook ik wil uit financiele redenen (ook door mijn baan) nog een klein jaartje wachten. Maar ik heb voor me zelf besloten dat ik in juni 2006 stop met de pil. En dan wil ik ervoor gaan.

Moet nu weer even aan het werk, maar ik laat zeker snel iets van me horen!!

heel veel liefs, Lieve!!!!

Hai Lieve!

Ja, leuk is dat he om te weten dat je niet de enigste bent! Ik dacht ook dat het aan mij lag, maar ik ben blij dat Femme over dit onderwerp begonnen is.
Wat grappig zeg dat jij  juni 2006 wilt gaan stoppen met de pil!  Ik wil  ook rond die tijd  er voor gaan. Maar ik stop denk ik wel al een paar maanden eerder met de pil. Als ik dan klaar ben met mijn opleiding kunnen we gelijk aan de slag!  (Hoop ik!)

Liefs
Wilma

Hey Lieve, wat leuk dat je hier ook een berichtje hebt geplaatst! Nog een meid die de hele dag met babydingetjes bezig is hihi. Ook ontzettend leuk dat je rond dezelfde tijd stopt als Wilma en ik! Supertjes! Hopelijk kunnen we hier vaker een berichtje van je lezen!

Hey Wilma, jij er ook weer? Hihihi! Ik heb niet zoveel zin om een lang verhaal te schrijven, i.v.m. omstandigheden hier, maar wou toch nog even wat van me laten horen voor het weekend. Werk ze en succes met verbouwen!

Veel liefs van mij

Terug
Bovenaan