Hoi dames,
Na vele maanden mee te hebben gelezen heb ik besloten mij hier toch te melden om mijn verhaal kwijt te kunnen. Ik merk dat ik er toch graag over wil hebben met dames die ook in deze situatie zitten en begrijpen wat je bedoelt, ondanks dat ik er thuis met mijn vriend wel over kan praten.
Ik ben 35 jaar en we zijn nu ruim een jaar bezig voor ons eerste kindje.
Ik ben in juli afgelopen jaar gestopt met de pil, en vrijwel meteen een regelmatige cyclus van 28 dagen. Heb in november afgelopen jaar 1x positief getest, maar dat is helaas met 5 +4 alsnog fout gegaan. En sindsdien wil het niet meer lukken.
We zijn eind augustus dit jaar bij de gynaecoloog geweest, het zaad van mijn vriend is goed, bij mij zijn alle bloeduitslagen ook goed en ook de echo. Er is dus geen medische reden gevonden waarom het niet zou moeten lukken. We moeten het nog een jaar blijven proberen.
Na dit nieuws weer met volle moed verder gegaan, want het moet gewoon kunnen. Maar ben vandaag helaas toch weer ongesteld geworden en merk dat de onzekerheid weer omhoog komt, misschien is er dan toch iets met me mis... wat doe ik fout??? Kan ik iets anders doen ???? Het kost me dan weer een dag of 2 om weer in de positieve vibe terecht te komen, en dat gaat ook wel weer lukken, maar vandaag voel ik me gewoon rot.
gr MP