Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik ben nog steeds in spanning aan het aftellen naar m'n NOD. Dit zou komende vrijdag/zaterdag zijn. 
Ik voel zoveel.. Pijn aan m'n schaambeen, pijnlijke borsten, maagzuur, slecht slapen, veel naar toilet gaan.. Klinkt allemaal goed, maar ik ben er zo fel mee bezig deze maand dat ik bang heb dat m'n lichaam me voor de gek houdt! 
Hoe gaat het met de rest van de dames hier?

Mijn NOD is ook zondag/maandag chacha! Ik voel sinds vrijdagavond constant gerommel in m'n onderbuik en wat steken in m'n vagina. Maarja, dat kan ik mezelf ook heel goed aanpraten. Verder beginnen mijn borsten weer een beetje te steken, dat heb ik altijd een week voor nod. Geen verdere klachten eigenlijk. Was super hoopvol deze maand, maar goed we gaan het zien. Heb nu niet perse aanwijzingen op een zwangerschap dus we wachten maar gewoon weer af.
Ik temperatuur nog wel, die was vandaag 37.1 het hoogst van de afgelopen 3 maanden maar weet niet of dat echt wat zegt. Als die 3-4 dagen voor nod gaat zakken weet ik eigenlijk al genoeg. 

Dan lopen we bijna gelijk Bo-Belle! Vreemde lichamen hè, zwangerschapssymptomen zijn bijna identiek aan menstruatiesymptomen. Ik word er echt zenuwachtig van!
dat wachtbankje elke keer is toch lastig hè! Ik zou direct willen weten of het gelukt is of niet. Met Mn stomme kop ook al een test gedaan, natuurlijk negatief, veel te vroeg getest :’). 
Temperaturen doe ik eignelijk niet. Vorige keer was ik er veel minder mee bezig (voor zover dat kan met dagelijkse medicatie en 2x per maand op controle naar de gynaecoloog), maar nu wil ik natuurlijk dat het direct terug raak is zoals toen.. ik word gewoon gek van mezelf :’)

Hoi Allemaal,
Ik heb hier wen beetje meegelezen, nadat ik 3mnd geleden na 11 rondes hier mn eerste positieve testje heb gehad. Jammer dat er de laatste tijd niet wat meer positieve testen voorbij zijn gekomen! Hopelijk moment zondag/maandag weer wat streepjes voor jullie tevoorschijn! 
Hier minder goed nieuws: ik zit vanaf volgende maand weer in dit groepje. Het mocht helaas niet zo zijn en had na een goede echo op 8w nu slecht nieuws tijdens de termijnecho: geen kloppend hartje meer (het is waarschijnlijk 9w geworden). Heel verdrietig, maar wil ondanks dit positief blijven en vanaf volgende maand weer poging(en) wagen. Hopelijk dit x was sneller dan die 11 rondes...
Ik moet nu een klein weekje afwachten of het spontaan komt (heb nu beetje bruinverlies) en anders staat woensdag een afspraak bij de gyne voor pillen om het op te wekken.
Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt? 

Yres, het spijt me dat je dit moet meemaken! Verschrikkelijk om dit te moeten horen op je termijnecho.. Ik heb zelf slecht nieuws gekregen tijdens onze termijnecho, ons kindje bleek trisomie 18 te hebben en dus niet levensvatbaar. Ik heb ervoor gekozen voor een curretage met 13w, aangezien het hartje bij ons nog wel klopte toen en een spontane miskraam afwachten geen optie was.
Ik wens je heel veel sterkte!

Wat jammer om te lezen dat het bij vele nog niet gelukt is. Bij mij ook nog niet. 
Yres, wat onzettend jammer om te lezen. Ik heb er geen ervaring mee. Heel veel sterkte

Jeetje Yres en Chacha wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg. Echt een klap in je gezicht...
Ik hoop dat de miskraam snel doorzet Yres. Lijkt me ook gek om daar op te wachten.
En Chacha, ik heb ook toevallig vandaag al getest >.< idioot natuurlijk maar het is echt sterker dan ik ben haha! Ik denk trouwens wel heeeeeeel licht een schaduw te zien maar denk niet dat als ik 'm aan m'n vriend geef hij hem ook zou zien haha. Dus voor nu hou ik 't maar op een streepje dat zowat in m'n oog gegraveerd staat ;) 

Het was idd een serieuze mep dat we gekregen hebben. Gelukkig heb ik een schat van een man die me super gesteund heeft! 23 december zal een moeilijk momentje worden voor ons, dan was in uitgerekend..
en van mijn test word ik nu helemaal gek.. ik dacht dus deze ochtend ook een schaduw te zien Bo-Belle. Nu haal ik die test terug boven (voel toch iets vreemd aan mn lichaam) en is er een plus te zien.. Weliswaar heel licht, maar zelfs men man zag het! Nu dus nog spannender!! Ik hoop dat ik even kan volhouden om niet te testen ?

Terug
Bovenaan