Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

ChaCha wat verschrikkelijk zeg dat je dit twee keer moet overkomen. Ik hoop dat ze snel duidelijkheid kunnen geven. 2x achter elkaar lijkt mij inderdaad ook geen toeval meer of je moet echt extreme pech hebben.
SD Jeetje, wat naar dat je nu weer een bbz hebt. Ik heb hier zelf geen ervaring meem, maar in het september of oktober forum was er volgens mij wel iemand die ook 2x achter elkaar en bbz had.
Lapjesendraadjes Heel veel succes met jullie nieuwe appartementje. ik hoop dat het allemaal gelukt is en jullie het hebben gekregen. Persoonlijk ook ervaring gehad met verschrikkelijke bovenburen, nu gelukkig al een aantal jaar in ons huisje met echt top buren naast ons.

Chacha, heb echt met je te doen. Het is zo oneerlijk soms! Heel begrijpelijk dat je het moeilijk kan geloven. En dat woordje pech vond ik ook zo naar uitgedrukt. Wij hadden precies hetzelfde bij onze miskraam, waarbij de kans zogezegd nog maar heel klein was na een vitale echo. Toch ‘pech’. Wat moet je daar nu mee. Snap wel dat je in jullie geval niet voor medicatie gaat. Dat was ook geen pretje, maar aangezien het bij ons niet meer leefde en wij het wel nog graag wilde zien  deden wij dat. Zoals je al zei: ieder kiest het beste van bij hun situatie past. 
Voor nu heel veel sterkte en moed toegewenst. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en in de toekomst een mooie zwangerschap met gezonde baby zullen meemaken! 

3 dagen na ovulatie, en ik heb alweer buikpijn. Shit hé. Ik durf dan meteen niet meer naar de wc enzo zucht.. 

Ik denk dat ik dit weekend al ongesteld ga worden... Al een week heel gespannen borsten. Doet gewoon haast zeer er aan te komen. En vandaag wat onduidelijke krampgevoelens. Maar dat zal vast de nasi van gisteren zijn.? Maar volgens mijn vorige menstruatie moet ik het pas begin november worden dus dan blijft mijn cyclus wat vaag. Normaal is deze vrij lang. Al zijn 2 weken kwaaltjes ook niet gek. Ik ga nog even nergens van uit en reken eerder door naar kerst dat ik dan weer een 0.0 fles ga opentrekken.
Pfft kerst... Vorige kerst toen stonden we er nog vol verwachting voor. 2019 zou ons jaar worden. Een compleet jaar aan mogelijkheden. Dat moest toch wel lukken? In november/december ook zon gekke cyclus. Zat ik al bijna op een wolkje tijdens alle kerstmarkten. O kijk, baby zijn eerste kerst. En dan fantaseren over deze kerst. 
Kijk ik fotos van afgelopen zomer terug, was deze evengoed met heel veel hoogtepunten en mooie momenten. Veel gezien en leuke dingen gedaan. Wordt ik meteen weer gelukkig. Toch blijft het knagen. Dit jaar wonen we een jaar samen en is het (nog) niet gelukt om voor dit jaar zwanger te worden, dientegevolgen wordt ik volgend jaar mei alweer 27. Wie weet ben ik pas op mijn 28 of 29e moeder. Voor nu staan we nog steeds met lege handen en is aangetrouwde nicht begin januari/februari uitgerekend dacht ik.
Maar ik ben nog geen 30 dus we houden moed... Afwachten maar ook deze maand weer. Goed geklust op de juiste momenten en we staan er ontspannen en positief in. We rekenen gewoon alvast november dat we er voor blijven gaan. En anders dan ben ik denk ik december precies vruchtbaar met ons weekendje weg.

Knuffeltjee
ben je al eens langs de huisarts geweest eigenlijk? Na een jaar mag dat toch zeker?

lastig dat die menstruatie klachten ook zwangerschapsklachtne zijn.. althans, was mijn ervaring bij onze eerste.. 

Hoi meiden,
Ik lees al een tijdje mee en kon het niet laten om nu even mijn steun te delen met jullie. Met name voor de verdrietige berichten, heel heel heel veel sterkte. Wat een kracht!
Ik hoop graag in te kunnen stromen bij jullie. Korte situatieschets: 27 jaar, jaar gestopt met pil en inmiddels 7 rondes verder.
Ik merk op dat mijn ongesteldheid sinds het stoppen zeer licht is... alleen met het drinken van granaatappelsap (ja.. echt..) wordt t iets meer, maar zeker niet voldoende. Is dit herkenbaar? Mijn cyclussen zijn min of meer regelmatig (26-30), en ik voel een duidelijke ei. Is het normaal om een uurtje krom te liggen bij de eisprong?? Wat wordt je toch onzeker van dit gedoe he...
Zondag as NOD...

@Nathlin 
het lichte ongesteld zijn herken ik ook. Heb het idee dat de afgelopen twee cyclussen iets meer en voor mijn gevoel beter waren. Wij zijn nu iets meer dan een jaar gestopt met de pil en nu een jaar (& 12 rondes) bezig. Nu weer op naar de eisprong volgende week. Dit heb ik wel altijd gevoeld, maar niet in de mate dat ik er krom van lig. Het is aanwezig en dat is het. 
Morgen met manlief overleggen/bellen voor een afspraak bij de huisarts. Zou nu graag wel een check willen..

Wat een vervelende berichten de laatste tijd, chacha wat verschrikkelijk dit. Heel veel sterkte voor jullie.

Hier ook weer ongesteld geworden helaas... Zat er ook wel aan te komen, veel last van mijn buik gehad de afgelopen week. Denk kan bijna niet dat dit goed zit dacht ik al. Afspraak gemaakt voor echo om te kijken of eicel goed groeit en springt dus ben benieuwd of dat allemaal goed is. Op naar ronde 15 helaas... Moed zakt me af en toe wel beetje in de schoenen maarja het is niet anders.

Terug
Bovenaan