Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

[quote quote=10170081]Meiden, hoe denken jullie over het middel Conceive Plus? Ik overweeg om het te gaan gebruiken, maar vraag me af of en hoeveel zin het heeft…[/quote]
Ik heb het 2 of 3 rondes gebruikt. Bij mij heeft het geen wonderen verricht. Nu probeer ik prefert, dat was vroeger pre seed. Geloof er niet zo in, maar baat het niet dan schaadt het niet :)

@LLII
Ik zou ook alvast naar de huisarts gaan. Ik heb vaker gehoord dat mensen hiervoor voor een jaar proberen al naar de huisarts gingen. Bijv PCOS kan zo ook eerder opgespoord worden.

Gebruiken jullie ovulatietesten of temperaturen jullie? Dit is mijn 4e ronde waarbij ik dit doe maar nog steeds zonder succes..

Hallo allemaal,

Graag schrijf ik met jullie mee. Ik ben in juni 2018 gestopt we gaan nu voor ronde 10. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben waarbij het niet gelijk lukt, vriendinnen van mij zijn gelijk zwanger na de eerste keer proberen. Ben al naar de ha geweest om het een en ander uit te laten sluiten, was bang dat er iets mis was en dat het daarom niet lukte.
nadat ik stopte met de pil had ik een vreemde cylus van 26-24-31-32 maar nu ben ik weer terug op 28 zou dit het ontpillen zijn waar iedereen het over heeft? 
Ik gebruik nu de ovulatietesten van cb temperaturen doe ik niet aan denk dat niet veel meerwaarde heeft of denken jullie van wel?

succes iedereen.

Groetjes!

Ik ben wel aan het temperaturen omdat ik dit ook al deed voordat ik zwanger wilde worden. Wij gebruikten het als natuurlijke anticonceptie. Heb er ook de cursus Sensiplan voor gevolgd. Het heeft nu twee handige dingen:
- je kunt aan je temperatuurstijging zien dat je een eisprong hebt gehad en wanneer ongeveer
- je kunt zien dat je ongesteld wordt omdat je temp zakt 
Het is een natuurlijke methode dus je kan het op allerlei manieren interpreteren dus ik zou het ook weer niet direct aanraden. Soms taak je onwijs in de war ervan. Aan de andere kant is het goed om inzicht in je cyclus te hebben natuurlijk.

[quote quote=10170428]Hallo allemaal, Graag schrijf ik met jullie mee. Ik ben in juni 2018 gestopt we gaan nu voor ronde 10. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben waarbij het niet gelijk lukt, vriendinnen van mij zijn gelijk zwanger na de eerste keer proberen. Ben al naar de ha geweest om het een en ander uit te laten sluiten, was bang dat er iets mis was en dat het daarom niet lukte. nadat ik stopte met de pil had ik een vreemde cylus van 26-24-31-32 maar nu ben ik weer terug op 28 zou dit het ontpillen zijn waar iedereen het over heeft? Ik gebruik nu de ovulatietesten van cb temperaturen doe ik niet aan denk dat niet veel meerwaarde heeft of denken jullie van wel? succes iedereen. Groetjes![/quote]
Hi, nee je bent zeker niet de enige. Wat goed dat je al naar de HA bent geweest. En er is een medische oorzaak of is het gewoon pech? Ook in mijn omgeving lijkt iedereen met het grootste gemak zwanger te worden. Ik voel me vaak ook niet begrepen, zij hebben makkelijk praten met het advies 'laat het los' of 'je bent er ook teveel mee bezig.' Hoop voor je dat het deze ronde raak is! 

ElsieJoy ik duim voor je! Wat een onzekerheid.. Hoop dat ze je snel meer kunnen vertellen. 
Kriebelbeestje nog steeds niet ongesteld? Ook geen positieve test (lees nog wel eens dat iemand hier dan toch positief test na langere tijd als de rode duivels uitblijven!)?
Taaraa heeeeel herkenbare gedachten.. hier ook allemaal voorbijgekomen.
Al weet ik dat het 'pas' ronde 7 is. In augustus spiraal verwijderd. Wel meteen mooie cyclus, maar het lukt ook gewoon niet altijd om op het 'goede' moment seks te hebben. Hoe doen jullie dat?

Terug
Bovenaan