Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

mandareintje Dit was ronde nummer 7 maar wel vanaf mei 2018 bezig. Hele lange cyclussen heb ik. 
Vervelend dat je ongesteld bent nu. Hopen op iui snel nu toch. 
Ik moest ook starten deze week met clomid maar niet nodig gehad dus. 

Knuffeltje aah jij ook al :( klote weer hè... wees maar even lief voor jezelf vandaag en de komende dagen. Doen waar je zin in hebtz en trakteer jezelf op wat lekkers. Heb je verdiend.
Kriebelbeestje: suuuper fijn dat het raak is zo vlak voor je met Clomid zou beginnen! Ik heb 1 ronde met Clomid gehad maar omdat ik 4 eitjes had ging t niet door. Ronde daarna had ik een cyste dus kon het weer niet doorgaan. Hopelijk nu wel. Maar klopt, in rondes tellen is niet altijd eerlijk. Wij zitten nu in ronde 14 terwijl we in juli 2018 begonnen zijn, komt door mijn cyclussen van 26 dagen steeds..

Jeetje balen weer Knuffeltje, heb jij elke keer hele lange cyclussen of ben je echt elke keer zo lang overtijd? Dat lijkt me echt helemaal balen, dat je geen idee hebt wanneer je het kan verwachten.. Ik schommel tussen de 26 en 33 dagen, en word dus al chagrijnig als ik merk dat ik een late eisprong heb. 
Ah jij ook mandareintje! Door met de iui dus.. Ben benieuwd hoe het deze keer bij je gaat. Lijkt me ook wel veel afleiding geven zo'n traject? En wel fijn een nieuwe baan! Timing misschien een beetje druk maar een nieuwe baan gaf mij altijd veel energie haha :) 

Das waar! Geeft zeker energie, en heb op zich veel afleiding. Ben nu niet mega verdrietig, in tegenstelling tot andere keren. Al vind ik het natuurlijk wel super jammer.

Balen Mandareintje en Knuffeltjeee!
Hier is mijn ei gesprongen precies op de enige x dat we seks hebben gehad. Ik geloof dat we allebei een dip hebben en we elkaar daardoor deze maand niet besprongen hebben ofzo. Nou ja, het heeft maar een paar snelle zwemmers nodig he om raak te zijn! 

Dat zou wat zijn toch lapjesendraadjes, dat je exact goed zou zitten haha!
Hier is het sowieso niet heel vaak "feest" hoor... Allebei een drukke baan en een soort van omgekeerde werkweek. Top. 
Maar ik duim dat het precies de goede timing was ;) 

Nou lapjesendraadjes dat zou wel tof zijn, letterlijk in 1x raak ;-) Nu hopen op efficiënte zwemmers en een gewillig ei. Ik duim voor je.
knuffeltje, ik heb hetzelfde, al een paar dagen wat bruinig slijm maar het bloed zet niet door. Als dat het wel doet ben ik net als jij eind augustus m'n ei en begin september hopelijk dan NOD.
Gisteren heb ik een verwijzing voor de gyn gekregen vanwege de rare cycli. Ik ben zowel teleurgesteld als blij. Je hoopt stiekem te horen dat je je aanstelt maar ik ben toch ook blij dat ze gaan kijken wat er nou achter zit en of er iets aan te doen is..  
Succes aan de rest ^^

Hoi meiden, 
Ik weet niet of ik hier al in dit topic 'mag' aansluiten... Als ik kijk naar het aantal maanden dat we bezig zijn mag het wel, als we kijken naar het aantal rondes niet. 
We proberen vanaf januari zwanger te worden. Echter heb ik zeer lange cyclussen waardoor ik nog maar 3 menstruaties heb gehad in 2019. Ik ben vorige maand wel zwanger geraakt (eisprong op dag 84) maar helaas uitgelopen op een miskraam 2,5 wk geleden. Dit zou dus m'n vierde ronde worden en de eerste na de miskraam. 

Terug
Bovenaan