Hi Zeeuws-Meisje, lijkt me vervelend zeg zulke lange cyclussen! En wat verdrietig dat het vorige keer is mis gegaan. Hoop op snel een nieuwe positieve test voor je.
Ik merk dat ik tóch weer zenuwachtig begin te worden. Ik zit nu (vrijdag) op 4 dagen voor nod. Heb best wel wat last van m'n buik, dat heb ik normaal alleen op de dag van nod totaan het doorbreekt zeg maar. Maar goed, ik weet inmiddels dat mijn lijf precies kan doen wat ik graag wil merken. Verder helemaal geen signalen om eventueel zwanger te zijn hoor. Maar ik ben vooral zenuwachtig omdat vorige maand 3 dagen voor nod (morgen dus) mijn temperatuur zakte, en bleef zakken tot ik ongesteld werd.
En dat zou dan morgen zijn. Dus ik wil heel graag in slaap vallen zodat ik morgen kan temperaturen haha. Suf I know. Helemaal omdat dit pas mijn 2e volle maand temperaturen is dus er valt natuurlijk nog niets over te zeggen (als het überhaupt al zo stipt zou kunnen zijn).
Anyways, ik denk het niet maar hoop gewoon dat het raak is. Ik heb gewoon geen zin meer in nog een maand wachten, hopen en teleurgesteld worden. Dat ben ik nu wel een beetje beu. Als het deze maand niet is gelukt bel ik de huisarts, die gaf een paar maanden geleden aan dat we moesten wachten tot de zomer voor ik een verwijzing naar de gyh zou krijgen.
Dus die tijd is nu wel aangebroken. Zie er toch wel tegen op. En aan de andere kant vind ik het ook wel even fijn, als er iemand mee gaat kijken haha.