@lapjesendraadjes Oh wat vervelend zeg dat er bij jou geen peil op te trekken is.. Raar hoe het lichaam in elkaar zit vind ik. Maar kan je temperatuur niet zakken om een andere reden?
Ik heb al 2x getest en 2x negatief dus ik ga nu gewoon afwachten.
Ik heb volgende week woensdag een afspraak staat bij de huisarts, ik heb net gebeld, want ik ben erg onrustig, slaap slecht en krijg het niet uit mijn gedachte dat er iets mis is met die bult, dus ik ga er nu door een vrouwelijke arts naar laten kijken, hopelijk snapt ze er meer van dan mijn mannelijke arts haha.
Een vriendin van mij is gestopt in November met de pil (niet omdat ze zwanger wilt worden) en ze werd meteen heel netjes elke maand ongesteld, maar na 5 maanden bleef het opeens weg en nu is het laatst weer gekomen, dus ze was naar de dokter gegaan en daar werd haar verteld, dat ze eerste 5x ongesteld schijn was, net zoals met de pil en dat ze dus geen echte ovulatie heeft gehad. Dit baart mij natuurlijk zorgen dat ik dit ook ga krijgen. Maar aan de andere kant heb ik al een keer positief getest op de ovulatie.. Dus het zou niet moeten kunnen toch??
Welkom in mijn gedachtewereld haha.. En sorry voor de spam..