Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Spannende tijd voor de dames op de wachtbank!!! En idd... het wordt weer eens tijd voor positieve testen!!
Vanmiddag heeft de gyn mij teruggebeld. Ik heb nog eens gevraagd naar die cijfers. Donderdag zei hij nog dat de kans dat we spontaan binnen een jaar zwanger worden minder is dan 30%. Vandaag zei hij dat het precieze % 30,9 is. Dit percentage is berekend aan de hand van onze leeftijden en het feit dat ik nooit zwanger ben geweest (ook geen miskraam).
Met IUI hebben we zeker kans zei hij. Binnen een jaar is de kans 60 a 70%. Ook omdat verder alles prima is bij ons. 
Hij maakt een verwijzing en het is nu afwachten op de eerste afspraak bij het Maasstad in Rotterdam. 
Ik zit trouwens ook op het wachtbankje.... ik geloof er toch nog wel in dat het ook nog spontaan raak kan zijn. NOD is 26 of 27 augustus. Sinds donderdag zit ik onder de pukkels, maar kan zeker ook van de stress komen. Ook al 2 dagen last van diaree... is dat een zwangerschapssymptoom? Hahaa
Zou toch wat zijn he als het nu raak is! 
Succes ladies!!! Ik duim voor jullie! 

Wat fijn Tulpje dat je sowieso een doorverwijzing krijgt en dat de kansen met iui echt behoorlijk hoog worden geschat! En tuurlijk kan het nog steeds natuurlijk gaan, de kans is niet echt nul met 30.9% :)
Bij mij is diarree wel een symptoom, tenminste had ik ook toen ik in mei wel die positieve test had maar daarna toch ongesteld werd. En nu heb ik het weer... :O 
En wowww Chacha haha krijg je hem op de foto? Benieuwd! Natuurlijk niet helemaal officieel als ie buiten de afleestijd kwam maar toch... Als die schaduw er wèl binnen de afleestijd zat.. Spannend! 
Ik heb het geprobeerd (op de foto zetten) maar het is niet gelukt haha. Ik test morgen gewoon weer hoor, kan mezelf wel voor de gek houden maar helaas... Weet ik wel beter inmiddels zeker als ik dacht wat te zien verander ik in een test freak. Achja. We dealen er maar mee ;) 

En diarree kan natuurlijk van vanalles komen hè... Maar ik zit normaal verstopt vanaf vlak na de eisprong tot menstruatie. 
Tegelijk met de menstruatie komt dan en-de-lijk mijn ontlasting weer opgang. Lekker verhaal weer trouwens haha maar wat ik bedoel te zeggen is dat het voor mij dus wel opvallend is om de week voor nod meerdere keren op een dag naar de w.c. Te gaan en dan niet van die geitenkeutels te poepen :p

Ik heb net het tegenovergestelde, bij mijn zwangerschap kon ik nog amper naar toilet gaan ?. Ook niet aangenaam Haha!
Ja, ik weet dat het twijfelachtig is. Schaduw was er sowieso deze ochtend al. Nu heb ik al 100 testen gedaan en telkens gaan terug kijken savonds na mijn werk en dit heb ik nog nooit gezien.. dat de streep dan ineens duidelijker wordt en ook blauw en niet grijs. Op foto krijg ik hem niet nee, kwestie van de spanning nog wat op te bouwen ?. 
Ik duim dat onze schaduwen duidelijker worden naar het einde van de week!
Tulpje, vaak is het zo eens je je zet op IUI/IVF dat je meer bezig bent met dat dan met zwanger worden. Wie weet heeft dit bij jou ook effect gehad! Ik duim meiden!

Terug
Bovenaan