@Annoot, vervelend dat het zo spannend is. Ik zou wel hetzelfde advies willen geven als lapjesendraadjes. Ga ervan uit dat je ongesteld wordt. Op dit moment is dat namelijk het meest waarschijnlijk. Ik hoop vooral dat je snel duidelijkheid hebt.
@Lapjesendraadjes, wat spannend allemaal. Ik snap dat het niet fijn is op je drukste dag op het werk, maar van de andere kant het is maar werk. Er zijn belangrijkere dingen. Ik hoop zo dat je over een paar weken goed nieuws kunt brengen.
Ik hoef deze maand niet in spanning te zitten. Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen, maar ik voel me echt niet lekker en mijn vriend is ook niet helemaal lekker. Ik heb ook echt geen zin om ook maar de moeite te doen om er iets van te maken. Het kan overigens ook door de eisprong komen dat ik me niet zo lekker voel. Ik ben met vlagen misselijk, heb hoofdpijn en ben erg moe. En op de een of andere manier merk ik toch ook wel iets van spanning in mijn borsten. Van de ene kant vind ik het wel jammer, maar van de andere kant vind ik het ook wel prima zo. Even een maandje geen druk en geen gedoe.
Ik zal dus af en toe met jullie meelezen en vooral hopen dat hier aan het eind van de maand een paar goede berichten voorbij zijn gekomen.