Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hee dames, wat is het hier stil geworden! Hoe gaat het met iedereen? Ik zit weer op 10DPO, mar heb het goed los kunnen laten ivm vakantie. Voel niks anders dan normaal, dus ga er weer niet vanuit. Benieuwd hoe het met jullie gaat! 

Hi! Ja haha het is een beetje komkommertijd hier hè? :) moet zeggen dat ik zelf ook niet echt iets te vertellen heb...
Gewoon weer de zoveelste cyclus, nu op 4 dpo. Ben wel nog aan het temperaturen vooral omdat ik het geinig vind om te zien dat je lijf het blijkbaar wel gewoon doet zoals "het hoort" en misschien kan ik die testdrang daarmee wel een beetje onderdrukken ;) als straks m'n temperatuur ineens zakt weet ik eigenlijk ook genoeg. 
Hoe was je vakantie? 

Ik heb vooral geen eetlust en rommelige darmen maar verder nergens last van. Dat ik nog steeds niet ongesteld ben of denk te worden zie ik als, daar hebben we straks met het warme weer ook geen last van. Verwacht er weinig van. Of dat ik het ineens morgen spontaan wordt. Ik ga na zon 7 rondes ook niet meer hopen want mijn lichaam doet toch haar eigen ding. Ik geniet gewoon lekker van de leuke dingen en dat ik bijna vakantie heb. Eigenlijk heb ik het geloof er in een beetje verloren dus daarom test ik ook niet. Het ko.t zoals het komt.

Hier momenteel op dag 36. Ene keer heb ik krampen en denk ik oh nee ik word nu ongesteld. Andere moment zo misselijk als wat en pijn in mn borsten. Snap er niets van. Ga woensdag testen denk ik. Spannend 

Kriebelbeestje: oh spannend hoor! Ik duim dat je woensdag positief test. Het klinkt hoopvol hoor!
Knuffeltjee: waar zit je nu in je cyclus? Geef de hoop niet op hoor, het komt echt een keer. Maar het bijstellen van verwachtingen herken ik maar al te goed. Het is misschien ook een soort zelfbescherming? 
Bo-Belle: vakantie was geweldig! We waren naar Canada en hebben prachtig gewandeld. En ik herken het wel van niks te melden hebben, zo ervaar ik het nu ook. Gewoon weer een nieuwe cyclus, nothing special. Dat temperaturen geeft wel grappig inzicht in je cyclus hè? Ik vond het ook heel interessant hoe je lichaam vanalles regelt zonder dat je het door hebt. Ik heb t een half jaar gedaan. Ik ga dinsdag temperaturen en gebruik dat als een soort zwangerschapstest. Als dinsdag mijn temp hoog.is waag ik een testje! 

Ik ben nu een week overtijd. Niets speciaals dus. Al had ik gehoopt met de teunisbloemoliecapsules het beter zou gaan.  Een kortere cyclus. Terwijl begin van de maand had ik wel veel helder slijm en al die momenten en gewoon omdat het zo uitkwam geklust.

Hoi hoi! 
Wat spannend voor sommigen! 
Ik merk dat ik heel ongeduldig ben dit keer. Zit continu op deze site te kijken naar nieuwe verhalen van anderen haha. Ik moest vorige maand overslaan, dus het duurt nu wel heel lang voor er een nieuwe kans komt! Cyclus is ook weer lang.. maar mijn ovulatietesten worden al iets donkerder... dus het komt er weer aan. Ben best wel positief, omdat ik zeker weet dat ik vorige maand innesteling had en had opeens een langere luteale fase (14 ipv 9 dagen). Dus hoop dat het nu een stapje verdergaat en het blijft zitten haha. 
Duim voor jullie!!

Wow spannend hoor knuffeltje, dat je bij een week overtijd nog niet getest hebt zeg! Wat een discipline.
En voor jou natuurlijk ook kriebelbeestje! Als je woensdag test, ben je dan al over je nod? Jij had ook vrije lange cyclussen toch, of haal ik weer dingen door de war haha :)
Wel fijn dat de vakantie in ieder geval lekker was mandareintje! Canada staat hoog op mijn lijstje ook, lijkt me prachtig! Jij zit dus alweer bijna voor nod hè? Wanneer verwacht je 'm?
Oeh Tulepelientje, ik duim zeker met je mee!

Terug
Bovenaan