Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@Bo-Belle Ja is zeker goed te doen. En ben je gelijk even door de molen geweest. Vind zelf wel fijn idee dat zoiets dan al gecontroleerd is. Ik verwacht aankomende donderdag ongesteld te worden. Vind wel weer spannend die laatste paar dagen afwachten.

Goh ik ben blij!! Wij hebben vandaag op de dag van eisprong (die vanavond/vannacht zal springen) voor de eerste keer sinds alle rondes sex gehad.  Normaal lukt dat niet meer op de dag zelf omdat mijn man er dan ver klaar mee is. Deze ronde dus eindelijk eens wel gelukt.
We hebben nu dus gister en vandaag geklust. Beide keren een ander standje. Nu mogen we dus maar weer gaan afwachten en ik merk dat ik daar nu toch wel wat meer moeite mee heb, ik hoop niet dat dat 2 weken blijft. Dan zullen het twee lange weken worden.

Spannend Farru! Nu dingen gaan doen ter afleiding!
Ik baal moment echt enorm van de CB ovulatietesten. Die moet ik van de kliniek gebruiken. Vorige ronde ging dat hartstikke goed, maar nu heb ik een nieuw doosje en krijg ik voortdurend foutmeldingen! Ik gebruik nu zo'n 2 per dag, gaat lekker zo, die klotedingen zijn al zo duur! En mijn vent werd misselijk van de omega3 pillen van het KV eigen merk, dus ik heb ze nu van een ander merk gekocht: bijna 21 euro! Wat een industrie is dit toch zeg!

Ja inderdaad op zoek naar afleiding!!
Oh meen je niet en ze zijn zo duur inderdaad! Kun je niet anderen gebruiken en zodra je het niet duidelijk kunt zien een cb er bij pakken? Zo ben je er snel doorheen! 
Ook dat nog... ik moet wel zeggen toen ik kruidvat omega3 had iedere keer als ik moest boeren had ik echt een vissmaak! Dat heb ik met davitamon niet. En mijn man heb ik niets horen zeggen over kruidvat omega3 gelukkig ook maar want het kost inderdaad flink wat als je over moet op A-merk! Nou ik hoop dat het deze ronde gewoon raak is bij jullie. Dan hoef je daar niet meer naar om te kijken want het is een gedoe! Hier ook voor mijn man, iedere dag moet ik me bedenken of hij zijn, omega3, foliumzuur, maca, basilicum, losse onderbroek enz enz gebruikt heeft
Wat we er niet allemaal voor over hebben....

Ik durf alleen niet meer te vertrouwen op alleen maar sensitest gebruiken. Die gaven de vorige keer nog lichte streepjes toen de CB al een smiley gaf. En ik zit nu op dag 16 dus het kan elke dag zover zijn. Morgen maar snel een extra doosje kopen.. uiteindelijk.gaat dit een gouden kind worden, zo enorm gewenst en voor de geboorte al kostbaar ?

@lapjesendraadjes, ja dat snap ik dan. Ik moet zeggen dat ik dat met die van cb had. Deze ronde de eerste keer gebruikt (roze) en ik vond het maar wennen. Dus heb uiteindelijk de action testen ook maar weer gehaald €2.30 geloof ik voor 5 stuks  en heb de action en cb samen gedaan beide positief dus ze werken goed haha.
Maar als je een foutmelding krijgt is wel rot! Hopenlijk werken ze nu gewoon en heb je snel je piek. 
Hier was mijn temperatuur vanmorgen weer hoog dus eitje is gister ergens gesprongen ?

Weer een heleboel berichten. Helaas weinig echt positieve berichten. Ik had tussendoor ook nog een berichtje geplaatst, maar volgens mij is daar iets mis mee gegaan.
SD wat super rot zeg. Ik had het jullie zo gegund. Denk nu vooral even aan jezelf en neem de tijd. 
Lapjesendraadjes wat vervelend dat het deze maand allemaal tegenzit. Hopelijk wel voor een goed eindresultaat. 
De rest van de dames wens ik ook heel veel succes en sterkte. Ik zal hier de komende tijd iets minder te vinden zijn. Mijn menstruatie is nu gelukkig afgelopen. Hij duurde erg lang en was erg raar. Ik heb ook heel veel last gehad van huilbuien. Daarom hebben we besloten om echt even te stoppen. We hadden al besloten om het rustig aan te doen, maar dat is blijkbaar niet genoeg. Aangezien we allebei niet zo een hoog libido hebben, is de kans klein dat het toevallig gebeurt op de goede dag. De komende tijd nemen we dus echt even rust en concentreren wij ons op andere dingen. Dan zien we wel weer wat het nieuwe jaar ons brengt. 
Soms zal ik hier wel nog zijn, want ik heb heel veel aan jullie gehad en ik blijf hopen dat het bij jullie wel nog raak is dit jaar.

Terug
Bovenaan