Hey meiden, wat een berichtjes alweer zeg! Ik begin maar gewoon bij het begin en werk zo dan naar beneden hihi.
Hey Vlindertjes! Wat leuk dat jullie een hoekhuis hebben gekocht. Is echt wel leuk, wij wonen ook in een hoekhuis , alleen willen wij graag over een paar jaar een twee-onder-1-kap woning (of eengezinswoning..). Dus net andersom! Ik kan me voorstellen dat je rekening houdt met de toekomst wat kleuren uitzoeken enzo betreft! Wij hebben de andere kamertjes vrij neutraal gehouden, dus je kunt er vanalles inzetten, zeg maar. erg spannend dat jullie er over 7 weken de sleutel al krijgen! Dan ben je waarschijnlijk ook al een beetje bezig om alvast wat dingetjes in te pakken? Niet alles al natuurlijk... Zou ik wel mee bezig zijn denk ik... Maar niet iedereen is gelijk natuurlijk! Veel succes en plezier met kleurtjes uitzoeken enzo!! Veel liefs van mij
PS: ik heb ook wel eens echt serieus nagedacht om te stoppen met de pil, maar als je dan weer even de voors en tegens van dit moment opschrijft, dan zijn de tegens momenteel toch eventjes wat belangrijker dan de voors... Hoe jammer ik het ook vind, het is gewoon niet anders. Ik zit met mijn studie en mijn vriend heeft net nieuw werk en we moeten eerst wat financiële probleempjes oplossen. Dit weegt voor ons nu zwaarder dan onze kinderwens... En we zijn nog jong en door nog even te wachten kunnen we elkaar nóg beter leren kennen! Maar ik wil wel heel graag hoor!!!
Hey Sabine! Hier zijn idd nog meer lotgenoten die om wat voor reden dan ook nog eventjes wachten met zwanger worden. Zoals je misschien al hebt gelezen, zijn er veel meiden die allemaal in hetzelfde schuitje zitten, waaronder ikzelf. Het kost idd veel tijd en geld, zo'n verhuizing, en ik snap heel erg goed dat jullie daarom wachten. Zou ik zelf ook hebben gedaan! Ik hoop dat jullie huisje snel verkocht wordt, zodat jullie je kunnen concentreren op het andere huis! Dat zou weer een 'zorg' minder zijn. Staat het allang te koop? Hier in de buurt loopt het niet zo snel met de huizen... Sommige staan hier al meer dan een jaar te koop.. Ik woon in Friesland, ik weet niet waar jij woont? Ik hoop in elk geval dat het niet zo lang gaat duren! Misschien zou je al wat eerder met de pil kunnen stoppen, zodat je cyclus wat op gang kan komen (lees hier heel vaak dat dat ook heel lang kan duren). Maar dat is helemaal up to you natuurlijk! Is alleen maar een tipje! Wat leuk dat jullie een puppie hebben! Kun je idd even oefenen hihi! Veel plezier met je beestjes en hopelijk laat je weer een berichtje voor ons achter! Veel liefs van mij!
Hey Wilma, ben blij dat je het plafond maar 1x hoefde te doen... Na 3x heb je het echt helemaal gehad!! Zodra je iets op de muren hebt, herken je het al bijna niet meer terug. Dat hadden wij ook toen het behang er eenmaal opzat. Het is echt helemaal onherkenbaar als de vloer erin ligt. Bij ons zat het keukentje er al in (huur...) maar het is echt vier keer niks... Als het echt ons eigen huis was, zou ik er een andere keuken in willen. Maar ja, als je huurt doe je het uiteindelijk toch voor degene die er na jou in komt. Dus we laten de keuken voor wat het is! Ik hoop dat jullie in het weekend van 23 september in het nieuwe huisje kunnen! Dan heb je ook nog lekker weekend en kun je even lekker genieten van alles!
Zelf heb ik niet echt veel gedaan in het weekend. Bij mijn schoonouders op visite geweest - ze waren alweer terug van vakantie en mijn eigen ouders uitgezwaaid, omdat zij weggaan. En gisteren zouden we even ergens gaan wandelen, maar halverwege de rit begon het te regenen... Dus zijn we maar weer teruggegaan. Verder niets bijzonders gedaan! Ik was vorig weekend verkouden... Ben hier erg vatbaar voor als het weer veranderd zeg maar.. Is niet fijn en zeker niet als je ook nog moet werken of aan je huisje moet werken! Dus hoop dat je je snel weer beter voelt.
Ik heb de laatste week ook last van mijn buik. Maar dat is allemaal psychisch denk ik, omdat ik zo graag wil, dus krijg je hier natuurlijk last van... Echt erg he... Heb het met mijn vriend nog niet over de kinderkamer gehad.. Hij weet wel dat ik hier heel erg mee bezig ben, maar ik merk wel aan hem dat hij zoiets heeft van 'dat komt wel als het zover is', snap je? Dus vandaar mijn verhalen op dit forum. Ik kan er wel met hem over praten hoor, daar niet van, en hij wil ook heel graag kinderen, maar ik merk dat hij de kinderkamer enzo eerst laat voor wat het is (nog niks dus hahaha). En wat goed van je dat je dat aan jongegezinnen hebt gevraagd! Ben erg benieuwd wat hier uit komt en idd nee heb je, ja kun je krijgen! Hopelijk hoor je snel wat!! Veel liefs van mij!
Voor de meiden die wel zwanger proberen te raken: Als jullie het vervelend vinden dat wij hier onder deze topic berichtjes plaatsen, dan horen wij dat graag!! Wij willen namelijk niet iemand in de weg lopen ofzo, om het zo maar even te zeggen...