Vandaag kreeg ik even doodleuk in mijn gezicht van iemand.. ik ben zwanger!! Wat is het dan lastig om als het zo uit het niets komt enthousiast en leuk te reageren!!
Laatst hebben we om te beginnen thuis maar eens een spermatest gedaan, daar was mijn man benieuwd naar. De uitkomst was wat minder duidelijk dan verwacht! Het kan namelijk of ongeveer dezelfde kleur zijn dan het controle vak, dan is de vruchtbaarheid hoog. Of lichter dan is het aantal zaadjes per ml minder dus kan het langer duren of geen kleur dan is de man onvruchtbaar. Nou wij hadden een beetje van alles (zal de foto bijvoegen)
Ik vind het zooo lastig! Mijn cyclus is mooi 28 dagen, we roken en drinken niet, eten toch best wel gezond, sporten(mijn man veel meer dan mij, maar ik beweeg voldoende) ik heb mijn eisprong iedere maan. En ben al langgg gestopt met de pil.
En dat het dan toch nog zooo lang kan duren, poeh lastig! Ik heb dus even een baal momentje!! Eind deze week mijn eisprong weer rond 9 maar ook pas weer ronde 6 want we hebben 2 of 3 rondes gehad dat we er niet mee bezig waren wel geklust rond ovulatie dus ze tellen als ronde wel mee ookal hebben we misschien net verkeerd geklust.
Nu had ik afgelopen 2 maanden dat ik echt 5 dagen voor nod wat bruine afscheiding had. Telt dat mee als begin van nieuwe menstruatie of niet? Ivm mijn lf wil ik dat even in de gaten houden. Of is dat pas echg bij hevig bloedverlies?