Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Zoals het met zussen gaat is het gelukkig snel weer goed gekomen vanochtend, moet ook wel voor onze moeder nu. Maar goed, alsnog fijn dat ik 't hier even kwijt kon want dat ging verder niet echt...
Ik heb mijn nod 20 oktober. Heb opzich wel een fijn gevoel aan deze maand, qua timing enzo. Het komt ook wel eens voor dat we 't naar mijn idee net niet' vaak genoeg' deden ivm wisselende roosters / libido partner.. Maar deze maand was top. Ben alleen bang dat er door de rest te veel stress in m'n lijf zit. 
Mijn moeder zegt net letterlijk "ik had jou ook zo graag nog met een baby gezien" pffff heftig. 

Maar nu serieus Bo-Belle, wat je zus doet is ver onder de gordel.nu ben ik enigstkind maar ik zou denk ik echt een poosje afstand nemen van haar, denk ik. Leverd alleen maar negatieve stress op en daar heb je helemaal niets aan. Blijf goed bij jezelf en denk wat minder aan een ander. Je verdiend het. Dikke knuffel.

Gelukkig dat het weer goed is gekomen Bo-Belle. Hopelijk snapt je zus dat ze je echt pijn heeft gedaan. 

Vanmiddag een klein beetje roze afscheiding aan mijn papiertje gehad. Nu niets meer. Aangezien het de laatste keren altijd zo ging, heb ik het gevoel dat ik komende dagen echt ongesteld ga worden. Ik ben eens benieuwd of ik aan mijn ongesteldheid ook kan zien waarom mijn lichaam zo raar deed. 

Iedere keer als ik hier lees lijkt het wel alsof ik mijn ervaringen lees ( de meeste dan) want die van jou vind ik wel heftig Bo-belle! Gelukkig is het weer goed, knap dat je het toch opzij kon zetten ik had dat denk ik niet zo snel gekunt. En dan de reactie van je moeder nog poehh! 
Ik kreeg gister ook weer de vraag wanneer wij beginnen aan een kind.... oh dear daar zijn we lang geleden al mee begonnen je moest eens weten!!!!! Maar natuurlijk is dit alleen maar wat ik dacht. In werkelijkheid slikte ik een keer diep, big smile op en wees ik naar een vriendin die haar 12 weken oude baby vast hiel en zei ik maar ohh we lenen haar wel af en toe... hopend dat niemand mijn frustratie zou zien... adem in adem uit en maar weer door naar de volgende ronde. 

Farru dat is inderdaad ook een bekende vraag. En oh zo pijnlijk. Wat willen ze dan horen: we zijn al een jaar bezig maar het wil niet lukken. Het zwemmertje kan het eitje niet vinden. En inderdaad steeds maar blijven lachen en weer iets verzinnen. En soms denk ik wel eens: ik zeg het gewoon hoe het zit. Dan zien ze ook eens wat ze eigenlijk doen. 
Hopelijk gaat het weer een beetje met je. 

Hahahha ja meiden ik weet het, de posities zijn niet ideaal, maar we moeten er altijd om lachen en hebben dan ook echt even een 'momentje' daarna samen. We zijn beide best wel seksueel ingesteld gelukkig, waardoor het niet een verplichting wordt. 
Maar jeetje Bo belle wat een verhaal zeg.. Ik zou niet weten hoe ik daar mee om zou moeten gaan. 
Ik vind het maar knap wat wij allemaal moeten doorstaan, zonder veel steun omdat denk ik net zoals bij mij niet veel mensen in je omgeving het weten.. Bij mij letterlijk niemand. Vandaag bij de vrijmibo ook.. Wijntje? Ja dan toch maar 1 nemen om de schijn op te houden maar daarna zorgen maken van oh nee straks heb ik mijn ovulatie precies vandaag.. 

Burgerse, ohh precies! Het meeste doen we zelf want precies zoals jij zegt niet veel mensen zullen er van af weten. Bij ons echt niemand behalve mijn partner en ik. Daarom ben ik wel echt blij met dit forum, alles even er uit gooien! Heerlijk. 
Mttm, ja echt je wil het liefst zoveel zeggen. Sommige mensen denken dat zwanger worden al voor elkaar is als je het woord alleen maar uitspreekt en denken niet na hoeveel moeite sommige stellen moeten doen. 

En waarom antwoorden we dan niet met 'dat is best wel een privé vraag, vind je niet?' of 'daar heb je niets mee te maken?'. Laat ze zich maar ongemakkelijk voelen.
Zo ben ik ooit door een buurvrouw in de lift aangesproken met 'gefeliciteerd, wat leuk!' terwijl ze naar mijn buik keek. Ik stond toevallig met mijn buik uitgezet, heel oncharmant. Dus ik heb haar (eigenlijk) keihard uitgelachen en gezegd 'nee ik ben gewoon dik'. Terwijl het pijn deed, want ik was te zwaar en had het erg leuk gevonden om zwanger te zijn. Het was prettig om te merken dat buuf geen idee had wat ze moest zeggen en zich dood schaamde.

Terug
Bovenaan