Voor wie ervan droomt, maar er nog niet mee 'bezig' is (en voor alle andere meiden die he

Hoi Allemaal,

Wat fijn dat er logtenoten zijn en ik niet de enige ben met een wens die we nog niet uit kunnen laten komen.

Ben sabrina en 23 jaar samen met mijn man waar ik al bijna 9 jaar mee omga en 1 jaar ben getrouwd. We hebben een koopappartement die op dit moment te koop staat
we gaan een eensgezinswoning kopen en dat is dus ook de reden dat we nog geen kinderen nemen. Een verhuizing kost veel geld en tijd en we willen ons eerst concentreren op het nieuwe huis. Een kindje kost veel geld en daarbij wil ik ook minder gaan werken als er een kindje komt.Maar dat wachten wordt bijna ondraaglijk
eerst moet ons huis verkocht worden alvorens we zelf kunnen kopen dus ook nog onzeker wanneer ik met de pil kan stoppen maar hoop binnen een jaar.

Nu vermaak ik me nog met mijn beestjes 2 katten en 2 honden waarvan 1 nog een pup van 5 maanden dus kan ik vast toch een beetje oefenen en ik kan je vertellen geniet er elke dag  van!!!

Goeiemorgen Lieve, Femme en Leetje!

Allemaal een lekker weekend gehad?

Ik ga even proberen in dit berichtje op al jullie berichtjes te reageren! Als ik wat vergeet...........vergeef me !

Ik ben lekker aan het klussen geweest in ons huisje. Eindelijk zijn we bezig met klussen waarbij je gelijk resultaat ziet. Plafond zitten in een kleurtje (gelukkig  was 1 keer genoeg Femme!)  en de muren in de woonkamer zijn al voorgestreken voor om te stucen. Daar gaat mijn schoonvader vandaag samen met mijn vriend mee beginnen. Dus als ik thuis kom herken ik het denk ik niet meer. Eind augustus wordt beneden de houten vloer gelegd. 10 september wordt de keuken geplaatst. 12 september wordt de vloerbedekking in 1 slaapkamer gelegd en het laminaat voor boven afgeleverd. Hopelijk kunnen we dan voor het weekend van 23 september in ons huisje gaan wonen! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in!

Gisteren lekker een dagje weekend gehad. Naar mijn ouders geweest en 's avonds op verjaardag geweest. Gezellig!! Ben alleen gisteren wakker geworden met een zere keel en volle neus  Dus ben nu snip verkouden!  

Ik heb inderdaad ook al een paar namen in mijn agenda staan. Voor een meisje Lynn (ideetje van mijn vriend!!)  en Meike. En voor een jongen Bruce. Mocht er een meisje bij ons komen dan wordt zowiezo de naam Meike gebruikt. Waarschijnlijk niet als roep naam maar als tweede naam. Mijn opa noemde mij altijd meike. Dat snapte ik niet want ik dacht dat hij mijn naam niet wist!! Ik  kwaad! Maar daar bedoelde hij natuurlijk meisje mee! ha ha. Arme opa!

Ik vroeg gisteren aan mijn vriend of hij ook al een beetje na denkt over de eventuele "kinder kamer". Ik zij dat ik al in mijn hoofd had waar ik alles zou willen zetten. Dat had hij niet. Maar hij had wel al een paar keer in dat kamertje van "hier komt ons kindje te slapen". Lief he! Had van de week pijnlijke borsten en opgeblazen buik. Moest ongesteld worden maar nooit last van dit soort hormonen. (schijnzwanger?! ha ha ha!) Hij zat al te hopen dat ik zwanger was!!!  Ha ha!  Maar nee hoor!

Lieve, ik heb dat ook gehad.... elke dag weer huilen om je baan. Vreselijk! Weet helemaal hoe je je voelt. Ik hoop voor je dat je snel wat anders vind! Ga voor je duimen! Wat voor werk doe jij eigenlijk?

Leetje, ik ben eigenlijk wel heel blij dat deze zomer een regen zomer is!!! Ik moet er niet aan denken dat het nu bloedje heet is. Dan doe je echt niets! Schilderen is dan helemaal vreselijk, de verf droogt al aan je kwast. Nee, ik ben erg blij met dit weer!!!!

Femme, ik heb de stoute schoen aangetrokken en hier bij jonge gezinnen gevraagd of ze voor ons ook een onderwerp willen maken in hun forum. Wie weet! Nee heb je, en ja kun je krijgen toch????

Nou ik heb al weer een heel verhaal zeg. Ik ga maar weer eens aan het werk!!!  ha ha!

Veel liefs!
Wilma

Weetje, Vlindertjes en Sabrina,

Welkom bij ons clubje! Erg verslavend hoor en we zijn nog niet eens "bezig"! Wordt wat als we er echt voor gaan!

Ik heb een verzoek in gedient voor een eigen onderwerp op het forum. Hopelijk doen ze er wat mee. Het lijkt me voor de andere meiden die wel al echt "bezig" zijn niet echt leuk om ons geklets er tussen door te hebben!

Groetjes Wilma

Hallo,

Hebben jullie ook wel eens de verleiding om er nu al echt voor te gaan? Terwijl je weet dat het nog niet verstandig is?

Groetjes  vlindertjes

Hai Vlindertjes,

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Mijn vriend en ik hebben die neiging ook hoor! Ik had de afgelopen week pijn in mijn borsten voor dat ik ongesteld moest worden. Normaal heb ik dat nooit en nu dus op eens wel! Zegt mijn vriend zaterdag 'savonds tegen me met zijn handen op mijn buik "van mij mag er daar wat groeien hoor!"

Maar ja, moet helaas nog tot juni 2006 voor mijn werk naar school. Ik  ga wel in januari stoppen met de pil. Kan mijn ciclus weer zijn eigen weg alvast zoeken. Maar we gaan dan nog niet gelijk voor het eggie hoor! Maar ik denk dat dan de verleiding wel heeeeeel groot is!

Groetjes Wilma

Hey meiden, wat een berichtjes alweer zeg! Ik begin maar gewoon bij het begin en werk zo dan naar beneden hihi.

Hey Vlindertjes! Wat leuk dat jullie een hoekhuis hebben gekocht. Is echt wel leuk, wij wonen ook in een hoekhuis , alleen willen wij graag over een paar jaar een twee-onder-1-kap woning  (of eengezinswoning..). Dus net andersom! Ik kan me voorstellen dat je rekening houdt met de toekomst wat kleuren uitzoeken enzo betreft! Wij hebben de andere kamertjes vrij neutraal gehouden, dus je kunt er vanalles inzetten, zeg maar. erg spannend dat jullie er over 7 weken de sleutel al krijgen! Dan ben je waarschijnlijk ook al een beetje bezig om alvast wat dingetjes in te pakken? Niet alles al natuurlijk... Zou ik wel mee bezig zijn denk ik... Maar niet iedereen is gelijk natuurlijk! Veel succes en plezier met kleurtjes uitzoeken enzo!! Veel liefs van mij
PS: ik heb ook wel eens echt serieus nagedacht om te stoppen met de pil, maar als je dan weer even de voors en tegens van dit moment opschrijft, dan zijn de tegens momenteel toch eventjes wat belangrijker dan de voors... Hoe jammer ik het ook vind, het is gewoon niet anders. Ik zit met mijn studie en  mijn vriend heeft net nieuw werk en we  moeten eerst wat financiële probleempjes oplossen. Dit weegt voor ons nu  zwaarder dan onze kinderwens... En we zijn  nog jong en door nog even  te wachten kunnen we elkaar nóg beter leren kennen! Maar ik wil wel heel graag hoor!!!

Hey Sabine! Hier zijn idd nog meer lotgenoten die om wat voor reden dan ook nog eventjes wachten met zwanger worden. Zoals je misschien al hebt gelezen, zijn er veel meiden die allemaal in hetzelfde schuitje zitten, waaronder ikzelf. Het kost idd veel tijd en geld, zo'n verhuizing, en ik snap heel erg goed dat jullie daarom wachten. Zou ik zelf ook hebben gedaan! Ik hoop dat jullie huisje snel verkocht wordt, zodat jullie je kunnen concentreren op het andere huis! Dat zou weer een 'zorg' minder zijn. Staat het allang te koop? Hier in de buurt loopt het niet zo snel met de huizen... Sommige staan hier al meer dan een jaar te koop.. Ik woon in Friesland, ik weet niet waar jij woont? Ik hoop in elk geval dat het niet zo lang gaat duren! Misschien zou je al wat eerder met de pil kunnen stoppen, zodat je cyclus wat op gang kan komen (lees hier heel vaak dat dat ook heel lang kan duren). Maar dat is helemaal up to you natuurlijk! Is alleen maar een tipje! Wat leuk dat jullie een puppie hebben! Kun je idd even oefenen hihi! Veel plezier met je beestjes en hopelijk laat je weer een berichtje voor ons achter! Veel liefs van mij!

Hey Wilma, ben blij dat je het plafond maar 1x hoefde te doen... Na 3x heb je het echt helemaal gehad!! Zodra je iets op de muren hebt, herken je het al bijna niet meer terug. Dat hadden wij ook toen het behang er eenmaal opzat. Het is echt helemaal onherkenbaar als de vloer erin ligt. Bij ons zat het keukentje er al in (huur...) maar het is echt vier keer niks... Als het echt ons eigen huis was, zou ik er een andere keuken in willen. Maar ja, als je huurt doe je het uiteindelijk toch voor degene die er na jou in komt. Dus we laten de keuken voor wat het is! Ik hoop dat jullie in het weekend van 23 september in het nieuwe huisje kunnen! Dan heb je ook nog lekker weekend en kun je even lekker genieten van alles!
Zelf heb ik niet echt veel gedaan in het weekend. Bij mijn schoonouders op visite geweest - ze waren  alweer terug van vakantie en mijn eigen ouders uitgezwaaid, omdat zij weggaan. En gisteren zouden we even ergens gaan wandelen, maar halverwege de rit begon het te regenen... Dus zijn we maar weer teruggegaan. Verder niets bijzonders gedaan! Ik was vorig weekend verkouden... Ben hier erg vatbaar voor als het weer veranderd zeg maar.. Is niet fijn en zeker niet als je ook nog moet werken of aan je huisje moet werken! Dus hoop dat je je snel weer beter voelt.
Ik heb de laatste week ook last van mijn buik. Maar dat is allemaal psychisch denk ik, omdat ik zo graag wil, dus krijg je hier natuurlijk last van... Echt erg he... Heb het met mijn vriend nog niet over de kinderkamer gehad.. Hij weet wel dat ik hier heel erg mee bezig ben, maar ik merk wel aan hem dat hij zoiets heeft van 'dat komt wel als het zover is', snap je? Dus vandaar mijn verhalen op dit forum. Ik kan er wel met hem over praten hoor, daar niet van, en hij wil ook heel graag kinderen, maar ik merk dat hij de kinderkamer enzo eerst laat voor wat het is (nog niks dus hahaha). En wat goed van je dat je dat aan jongegezinnen  hebt gevraagd! Ben erg benieuwd wat hier uit komt en idd nee heb je, ja kun je krijgen! Hopelijk hoor je snel wat!! Veel liefs van mij!

Voor de meiden die wel zwanger proberen te raken: Als jullie het vervelend vinden dat wij hier  onder deze topic berichtjes plaatsen, dan horen wij dat graag!! Wij willen namelijk niet iemand in de weg lopen ofzo, om het zo maar even te zeggen...

Hallo Femme,
Ik las dat je in Friesland woont, wij ook. En nee, ik ben nog niet bezig om al spulletjes in te pakken, dat gaat mijn vriend in zijn vakantie doen. Wil het huis ook nog even netjes houden want op 22 augustus gaan wij naar het gemeentehuis voor geregistreerd partnerschap, dus krijg die dag nog allemaal visite. Ik kan me trouwens voorstellen dat je eerst je financiële probleempjes op orde wilt hebben. Dan kun je je daarna ook helemaal op de toekomst richten.

Hallo Wilma,
Ik hoef gelukkig niet zolang meer te wachten als jou. Ben ik maart al met de pil gestopt zodat alles op regel kan komen. Moet in november nog 5 examens doen en dan mijn stage afmaken (duurt tot februari) en dan heb ik mijn diploma dus dat scheelt. Maar nu ik van de pil af ben is de verleiding soms erg groot. Gelukkig is mijn vriend zo verstandig. Al heeft die er soms ook wel wat moeite mee om de verleiding te weerstaan.

Groetjes Vlindertjes

Hai Femme,

Bij een huurwoning is het toch anders. Laat je vaak de dingen zoals ze zijn omdat je dan het inderdaad niet voor je zelf doet.
Ik hoorde net van mijn vriend dat de woonkamer bijna klaar is met uitzondering van de keuken muren. En dat het er al heel anders uit ziet. Ik ga maar om drie uur naar huis denk ik...... ben zooooo nieuwsgierig!
Ja ik hoop inderdaad voor de 23ste daar te wonen en lekker een weekendje daar te kunnen genieten mmmmmmmmmmm en dan alleen nog de kleine klusje te moeten doen.
Balen he van het weer. Moet eerlijk zeggen dat nu we zo in ons huis bezig zijn ik dit weer niet erg vind.  Anders is het veelste mooi weer om wat te doen! Heb zondag bij mijn ouders wel redelijk mooi weer gehad. 1 plens bui om m'n hoofd gehad maar verder droog weer. Was met mijn vader opstap met paard en wagen dus dat was wel lekker!

De verkoudheid houdt maar niet op. Het loopt (sorry) zowat mijn neus uit. Bah!    Vol hoofd, zere keel en een schrale neus........  Maar vanavond  toch weer  aan de bak in het huisje! Maar ik ga wel proberen om om 10 uur in mijn bedje te liggen.

Mijn vriend is ook wel zo van "komt wel als het zo ver is" hoor. Maar stiekum is hij er dus toch ook wel over na aan het denken. Ik kan er ook wel met hem over praten enzo. Maar ik denk dat mannen er toch anders mee bezig zijn...... En daarom is het zo lekker dat we dit forum hebben.
Ik hoop wel dat ze een nieuw onderwerp voor ons willen openen. Ik ben niet  zo van het msn-en en het zou  denk ik erg  fijn zijn  voor de andere dames hier die al echt bezit zijn. Zitten denk ik niet zo  op onze gesprekjes te wachten. Ik heb tot nog toe nog niets gehoord. Vakantietijd he!  

Groetjes en veel liefs
Wilma

Terug
Bovenaan