Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik heb even Chateau Meiland teruggekeken. Wie heeft het ook gevolgd?
Nederlands gezin heeft daar een Chateau. De dochter wil met behulp van een zaaddonor zwanger worden. Ze hebben contact via internet en dan komt ze naar een hotel om zijn kwakje op te halen. Ze moet dan thuis zich insemineren en ik zie dan al 1200 redenen dat zoiets nooit kans van slagen heeft.
Maandag was het tijdens die aflevering zo ver. Was het gelukt? Nee, niet zwanger.
Ben ik nou een heel harteloos kreng dat ik dst eigenlijk haar niet gun, eerste poging raak?
Ik vind haar wel heel stoer om zo jong gewoon even via internet te speuren en via deze weg te proberen, omdat ze ook al een dochtertje van 2 heeft.
Denk ik wel, waarom niet wachten tot de prins op het witte paard want ze is pas, 25 dacht ik? Of doe het dan via een ziekenhuis.
Want dat spuitje van de plaatselijke apotheek zag er ook niet bepaald uit dat dat ging werken... Gewoon een kort spuitje. Ik heb er geen verstand van, maar als een gemiddelde penis 14cm is, dan moet er toch nog een verlengstuk aan?
Benieuwd wat jullie mening is.

Knuffeltjeeee: Ik heb het inderdaad ook gezien, geen verrassing dat het niet gelukt is. Buiten het feit dat de kans van slagen ook in mijn ogen nogal klein is, lijkt het me ook niet geheel veilig op deze manier. Wie weet wat voor ziektes er allemaal in dat spul van die man zit of wat hij vlak daarvoor allemaal gedaan heeft.. 

Knuffeltjee in niks liever dan een kind was toch ook iemand die het helemaal zelf deed? via internet en dan in een hotel afspreken en zelf insemineren enzo? (en gelukt)

Ik heb niet gekeken maar via internet zoeken en maar gewoon doen lijkt me wel erg riskant ja, ook met ziektes eventueel.. verder insemineren wij ook in de vruchtbare dagen als het “moeten” word, het is nog niet gelukt maar er zijn zat mensen die het zo doen en de kansen zijn even groot als wanneer je zaad via seks krijgt.

Hallo allemaal,
ook ik ben een tijdje afwezig geweest hier, weer heftige maanden achter de rug!
heel jammer dat er zo weinig positief nieuws is in ons forum.. hopelijk brengen de komende maanden terug wat meer positieve berichten!
Ik mag me hier terug aanmelden, vandaag opnieuw een slechte 12-weken echo gehad.. kindje niet levensvatbaar, zelfde afwijking als vorige keer. Dokters staan voor een raadsel aangezien ons genetisch onderzoek niets afwijkend aantoonde. Binnenkort dus opnieuw een curretage.. Ik denk dat ik nadien even een pauze inlas, 2x op 4 maanden tijd is toch wel heavy.. 
2x pech lijkt me nu toch ook wel vreemd. Ik vermoed dat er toch meer aan de hand is, maar we zullen nog even moeten wachten wat de artsen zeggen.. 
Dames, heel veel sterkte nog aan iedereen!! En ik duim voor positieve testen en geslaagde trajecten!

Chacha: ? ik heb er echt geen woorden voor ? wat ongelofelijk kut is dat zeg!! Ik kan me echt niet voorstellen hoe ongelofelijk kut jullie je moeten voelen ? dan is er nog uitgezocht of het erfelijk is en dan toch nog een keer... neem jullie tijd om dit te verwerken en een plekje geven meis, dit gun je niemand ?

@ChaCha, dat meen je niet. Wat ontzettend heftig! Goed de tijd nemen voor julliezelf en heel heel veel sterkte komendetijd! 

Jeetje ChaCha wat een heftig bericht! Ik kan niet anders dan je veel sterkte wensen want dit lijkt me echt verschrikkelijk zeg :( Wat ontzettend verdrietig en hoe bizar, 2x dezelfde genetische afwijking. veel sterkte met het verwerken, dikke digitale knuffel!

Terug
Bovenaan