Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik hoop allemaal mee dat jullie deze maand veel geluk mogen hebben.. 
Ons miskraam is veranderd in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Mijn HCG waarden stegen opnieuw na de daling. Vandaag een inspuiting met methotrexaat gekregen. 3 maanden terug wachten eer we weer mogen starten. 
In deze 18 maanden is dit mijn tweede buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En geen enkele andere positieve test. 
Iemand die dit ook voorhand of iemand kent? Wat zou een volgende stap kunnen zijn? Hoelang laten ze je natuurlijk proberen (ik gebruik wel utrogestan) 

[quote quote=10257656]SD shit he.. is daar een oorzaak voor? Ben je al een keer “gecheckt”?[/quote]
Oh wacht - je gebruikt utrogestan, dat zit je in een ivf traject right? Dan zullen ze alles wel gecheckt hebben denk ik :(

Oh man, SD! Wat een rotnieuws!!  De kans op een bbz is groter bij IVF he?

Dames, kunnen jullie heel hard voor mij gaan duimen? Ik schrijf mij momenteel in voor een nieuw, groot, appartement en dat geeft nogal stress! Ik heb nl zondag al per email een verhuurdersverklaring bij mijn huidige verhuurder aangevraagd en ik heb nog steeds niets gehoord! En ik wil m morgen aanleveren bij de nieuwe verhuurder. En ook heb ik 2 bronnen van inkomsten, maar ik kan er maar 1 invullen dus ben bang dat ze dan denken dat ik het niet kan betalen. Als het allemaal lukt verhuis ik (wij) begin volgend jaar! En ik wil dit zo graag! We hebben nu heel veel last van geluidsoverlast en dit zou zo'n verbetering zijn!
Ik merk ook nog steeds dat ik gisteren geinsemineerd ben, heb nog steeds afscheiding en die geur is er ook nog. Echt heel vaag. Ik hoop maar dat het positief is! 

Geen Ivf traject momenteel. Ik neem utrogestan om mijn luteaire fase te verlengen wegens te kort.. 
Reeds kijkoperatie gehad en doorspoelen van eileiders. Alles perfect.. Dokters staan zelf voor een raadsel. Daarom wou ik eens horen of iemand ervaring had.
Ze hadden het ook over Ivf als optie. Maar er is ook een kans op BBZ.  Weet wel niet of dit meer is dan anders...

Wat vervelend te lezen dat er nauwelijks goed nieuws is geweest. 
@ sd wat ontzettend sneu te horen dat het allemaal zo tegen zit voor jullie. Helaas geen ervaring met een bbz, dus daar kan ik je niet bij helpen 
Hier gaat het icsi traject bijna beginnen. Net terug van 3 weken vakantie, wat echt heerlijk was. We hebben echt genoten van elkaar en ook echt bewust genoten van dingen die we indien alles lukt, voorlopig niet kunnen doen met een kleine erbij. Vandaag ga ik alle spullen zoals de spuiten halen en dan mag ik zondag beginnen met spuiten. Zit voor het eerst echt te wachten totdat ik ongesteld mag worden, want heb nu 6 weken de pil door moeten slikken en daar is mijn lichaam het toch ook niet mee eens. Begin namelijk nu al oud bloed te verliezen, wat wel minder wordt zodra ik weer een pil neem, maar voel me gewoon niet lekker. Echt alle dingen waar ik anders normaal aan kan merken dat ik ongesteld moet worden, alleen dan nu een week lang ipv een tot twee dagen. Maar ook dat redden we nog wel. 

Terug
Bovenaan