@sunday @tralala @lapjesendraadjes dankjewel voor jullie begrip en tips echt heel fijn. Ik heb al wel ovulatietesten geprobeerd, maar ik snapte het niet goed.. Ik kreeg elke keer hele vage streepjes en niet echt een duidelijke streep. Als het 1 dag duidelijk is, moet ik dan de dag erna ook nog testen? Ik wist helemaal niet dat de eisprong op een andere dag plaats kon vinden, als je cyclus 28 dagen duurt! Ik ga er nu zeker op letten want dat is dan denk ik wat ik fout doe..
Ik word dit jaar 27 en ik ben een gezonde jonge vrouw dus er zou niks mis met mij moeten zijn, maar ik heb laatst een soort van bultje in mijn vagina ontdekt en de huisarts heeft gekeken en gevoeld en zegt dat het niks is, maar ik kan het gevoel niet loslaten dat ik bv een cyste heb of dat er iets anders mis is. Misschien toch maar nog een keer bellen.. Ik heb net getest en helaas geen resultaat, moet vandaag ongesteld worden en zo voelt het ook al.
Daarnaast heb ik het vreselijk lastig met het feit dat ik aan niemand wil vertellen dat we bezig zijn, maar tegelijkertijd veranderd er zoveel dat ik het wel wil delen. We willen het een verrassing houden, maar het continu smoesjes bedenken waarom ik geen drankje mee drink, begint echt lastig te worden. Wij zijn echte Bourgondisch mensen en daarnaast gaan we zeker 1x per maand naar een feestje, dus je kan wel begrijpen dat mijn vrienden en familie mij nogal vreemd vinden en heel vaak vragen stellen. Ik gooi het nu op, ik wil op mijn gewicht letten, maar als ik ondertussen wel 3 toetjes bestel klopt er natuurlijk niks van haha!
Ik hoop door met jullie te kletsen ik me beter ga voelen en misschien ook wel jullie kan helpen!