Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@Tralala Bedankt voor het reageren. Als jij en lapjesendraadjes een soort gelijke 1e afspraak hadden zal het bij ons ook wel zo gaan ongeveer. Enigste is dat wij zaadonderzoek en bloedprikken al van te voren nu hebben gedaan blijkbaar. Kwam onze mannelijke ;-) huisarts zelf mee dus was wel fijn. Ik ben erg benieuwd,  hoop aan ene kant natuurlijk dat er niks aan de hand is maar andere kant als er wel iets aan de hand is heb je wel gelijk een verklaring waarom het niet lukt. We wachten rustig af. Eerst mijn NOD maar afwachten, misschien is het allemaal niet meer nodig :)

Vandaag kreeg ik even doodleuk in mijn gezicht van iemand.. ik ben zwanger!! Wat is het dan lastig om als het zo uit het niets komt enthousiast en leuk te reageren!! 
Laatst hebben we om te beginnen thuis maar eens een spermatest gedaan, daar was mijn man benieuwd naar. De uitkomst was wat minder duidelijk dan verwacht! Het kan namelijk of ongeveer dezelfde kleur zijn dan het controle vak, dan is de vruchtbaarheid hoog. Of lichter dan is het aantal zaadjes per ml minder dus kan het langer duren of geen kleur dan is de man onvruchtbaar. Nou wij hadden een beetje van alles (zal de foto bijvoegen)
Ik vind het zooo lastig! Mijn cyclus is mooi 28 dagen, we roken en drinken niet, eten toch best wel gezond, sporten(mijn man veel meer dan mij, maar ik beweeg voldoende) ik heb mijn eisprong iedere maan. En ben al langgg gestopt met de pil.
En dat het dan toch nog zooo lang kan duren, poeh lastig! Ik heb dus even een baal momentje!! Eind deze week mijn eisprong weer rond 9 maar ook pas weer ronde 6 want we hebben 2 of 3 rondes gehad dat we er niet mee bezig waren wel geklust rond ovulatie dus ze tellen als ronde wel mee ookal hebben we misschien net verkeerd geklust.
Nu had ik afgelopen 2 maanden dat ik echt 5 dagen voor nod wat bruine afscheiding had. Telt dat mee als begin van nieuwe menstruatie of niet? Ivm mijn lf wil ik dat even in de gaten houden. Of is dat pas echg bij hevig bloedverlies?

Fishy, er is ook een forum wat verder op de 1e pagina "bloedingen" waarbij die persoon ook voor nod al begint met bloedverlies/menstruatie en is doorverwezen op eigen verzoek naar de gyn. Misschien kun je daar iets lezen waarin jij je kunt herkennen.

Farru, menstruatie wordt gemeten als er helderrood bloed is. Niet een paar druppels, maar dat het doorzet zegmaar.

Lapjesendraad, dus dat ik 5 dagen voor nod iedere dag een veegje bruin hebt telt voor de lf niet mee. Die eindigt pas op het moment dat ik echt helderrood bloed verlies?

Ik denk inderdaad dat je dat niet 'mag' meetellen als menstruatie, maar zeker weten doe ik het niet Farru... bij mij zelf een compleet ander verhaal namelijk (zondvloed vanaf het eerste moment). 
Zelf ben ik nu precies 1 week na ovu en 1 week voor nod. Had vanochtend ineens een (mini)druppeltje helder vocht aan mijn linkertepel. Ik eerst helemaal lyrisch (OMG NIEUW SYMPTOOM), maar heldervocht blijkt na een rondje google vaker gewoon iets anders te zijn. We wachten de week héél ongeduldig af. 
Iemand nog meer een nod op/rond 24 sept?
Vrienden van ons zijn gister bevallen, en hoewel je dan natuurlijk al een tijdje weet dat het eraan gaat komen was ik toch naast heel blij ook intens verdrietig. Gelukkig ben ik nu weer bijgetrokken en ga ik morgen de stad in om een cadeautje te kopen. 

Pfff ik ben altijd redelijk rustig geweest, maar nu het voor het 'echie' gaat raak ik best wel gespannen!! Gatsiegatsie. Ik had eigenlijk verwacht om gisteren mijn eisprong te hebben, maar helaas wordt de lijn heeeeel langzaam dikker. En nu zal je net zien dat hij vanavond een knaltest geeft, zodat ik op mijn drukste vergaderdag (morgen) naar het ziekenhuis kan. Sorry, ik moest het even van mij afschrijven!

Spannend Bo-Belle en Lapjes en draadjes.
Ik denk dat ik het ook zo rond de 24e moet worden. Geef mezelf weinig kans, vsnwege het hele blokkeerverhaal eerder. Dat mijn nod er aan komt is wel duidelijk. Ik heb epilepsie en dat is momenteel heel actief. Durf bijna geen boodschappen te doen omdat ik bang ben zon absance in de supermarkt te krijgen en daar dan maar te staan met mn mandje en de helft te vergeten... pfff...
Ik heb deze week dus veel last van mijn epilepsie, weinig honger en onwijs rommelende darmen. En onwijs moe, maar dat kan ook van mn epilepsie komen...

Terug
Bovenaan