Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik heb me een tijdje wat meer afzijdig gehouden om het los te laten, is heel goed gelukt. Helaas wel ongsteld vandaag maar ik had 0,0 de verwachting dat het gelukt was dus heb er dit keer minder moeite mee lijkt wel. 
Wat een heftig bericht Bo-Belle.. gecondoleerd. Ik wens jou en de rest van je familie heel veel sterkte toe de komende tijd. Hopelijk kun je snel wat meer rust vinden, het is een heftige periode voor je zeg. Je krijgt veel voor je kiezen zo. Pas je goed op jezelf? *knuffel* 

Bo-belle.. Veel sterkte!

Farru
In 18 maanden hebben wij 1 keer een streepje gehad, maar was buitenbaarmoederlijk. Dan heerst de twijfel natuurlijk of het wel kan Innestelen? Mss is mijn baarmoeder te selectief.... Echter deze maand een positieve test.. Heel blij maar met veel schrik natuurlijk wachten hoe het verder zal verlopen. Het kan dus.. Wou je goeie moed geven. ?

Wauw S D zegt ze even tussendoor, je bent dus na al die maanden nu eindelijk zwanger! Gefeliciteerd! Hopelijk word snel bevestigd dat alles goed zit en kun je gaan genieten!
bo-Belle wat een heftige tijd is dit voor je, gecondoleerd en heel veel sterkte!

Gecondoleerd Bo-Belle, wat een naar bericht. Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie!

Wauw SD, gefeliciteerd!
Ik vind het altijd fijn om te lezen dat het dus gewoon kan lukken, geeft weer een beetje hoop.
Mandarijntje, ik ga ook proberen om het wat meer los te laten en hopelijk geeft dat ook wat meer rust. Heb besloten te stoppen met temperaturen. Was daar begin dit jaar mee begonnen op advies van de Huisarts om te kunnen zien of ik ook echt een eisprong heb, en dat heb ik ook gewoon iedere maand. Dus geen reden meer om dat bij te houden, want ben heel regelmatig en ik merk dat ik er hierdoor toch veel mee bezig ben. En ook de ovulatietesten gaan de deur uit, zeg ik nu heel stoer. 

@mtmm: een huil/baal dag kan best opluchten idd en moet ook kunnen, het is niet niets iedere keer al die emotie's en spanningen, dat moet er soms even uit. 

mijn zusje vertelde me dit weekend komend jaar te willen gaan starten met proberen en dat ze na de geplande vakantie wrsch gaan stoppen met de pil. En dit is natuurlijk heel erg leuk nieuws. Maar ik schrok van mijn gedachte, als ze maar niet eerder zwanger is dan mij..... Ik gun het ze zo, en als het hun snel lukt dan is dat alleen maar heel erg fijn en ik zou nooit willen dat ze ook lang er mee bezig zijn. Maar toch komt er dan een stukje jaloezie omhoog ofzo..... Het is gelukkig alleen een gedachte die heel even omhoog komt, en niet blijft hangen. 

MP: Herkenbaar hoor van je zusje. Ik heb exact hetzelfde met een vriendin. Zou het zo erg vinden als zij eerder zwanger is... en ik ben helemaal pro loslaten van temperaturen! Heeft mij veel rust gegeven. Heb mijn vriend zelfs de thermometer laten verstoppen zodat ik ook niet in de verleiding kon komen. Ik ging me namelijk alleen maar zorgen maken over ieder dipje steeds. 
Farru: ook hier nog nooit een positieve test mogen hebben... ronde 17 nu :(

S D, dan als eerste Gefeliciteerd!!! Hopenlijk blijft het goed zitten en kun je snel genieten van je zwangerschap. Je hebt mij inderdaad moed gegeven. Het hoeft maar 1 goede zwemmer te zijn.
Mandareintje, ohhh wauw en ronde 17 al! Mijn mond valt nog net niet open zeg maar. Dat het zo lang kan duren. Ik vind het zo onlogisch klinken dat je doet wat je kan en dan nog komt er niks. Weten jullie wel waar het aan ligt? Of onbekende reden? Goh! Ik hoop dat het snel raak is. 
Ik ga mijn vruchtbare dagen deze week in. Eisprong verwacht ik rond de 18e of 19e.
Volgende maand vieren we ons jubileum en dan zou ik het wel echt een mooi cadeau vinden! Al had ik dat 4 maanden geleden ook al mooi gevonden haha

@mp
Dit gevoel had ik ook enorm! Telkens was ik jaloers wanneer iemand na mij was gestart en voor mij zwanger werd.. Dit is heel normaal denk ik dan. Je mag die gevoelens niet tonen, maar ze zijn er wel! Jammer genoeg dit gevoel heel veel gehad.. Aangezien wij 18 maanden hebben geprobeerd.. Je moet dan blij zijn voor de ander, terwijl je dit eigenlijk niet kan. En niemand accepteert die soort jaloezie, dus is het moeilijk om ervoor uit te komen..Want.. '' Je moet toch gewoon blij zijn voor de ander.. '' 

Terug
Bovenaan