A
Anoniem
Guest
Hey Wilma! Wat heb je weer een lang verhaal geschreven zeg! Is alleen maar leuk hoor!! Het zegt inderdaad genoeg als je vriend een nieuwe start wil maken in een nieuw huis! Ik wou dat wij een huisje konden kopen, maar zolang mijn vriend nog geen vast contract heeft blijven we eerst gewoon huren. Het bevalt ons hier prima in het dorp! En zoals jij ook al zegt, als het goed voelt - gewoon doen! Wat voor vereniging is dat, waar jij sport?? Dat is erg goedkoop, 39 euries per drie maand en dan iedere dag sporten! Waar ik heen ging, betaalde ik (met studentenkorting!) 13 euries in de maand voor 1 x in de week sporten... Was wel supergezellig, maar het werd te duur op een gegeven moment (heb namelijk ook niet altijd een auto, dus als je dan een keer mist...). Hoelang rij je al paard? Mijn zusje heeft haar eigen pony (is net geen paard) en ze is daar echt dagelijks... Ik heb vroeger ook wel paard gereden (is op 2 handen te tellen hihi) en dat was altijd op zich wel leuk. Professioneel paardrijdster zal ik wel nooit worden, maar het zijn echt prachtige beesten! Vind de Friese paarden zo mooi, maar die hebben wat een eigen willetje toch? Dat lijkt zo mooi als ze daar dressuur mee rijden... Wat een leuk idee trouwens, om zoiets aan je vriend te geven als het zover is! Ik wou eigenlijk de test inpakken en een groot lint eromheen doen ofzo, maar dit is ook leuk! Mijn vriend is niet zo'n lezer, misschien dat ik nog iets anders kan bedenken... Net als jij kijk ik ook altijd in de etalage van winkels... Niet alleen die van Prenatal ofzo, maar vind het ook heerlijk om even bij de Hema op de baby afdeling te snuffelen.. Daar hebben ze ook van die leuke dingetjes! De kinderhoek van Ikea is zo leuk, kun je echt veel leuke ideeen opdoen voor de kinderkamer! En de spulletjes zijn daar echt niet duur! (en dat is altijd het nadeel van die winkel hahaha) Is altijd leuk he, kleintjes verwennen! Het is ook zo moeilijk, want er is zoveel leuke spul! Nou ja, je bent 's avonds niet op internet vanwege de verbouwing, maar dan lees je het morgen wel! Succes met verbouwen en op het werk morgen! Veel liefs van mij