Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

En er is helemaal niets aan te doen 1988? Mijn hemel, wat zal dat inderdaad een ongerust gevoel geven! Na een curretage zeggen ze toch ook dat als je na 6 weken niet ongesteld bent, je weer naar de arts moet? Of was dat de Provera? Sorry, ik heb nog nooit een zwangerschap of miskraam gehad, dus ik weet niet hoe het zit. Dat van die 6 weken hoorde ik van een vriendin, maar die was na de curretage na miskraam weer netjes binnen de tijd ongesteld.

Hey mandareintje, vandaag je nod toch? Hoe was je temperatuur vanochtend? :D
En jeetje wat balen 1988... Dat je ook maar gewoon moet afwachten lijkt me super frustrerend :(

Bo-Belle, ja klopt! Al had ik me verrekend, mijn NOD is morgen pas. Mijn temp vind ik niet zo betrouwbaar omdat ik last heb van de jetlag en slecht slaap. Had al liggen draaien en mn telefoon liggen spelen (heb nog vakantie) toen ik ineens dacht 'ohja temperaturen' . En toen was ie 36,7. Normaal na ovu issie 36.9. Voor ovu issie 36,3-36.6. Dus tsja valt weinig van te zeggen maar voorspelt niet veel goeds. Daarnaast zojuist een testje gewaagd ondanks dat de krampjes in mijn buik zeggen dat ik ongi ga worden.. en die was omo wit. Morgen nog even afwachten dan, maar heb heel weinig hoop. Waar zit jij nu in je cyclus?
1988: oh nee serieus?? Wat klote dat het maar niet op gang komt... kunnen ze echt niks doen? Nogmaald provera, of een alternatief? Wat een onzekerheid joh..

Aaah meh mandareintje naja het kán natuurlijk nog maar niet echt een goed gevoel bij dus?
Ik zit precies een week na ei en dus ook een week voor nod, daar zit altijd netjes 14 dagen tussen. Wanneer m'n ei komt is een ander verhaal ;) 
Ik heb niet echt een 'voorbestemd' gevoel deze ronde. Alles verloopt zoals elke andere ronde tot nu toe. Maargoed vanaf nu zou ik ook pas ongeveer 'verschil' kunnen gaan merken. We gaan het wel weer zien haha begin er ook gewoon een beetje klaar mee te zijn. Elke maand weer hoop en er druk mee zijn. Ik neig bijna naar 'laat het voorlopig ook maar zitten ook' maar dat zijn bekende moodswings binnen een cyclus haha. 

Sorry idd niet meer gereageerd, maar die was positief. ?? 2-3 weken staat er op dus ben denk ik ongeveer 4.5 / 5 weken nu. 12 aug en 13 aug staan er echo's gepland. Spannend
 Morgen op vakantie dus nu lekker genieten

Helaas...  
Net bruin afgeveegd dus morgen ongesteld... Schuiven we weer een maand op... Dus volgende maand ben ik het dan ergens eind aug begin september... Dus weer 3 weken gemiddeld te laat. Niet helemaal natuurlijk, had het 13e zo een beetje moeten worden.

Oh heerlijk Kriebelbeestje, wat moet dat een fantastisch gevoel zijn om mee op vakantie te gaan! Geniet er van! Hoeveelste ronde was dit nu voor jullie?
Bo-Belle: ja die moodswings ken ik ook.. heel bekend! Soms denk ik ook laaaat maaarrrr omdat ik er zo klaar mee ben, maar de wens is te groot dus een pauze nemen van het proberen is hier niet echt een optie denk ik... 
Hier was het slechte voorgevoel helaas juist, vanmorgen helemaal lage temp (36,4), krampen en paar druppels bloed gevonden. Het is dus aan het doorbreken. Bummer, maar had toch weinig hoop deze ronde.. deze maand gaat de IUI hopelijk door. Vrijdag begin ik met Clomid en volgende week woensdag de eerste follikelmeting. De dag erna begin ik bij mn nieuwe baan dus lekker getimed allemaal... 

Terug
Bovenaan