Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ver* verd* verd*!
Ik heb op mijn werk een cliënt die heel goed is in cirkeltjes praten. Eerst de miscommunicatie over mijn shirt. Dat vond ik niet zo erg. Klein rijmt op wijn, van het merk Kleintje. Nee geen kleintje op komst. Vervolgens kwam ze er later weer op terug en op terug en terug heel slim en geniepig dat zij wel het programma niets liever dan een kind kijkt. En over haar familie hoe snel het raak was bij wie en zo ging het lekker door. Gelukkig zat mijn tijd er weer op. Voor ik echt boos werd afgekapt en tot volgende week gewenst. 
Mensen, ik wèèt dat het niet zo maar wil. Hou er gewoon over op. Ik hoef geen goedbedoeld commentaar, ik hoef er niet steeds mee geconfronteerd te worden. Houd gewoon je mond.
Ook al weet ik die cliënt, zit ik nu met een kutgevoel en kan ik haast wel janken...

Hoi Dames!

Vannochtend bij de HA geweest, hij begon eerst overtuigd dat een LF van 4 dagen echt wel lang genoeg was hoor! 
Dus dat we ons daar niet druk over hoefde te maken.. 

Nou goed uiteindleijk doorverwijzing gekregen met de combinatie dat ik ook heeeeel zwaar menstrueer (8 dagen veeel bloed en stolsels is niet gek hier). Hij dacht misschien aan een vleesboom? 31/10 naar de gyn in elk geval.. 

Bo-Belle: wat heftig zeg. Dat lijkt me echt heel moeilijk. Ondanks dat je zus natuurlijk haar eigen keuzes moet maken, is het toch wel heel confronterend. Sterkte! 

Mttm, ah balen joh dat je geconfronteerd werd met een witte test! Ondanks dat je vermoed dat het niet raak is, komt t toch als een klap aan!
Bo-Belle groot gelijk dat je kwaad bent! Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop en vaak zijn dat familieleden. Ze had toch prima een vriendin kunnen vragen om op te passen?
Knuffeltjeeee wat lijkt het mij moeilijk om kalm te blijven als een cliënt je zwakke plek heeft ontdekt! Succes bij het volgende gesprek!
Fishy, wat frustrerend om zo'n HA tegenover je te hebben als die met droge ogen beweert dat zo'n korte LF prima is. Je zou bijna willen vragen naar zijn diploma hahaha. Gelukkig dat jullie een doorverwijzing krijgen!

Ik meld me hier ook eventjes.. Gewoon om mijn hartje te luchten.
Wij zijn nu 18 maanden bezig voor een eerste kindje. Het wachten is verschrikkelijk en ik haat de goedbedoelde woorden van me'se'. Maar die kwetsen des te meer. 
Reeds 3 maanden begonnen met utrogestan om de lf te verlengen. Helaas nog steeds niks.. En wordt gevolgd door de gynae. 
Soms denk ik. Hoe moeilijk kan het zijn om een stom streepje te krijgen op een test te krijgen. Durf al niet meer eerder testen, om niet weer een negatieve test te hoeven zien. 
Ik voel allemaal met jullie mee. Ik weet hoe moeilijk het is. Je weet pas wat het is, als je het zelf meemaakt.. 

Mttm, ah balen joh dat je geconfronteerd werd met een witte test! Ondanks dat je vermoed dat het niet raak is, komt t toch als een klap aan!
Bo-Belle groot gelijk dat je kwaad bent! Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop en vaak zijn dat familieleden. Ze had toch prima een vriendin kunnen vragen om op te passen?
Knuffeltjeeee wat lijkt het mij moeilijk om kalm te blijven als een cliënt je zwakke plek heeft ontdekt! Succes bij het volgende gesprek!
Fishy, wat frustrerend om zo'n HA tegenover je te hebben als die met droge ogen beweert dat zo'n korte LF prima is. Je zou bijna willen vragen naar zijn diploma hahaha. Gelukkig dat jullie een doorverwijzing krijgen!

Welkom S D, lucht maar wat en wanneer je wilt, we zitten allemaal in dit stomme schuitje!
Over dat eerder testen: Ik begin mij inmiddels een beetje te irriteren aan vrouwen die al voor hun NOD testen omdat ze kwaaltjes hebben. Terwijl ik dan heel bitchy denk, die kwaaltjes kunnen ook gewoon een voorbode van ongesteldheid zijn. Maar goed, dat is soms ook pure jaloezie ik beken het!
Maar dan nog, vroeg testen kan vals positief en vals negatief geven. Dat is hoe dan ook onwijs verdrietig in een, vind ik, geestelijk nogal een zwaar proces om zwanger te worden. 
Ik hoop dat je snel overtijd mag zijn zodat je kunt testen!!

Lapjesendraadjes: dat gevoel ken ik heel goed. Ronde 1 en al helemaal in paniek raken van sommige symptomen. Maar inderdaad wat je zegt, het een en al jaloezie. Een vriendin van mij begon laatst over een tweede. Ik gun het haar enorm, maar oh wat doet het pijn om te weten dat ik in die tijd niet eens 1 kindje heb gekregen. Niet eens een streepje op een test, helemaal niks. 

Ik voel me vandaag ook echt k*t. Ik heb niet eens het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Dus dat gaat minimaal nog een week duren. Het slijm van vorige week zal dan toch wel een late eisprong zijn geweest. 

Terug
Bovenaan