Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hoe is jullie weekend met dit regenachtige weer?
Ik ben de dag prima en relaxt doorgekomen. Shoppen is het beste als je afleiding nodig hebt hahaha. 
Ergens zit nog een klein duiveltje. Ik had namelijk best pijnlijke tepels, maar ik weet ook dat het niets hoeft te zeggen. 

Hopelijk heeft iemand nog goed nieuws ??

Hier vooral heel veeeeeel opgeruimd. We hebben echt al ruim 10 Vuilniszakken troep weggegooid. En lekker aan het poetsen. We kunnen pas eind oktober over, maar a.s. donderdag komen de eerste mensen kijken in dit huis, dan moet het er wel lekker fris bijstaan :) 
En voor mij begint het grote wachten eigenlijk pas, dus ik ben komende week nog wel zen :p verwacht over 14 dagen mijn nod pas. 
Ik blijf het spannend vinden hoor mttm! Ga je dinsdag een testje wagen of toch tot het weekend erop wachten? 

Bo-Belle wat goed van jullie! Is het vandaag ook echt weer voor geweest. Hopelijk verkopen jullie het huis snel. Het zal in ieder geval niet aan de rommel liggen. 
Ik twijfel op dit moment een beetje wat wijsheid is. Wat betreft spanning hoef ik nu niet meteen te testen, maar voor sommige andere dingen zou het wel goed zijn om duidelijkheid te hebben. Ik slik nu bijvoorbeeld nog teunisbloemolie en als je zwanger bent, wordt geadviseerd om daarmee te stoppen. Als ik morgen tijd heb, haal ik denk ik toch maar even een testje. Eerst even kijken hoe ik me morgen voel. Misschien zijn de pijnlijke tepels wel van iets heel anders. En dat ik veel moet plassen is ook niet zo gek met al die thee die ik drink.

Mttm wij huren dus dat is opzich geen probleem :) alleen komen er dus vreemde mensen in ons huis kijken terwijl alles er nog staat haha dat is gewoon een gek idee dus wil ik alles spic en span hebben. En scheelt ons straks natuurlijk ook tijd met de verhuizing.
Hoe gaat het vandaag bij jou? Mijn temp was vanochtend flink hoger, dus eisprong is gister ergens in de middag geweest. Top. Toen hebben we het zomaar ineens spontaan nog gezellig gehad. Altijd fijn als die nog even meetelt ;) 

Bo-Belle ook als je huurt snap ik dat je alles netjes wil hebben als iemand komt kijken. En inderdaad al meteen alles opgeruimd voor de verhuizing. Ga je weer naar en huurhuis verhuizen of hebben jullie iets gekocht? 
Wat goed dat jullie gisteren nog goed gebruik hebben gemaakt van de eisprong hahaha. Zeker nu je achteraf weet dat hij gisteren ongeveer is geweest. Toch zou ik gewoon eens willen zien hoe dat nu gaat zo een eisprong. Dan zou je namelijk ook kunnen zien waar het misschien misgaat hahaha. 
Hier baal ik eigenlijk vooral dat er nog geen spoor te bekennen is van mijn menstruatie. Voorgaande maanden had ik steeds een beetje roze/rood bij het afvegen en 2 dagen later brak het door. Deze maand gaat het dus in ieder geval anders zijn als ik morgen nog ongesteld ga worden. Gisteren had ik ergens nog de hoop dat ik misschien zwanger ben. Op de een of andere manier was die hoop vanmorgen toen ik opstond echt meteen weg. Het leek wel alsof mijn lichaam een signaal gaf van doe niet zo gek, je bent niet zwanger. Ik weet nog steeds niet wat ik moet denken, maar voor mijn eigen gemoedsrust ga ik toch maar even uit van een hele late eisprong. Ook al had ik vanmorgen weer een soort van slijmachtige afscheiding (het valt sowieso op dat het meestal alleen 's ochtends is de afgelopen dagen). Ik denk dus dat ik echt pas van het weekend ga testen. 

Hi meiden, 
Ik was een half jaar geleden ook druk aan het meelezen, nu weer een half jaar later, laat ik toch maar iets van me horen. 
Wij zitten inmiddels in ronde 13...  best heftig.... Maar de moed geven we niet op... 

Welkom terug GebruikerSeen. Al was je hier natuurlijk liever niet meer geweest. Goed dat je de moed niet opgeeft, al is dat soms nog zo moeilijk. Zit je nu in de spannende weken of aan het begin van je cyclus. 
Ik heb toch maar even een test gekocht. Dan zie ik wel waar ik de test ga doen. Het blijft toch een beetje op en neer gaan met dingen die ik voel. Ik blijf overigens nog steeds denken dat het niet raak is. Als ik een beetje terugtel wanneer we het gezellig hebben gehad, dan kan het eigenlijk gewoon niet. 
Ik ben er gelukkig veel relaxter onder dan andere maanden, maar het houdt me toch wel bezig. Vooral omdat ik niet weer een lange cyclus wil. 

OoOhh @mttm, wat irritant zeg dat je zo lang moet wachten! Kan me voorstellen dat het je enorm bezig houdt! Ik wijk zo’n af en toe 4-5 dagen af van de ‘standaard’ 28d en daar wordt ik al kierewiet van! Hopelijk moet je niet al te lang wachten of heb je een mooi testje in je handen!
@Elsiejoy, wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat! Vooral omdat je aan het begin zo’n onzeker momentje had met het bloeden. Super spannend ook die 20w echo morgen! Volgens mij is dat echt een leuk echomoment. Geniet ervan! 
@Taaraa, wat balen dat je nog even moet wachten voordat je met de behandeling mag starten. Je geduld wordt goed getest zeker :(
@lapjesendraadjes, waar sta jij nu in je cyclus? Ik zou ook graag een mooie glazenbol hebben, maar dan wil ik eerder wanneer er een mooi en gezond kindje in onze armen ligt ipv wanneer het mag lukken. De volgende x hier gaat volgens mij echt leven van dag tot dag zijn, totdat de kleine eruit is!

Terug
Bovenaan