Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

mttm,  Eenn huil en baaldag mag af en toe ook wel even vind ik. Het is niet fijn maar we moeten toch best wel wat verwerken iedere keer weer. Hoe lang zijn jullie nu bezig?

Soms vraag ik mij echt af wat er nou zo moeilijk is om zwanger te worden. Ik ken iemand die net bevallen is, haar zwangerschap kwam zo onverwachts voor iedereen. Woon situatie echt niet ideaal. De man in kwestie was niet eens serieus en is ook niet meer in beeld, en dan na 1x totaal perongeluk en niet gepland zwanger.... 

Wij gaan door naar ronde 10... Had wel een goed gevoel over de laatste ronde... Maar dat zegt dus helemaal niks.
Dinsdag krijgen we uitslag van het spermaonderzoek van mijn vriend. Ben heeeel benieuwd wat daar uit komt. Daarna krijgen we mogelijk een doorverwijzing van de huisarts.
Heb vandaag ook een baaldag. Ongesteld zijn werkt ook niet mee... Morgen een nieuwe kans voor een betere dag ??

Oh mttm jank het er maar allemaal uit! Het is gewoon een rottraject, elke maand wachten en hopen op goed nieuws en elke maand teleurgesteld worden!
Muts, ook jij, balen mag en heeft iedereen nodig om daarna weer vol goede moed door te gaan!
Farru, ik heb de tabletten bij het Kruidvat gehaald, eigen merk, een pot van 90 pillen waarvan je er 2x per dag 1 moet nemen (de man dan).
Wij hebben een puber thuis (van mijn partner) die qua schoolwerk haar eigen gaat en niet perse de juiste. Daar zijn we hier best wel druk mee. Grijze haren krijgen we er van. Ik hoop toch zo dat wij forummers allemaal over tig jaar ook zo zitten met onze eigen puber!!

Ik ga vandaag nog even lekker door. Net weer een lekkere huilbui gehad. Geen idee waar dit allemaal vandaan komt. Het is niet dat ik normaal van steen ben, maar zo heel snel huil ik toch niet normaal. Misschien hebben er toch ergens andere hormonen dan normaal in mijn lichaam gezeten. 

Ach Bo-Belle, wat een verdrietig nieuws! Gecondoleerd en heel veel sterkte, lieverd! ❤️

Gecondoleerd Bo-Belle.
Ik weet wat je doormaakt, helaas :(
Succes met deze en komende dagen. 

Terug
Bovenaan