Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Het lijkt erop dat ik toch echt een streepje heb! Maar wel enigzins normaal te zien met t blote oog. Ik wacht de komende dagen nog af voordat ik t aan mn lief ga vertellen.. spannend. Hopelijk loopt de test op.

[quote quote=10222632]Het lijkt erop dat ik toch echt een streepje heb! Maar wel enigzins normaal te zien met t blote oog. Ik wacht de komende dagen nog af voordat ik t aan mn lief ga vertellen.. spannend. Hopelijk loopt de test op.[/quote]
Leuk zeg!! Ik duim mee

Lapjesendraadjes, ik ben het er helemaal mee eens dat het onwijs stoer is van je partner dat hij ondanks zijn ervaring er met jou voor wil gaan. Het zou fijn zijn als je snel zou mogen beginnen! Er loopt in ieder geval iets.
Ervaar je veel druk van je leeftijd? Fijn om te lezen dat je je wel moeder kan voelen van zijn kinderen en weinig hinder ervaart van niet zelf moeder zijn in alle moeite die jullie ervoor moeten doen. Hopen natuurlijk dat je het snel zelf ook mag ervaren (geen idee hoe ik dit goed moet uitdrukken, maar mijn intenties zijn goed).
Zoals de hersteloperatie al deed vermoeden heeft mijn partner al kinderen en een hoop ook. Doordat ze al relatief oud zijn (de jongste is 13) voel ik me niet bepaald hun moeder en kan het mij wel flink raken dat ik wel een hoop zorg voor ze heb en verantwoordelijkheid neem voor hun welzijn maar daar eigenlijk weinig in gezien wordt. De wens naar een eigen kindje is sterk. Ik blijf hopen :)

Gefeliciteerd BoerinJ!
Hier ook weer een berichtje van mij.. ben aan het einde van ronde 14 en ga weer ongesteld worden. Maandag kunnen we terecht voor zaadonderzoek en de week erna op woensdag voor intake bij gynaecoloog. Had enorm hard gehoopt dat dit niet nodig was geweest en ben nu vooral verslagen en verdrietig. Ik heb sinds kort een eigen Instagram account (babywens.1991) en merk dat ik insta een fijnere manier van contact met lotgenoten vind dit forum, daarom ben ik minder / bijna niet meer actief.
Ik wens jullie allemaal het beste en natuurlijk een hele lieve en gezonde baby!

Terug
Bovenaan